Maailman vahvin nainen. Becca Swanson

Tarkoittanet tätä:

Lähde: http://www.bigirongym.com/index.php?id=pictures&page=pictures&gallery=2008_Senior_Nationals

Kiitoksia, juurikin tuota kuvaa.

Jotenkin vaikuttaa naama kaventuneen dokumenttiin verrattuna.. Voi olla että valo vääristää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tuo Becca vaikutti ihan sympaattiselta mimmiltä, mutta turha loukkaantua jos sitä on luultu kaupassa mieheksi. Se on tehnyt valinnan lihottaa ittensä ja ottaa kiellettyjä aineita, oho, sehän on alkanut näyttää mieheltä... Lyhyillä hiuksilla luulisin transuksi.

Ja joo tuo mies oli vähemmän mukava noissa pätkissä, mutta mun mielestä ainakin se maton putsaus ja kanien ruokinta juttu ei ollut pahoja. Miksi Becca edes haki sen miehen siivoaan sen maton, tehkööt itse. Ja siitä kanien ruokinnasta mä jäin ennemmin siihen luuloon ettei Becca ollut herättänyt miestänä ajoissa eli kun becca oli jo tehnyt aamutoimensa toinen oli vasta syömässä. Eiköhän siinä tilanteessa se, joka on valmis ruoki eläimet.

Sniffdaddy, provoa..., mutta tuo äpärä kuulostaa täysin väärältä sanalta tekstisi yhteydessä. Tai eihän sitä tiedä missä olosuhteissa Becca on tehty..

Päällimmäiseksi vaikutelmaksi jäi ehdottomasti tummanpuhuva sääli ko. henkilöä kohtaan. Pahinta tietysti myös ohjelman stereotypioita ruokkiva käsitys koko lajista...

Useitten maitten puolustusvoimissa on tapana nöyryyttää sotilaita rankasti, jotta sotilaat tsemppaisivat entistä enemmän, ja pyrkisivät parempiin tuloksiin. Sama juttu esim. poliisikuulusteluissa; etsivä nöyryyttää epäiltyä - keksii valheita rikoksesta - jotta epäilty saisi selostettua oman tekonsa, jotta antaisi itsestään järkevämmän kuvan. Tajusitte varmaan idean.

Mutta ton aviomiehen nöyryyttäminen tuntui menevän ihan läskiksi. Onhan se hauskaa katso TV:stä, kun toinen haukkuu toista hirveksi (:D), mutta tiedä sitten Beccasta.

harvinaisen paska dokumentti. Oliko tosiaan maailman vahvin nainen, tulokset olivat meinaa aika surkeita.

Ja voiko tollasta mörssäriä edes naiseksi kutsua, jos muijalla on veressään testosteronia puolet enemmän kun keskiverto miehellä. Leuankin joutuu höylämään varmaan pari kertaa päivässä.

Mut joo nää on näitä kolmosen paskadokumentteja tyyliin : rakastuin mummooni, haluamme adoptoida simpanssin. Vitun paska kanava MTV3, siltä kanavalta on turha odottaa et tulis jotain järkevää.

Niin ja tuohon vittuiluun, se oli täysin ansaittua, itseasiassa olisin toivonut sitä vielä lisää. Jos hänelle ei pidä vittuilla, niin kenelle sitten. Eikai tuo mies voi kellekään tuntemattomille vittuilla.

harvinaisen paska dokumentti. Oliko tosiaan maailman vahvin nainen, tulokset olivat meinaa aika surkeita.

Ja voiko tollasta mörssäriä edes naiseksi kutsua, jos muijalla on veressään testosteronia puolet enemmän kun keskiverto miehellä. Leuankin joutuu höylämään varmaan pari kertaa päivässä.

Mut joo nää on näitä kolmosen paskadokumentteja tyyliin : rakastuin mummooni, haluamme adoptoida simpanssin. Vitun paska kanava MTV3, siltä kanavalta on turha odottaa et tulis jotain järkevää.

Niin ja tuohon vittuiluun, se oli täysin ansaittua, itseasiassa olisin toivonut sitä vielä lisää. Jos hänelle ei pidä vittuilla, niin kenelle sitten. Eikai tuo mies voi kellekään tuntemattomille vittuilla.
Ihan ekaks, dokumentti tuli subilta. Ja kaikenlisäks yli 900kg totali on helvetin kova naiselle. Kai tuo oli sarkasmia?

Tossa kun oli suomessa ne kisat jossa becca nosti. Sielä oli mun mielestä pakkispiponen kaveri kameran kanssa, oliko mike?

Yhtä#Hauista sanoi:
Jep olin.
Siskorakas :love: se siä pääsi dokkariin asti :haart:. Meitä likkoja oli siä kolme, eli Haukkari, mä ja Ex-tavis noita kylttejä "taluttamassa"

siskokulta sanoi:
Noista kisoista jäi parhaiten mieleen Becca. Melkoisen vakuuttava ulkomuoto ja voimat, ja sympaattisen oloinen nainen vieläpä. Hyvä kuitenkin kun arvostaa omaa terveyttänsä niin että ymmärtää lopettaa "ajoissa".

Ja yhdyn täysin Haukkariin kommenteista Becasta.Muistan viäkin tosi elävästi noi kisat ja Becan vedot.Uskomaton mimmi :rock:. Kaikki rispektit hänelle- myös järkevyydestä tosiaan lopettaa ajoissa.

Liitteet

• wpo.jpg
    wpo.jpg
    78,7 KB · Katsottu: 1 293
  • wpo3.jpg
    wpo3.jpg
    44,9 KB · Katsottu: 1 835
onko voimanostajat yleensäkkään kauniita/komeita sukupuoleen katsomatta ;)

Kertokaa tyhmälle miksi täällä kehutaan Beccaa siitä, että tajusi lopettaa ajoissa kun dokkari on 4-vuotta(?) vanha, eikä vastoin dokkarin antamaa kuvaa B lopettanut nostamista, vaan on tehnyt uudet ennätyksensä tämän jälkeen? Ei se nyt ole puhtaana kehittynyt paremmin kun mälli päällä kuitenkaan.

En minä tuon roinaamista tuomitse, senkun vetää niin paljon kun sielu sietää. Ei varmasti helppo päätös elää tuon näköisenä naisena, varsinkin kun elätteli toiveita lapsista ja naisellisemmasta vartalosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom