Kiitoksia, juurikin tuota kuvaa.
Jotenkin vaikuttaa naama kaventuneen dokumenttiin verrattuna.. Voi olla että valo vääristää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
with Rick the Insult Comic Husband.Tänään uusinta subilta klo. 02.00
Tosipaikka: Maailman vahvin nainen
with Rick the Insult Comic Husband.
Pätkän voi katsoa myös SubTv:n nettitv:stäTänään uusinta subilta klo. 02.00
Tosipaikka: Maailman vahvin nainen
Ihan ekaks, dokumentti tuli subilta. Ja kaikenlisäks yli 900kg totali on helvetin kova naiselle. Kai tuo oli sarkasmia?harvinaisen paska dokumentti. Oliko tosiaan maailman vahvin nainen, tulokset olivat meinaa aika surkeita.
Ja voiko tollasta mörssäriä edes naiseksi kutsua, jos muijalla on veressään testosteronia puolet enemmän kun keskiverto miehellä. Leuankin joutuu höylämään varmaan pari kertaa päivässä.
Mut joo nää on näitä kolmosen paskadokumentteja tyyliin : rakastuin mummooni, haluamme adoptoida simpanssin. Vitun paska kanava MTV3, siltä kanavalta on turha odottaa et tulis jotain järkevää.
Niin ja tuohon vittuiluun, se oli täysin ansaittua, itseasiassa olisin toivonut sitä vielä lisää. Jos hänelle ei pidä vittuilla, niin kenelle sitten. Eikai tuo mies voi kellekään tuntemattomille vittuilla.
Siskorakas se siä pääsi dokkariin asti :haart:. Meitä likkoja oli siä kolme, eli Haukkari, mä ja Ex-tavis noita kylttejä "taluttamassa"Yhtä#Hauista sanoi:Jep olin.
siskokulta sanoi:Noista kisoista jäi parhaiten mieleen Becca. Melkoisen vakuuttava ulkomuoto ja voimat, ja sympaattisen oloinen nainen vieläpä. Hyvä kuitenkin kun arvostaa omaa terveyttänsä niin että ymmärtää lopettaa "ajoissa".
onko voimanostajat yleensäkkään kauniita/komeita sukupuoleen katsomatta ;)
Kyllä mike heilui kameran edessä pariin otteeseen.Tossa kun oli suomessa ne kisat jossa becca nosti. Sielä oli mun mielestä pakkispiponen kaveri kameran kanssa, oliko mike?