Maailman vahvin nainen. Becca Swanson

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä tuon dokkarin perusteella voi kovinkaan perusteellista analyysia parin suhteesta. Varsinkin jos kyseessä on Tosipaikka-pätkä :D

Eiköhän tuo pätkä oltu leikattu juuri sen mukaan millaisen kuvan ohjaaja oli halunnut hepusta tai tämän toilailuista. En tiedä miten asian laita on, mutten tuon perusteella lähtisi äijää viemään saunan taakse. Ties mitä muita ongelmia on parilla takanaan.

Sitä ukkoo selkeesti vitutti kun Becca oli sitä isompi/vahvempi. Varmaan syö miestä tollanen. Mutta oli siinä kyllä muutama aika satuttava kuitti, mitä siltä ukolta kuuli, esim.

Becca: "You are my boyfriend"
Ukko sarkastisesti: "Oh, lucky me.."

Mä näin tossa Beccassa sellaisen tietyllä tavalla sisäiseltä minältään herkän naisen, joka on ehkä vähän alistunut osaansa ja tekee mitä mies käskee eikä osaa kyseenalaistaa sitä, miten tasaveroisessa parisuhteessa pitäisi toista kohtaan käyttäytyä ja toista kunnioittaa.

Se, kunka hän puhui itsestään tuossa lopussa, teki mut vähän surulliseksi. Ihan selkeästi hän tuntui käsivän siitä miesmäisestä ulkonäöstään ja tottahan se oli, että enemmän hän näytti mieheltä kuin naiselta. Eikä asiaa ole varmaan auttanut se, kun oma mies haukkuu mm. hirveksi.

Tuntuu, että hän on paikannut sitä huonoa itsetuntoaan sillä, että saa jotain arvostusta nostamalla järjettömiä painoja. Olisi mukavaa nähdä, miltä hän näyttää tänä päivänä. En huomannut katsoa kuinka tuore dokumentti tuo oli.

Vaikka itse olen puhtaan urheilun kannattaja, arvostin hänessä sitä, että hän oli rehellinen noiden stereoidien käytön suhteen eikä yrittänyt jauhaa paskaa, kuten suurin osa käyttäjistä.

Vaikka itse olen puhtaan urheilun kannattaja, arvostin hänessä sitä, että hän oli rehellinen noiden stereoidien käytön suhteen eikä yrittänyt jauhaa paskaa, kuten suurin osa käyttäjistä.

Tuo oli muuten kans hyvä asia dokkarissa että ei jeesusteltu tuon douppaamisen kanssa. Toivottavasti yleistyis enemmän tuommonen avoin käyttäminen eikä aina jaksettaisi jauhaa sitä paskaa että "mitään en oo ottanu" vaikka 100% varmuudella ihmisestä voi sanoa että jotain on otettu. Erittäin rehellinen ja reilu asenne siis tuonkin suhteen oli beccalla.

Mutta huomasi selvästi kuinka kameroiden edessä kasvatti egoaan. Halusi silti näyttää kuka on mies, MUTTA siltikää ton perusteela ei voi koko suhdetta tuomita. Enivei, paska jätkä.

Beckan isähän kiteytti asian siinä yhdessä kohdassa, kun hän mainitsi että B seurustelee sen dorkan kanssa, koska se on "kätevää".

Katsokaapas Big Iron Gymin sivuilta Beckan tuoreimpia kuvia 2008 Senior Natseista, on tainnut roinapöhö vähän hellittää. Varsinkin tuossa lapsi sylissä- kuvassa B näyttää jo ihan naiselta. Siis naamasta.

Kova mimmi, hyvä dokkari.

Jep olin. Noista kisoista jäi parhaiten mieleen Becca. Melkoisen vakuuttava ulkomuoto ja voimat, ja sympaattisen oloinen nainen vieläpä. Hyvä kuitenkin kun arvostaa omaa terveyttänsä niin että ymmärtää lopettaa "ajoissa".

Katsokaapas Big Iron Gymin sivuilta Beckan tuoreimpia kuvia 2008 Senior Natseista, on tainnut roinapöhö vähän hellittää. Varsinkin tuossa lapsi sylissä- kuvassa B näyttää jo ihan naiselta. Siis naamasta.

Kova mimmi, hyvä dokkari.

Tarkoittanet tätä:

177413667306_0_BG.jpg

Lähde: http://www.bigirongym.com/index.php?id=pictures&page=pictures&gallery=2008_Senior_Nationals

Kova mimmi ja vielä kun ymmärsi terveyden päälle sen verran, että lopetti asteroidit niin todella hienoa! Mielenkiinnolla jään odottamaan minkä oloinen nainen on esim. 5v päästä :)

Kova mimmi ja vielä kun ymmärsi terveyden päälle sen verran, että lopetti asteroidit niin todella hienoa! Mielenkiinnolla jään odottamaan minkä oloinen nainen on esim. 5v päästä :)

Tuskin on kovin pitkään ollut offilla, jos ollenkaan. Dokkari oli vuodelta 2004 ja hän on tänä vuonna penkannut 600lbs!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom