Maailman vahvin mies - 260 hevosvoimaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieno mies :lol2: Ei nuku koskaa ja harrastaa seksiäki 15 kertaa päivässä:dance2:

Eittämättä kova sälli, juo sulatettua voita ja syö raakaa lampaanlihaa :david:

Lääkärin määräyksestä; pakko harrastaa seksiä 15 kertaa päivässä.. :hyvä:

edit: hiton Adrift, oot sairaan nopee..

Bongasin vaa nopeesti kaiken oleellisen videosta:rolleyes:

Varmaan jos ei nuku koskaan, niin jutut alkaa olee videon mukaisia oli egyptiläinen tai ei.

:D

Ei toi video sinänsä, mutta noi kommentit on youtubessa aina parhaita.

Ei mua noi kolikontaivuttelut vielä vakuuta, sitte ku äijä oikeesti todistaa omaavansa 30,000 miehen voimat niin se on sitte eri asia :D

Eikai sitä nyt oikeen voi, kun eihän niitä voimia haluta näytellä;)

Eihän se voi todistaa, kun pelkää että rikkoisi koko maailman. Samasta syystä ei ole tehnyt eläessään päivääkään töitä.

Kumma kun haastattelijaa ei voi kätellä ettei tämä murskaudu, mutta vaimoja voi kouria tauotta. Luulisi että mies ei ole saanut yhtään jälkeläistä siitettyä, kun lastin pitäisi tulla sillä voimalla että vaimo menehtyy sisäelinvaurioihin.

Mitenkähän tuo 260hv vastaa 30000 miestä? Muistan hämärästi jonkun yläasteella tehdyn rappustenjuoksunousuvoimakokeen ja sain siitä omaksi tuloksekseni jotain 0,8kW.

No joka tapauksessa kova jätkä

Jos mietitään, että yksi hevosvoima vastaa noin 75 kilogramman nostamista metrin sekunnissa, niin tämä miehän nostaa 19500 kg metrin korkeudelle yhdessä sekunnissa. Aika vahva sälli. Tästä voidaan tietysti myös päätellä, että ei toi 260 hv "ihan" vastaa sitä 30000 miestä. No, se tosin ei ole ton jutun pointti, mutta kuitenkin.

paljokohan penkki :D

Vähän siistiä, eihän tässä mitään penkkiskaboja tai muita tarvita enää kun voimat voidaan mitata verikokeilla!

Solid lähtee kauppaan ostamaan juotavaa (rasvaa) ja menee sitten lääkäriin mittauttamaan voimat, adios Pakkis.

Olis kyllä hauska haastatella tollasta kaveria. Itte oisin halunnu nähdä kun toi jannu rikkoo mun antaman kolikon, eikä sen itse kotoaan tuomaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom