Maailman suurimpia koneita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ironchef
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
D.Yates sanoi:
Ja sillä voi ampua suorasuuntauksella ja siinä on sähkösytytin... ei ihan perinteinen heitin. Toisaalta taas 155k83:ssa ei ole kartussia, jotta taitaapi olla rihlat ainoa ero heitimien ja tykien välillä?

Toisaalta ihan sama....

No voi nyt vittu kun ei mene jakeluun, että heittimessä on täysin erilainen a-tarvike, mm. sen takia kun siinä on PYRSTÖ!

Ei herneitä eikä henk.koht.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Narutumppu sanoi:
No voi nyt vittu kun ei mene jakeluun, että heittimessä on täysin erilainen a-tarvike, mm. sen takia kun siinä on PYRSTÖ!

Housuissas on.

coal32.jpg

coal31.jpg

Vittukun pomo tietäis mitä mä oon tehny koko aamupäivän ja iltapäivää tähän asti niin olis se ihmeissään, mutta kyllä se varmaan ymmärtäis kun mä näyttäsin noi kaikki vehkeet mitä tässä threadissa oli...
ei voi muuta sanoo kun :worship: :kuola:
Melkein paras threadi mitä olen koskaan pakkotoistolla lukenut... kiitos bois!!! :kippis1:

Hgu sanoi:
Ruattalaiset on näköjään kyhänny "veneen":

Wallypower

Eihän tuo nyt ole maailman suurin, mutta kyllä esmes. 16 800 heppaa. :rock:
Saatana, jumalauta, saatana. Siinä mahtaa muikkua vituttaa, kun jyräyttää tollasella paatilla täysiä yli. Tuollaisella ruoppaisi koko Itämeren alta aikayksikön! :eek:

Lopuksi haluan kiittää sinua Pakkotoiston historian seksikkäimmän, parhaimman, viihdyttävimmän ja cooleimman threadin henkiin herättämisestä. :worship:

ps. nosturit ovat vieläkin ihania :haart:

ironchef sanoi:

-Kuulkaas poijaat, tää on ihan turhaa touhua. Te nyt kaivoitte ihan väärästä poikkaa. Ei sitä tästä pitänyt, tässä oli Tampere ennen ja nyt sitä ei enään ole. Olis pitänyt kaivaa toi Näsijärvi!

-Aijaaha. :(

Pitäähän tänne saada kuviakin:

95 tonnia, 60 solmua ja hullun kiilto silmissä!

img_118WP_new_002_pop.jpg

Takanahan on "vain" kolme kappaletta kaasuturbiineja:

img_118WP_new_005_pop.jpg

KYSYTTÄVÄÄ??

ps. Kiitsa Tomi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
korjattu
Tomi sanoi:
Lopuksi haluan kiittää sinua Pakkotoiston historian seksikkäimmän, parhaimman, viihdyttävimmän ja cooleimman threadin luojaa ja ylijumalaa rautakokkia

:rock:

hgu:lle pointsit nostosta. Mä olin unohtanut koko threadin... Taas tuntee itsensä pojaksi :kippis1:

joo tuli luettuu koko threadi läpikotaisin ja täytyy myöntää että melkoisia vekottimia etenkin nuo suuret kaivinkoneet ja nuo isot sotalaivat..sen laitoin merkille että ilmeisesti yksikään nainen/tyttö ole vastannut tähän threadiin..se kertoo jo aika paljon ketä nää vehkeet kiinnostaa :whip:

Zone-sarja -42%
Rekkoja Australiasta, näitä pitäisi saada pääkaupunkiseudullekin, tai sitten ehkä ei...

Road_Train_sign.jpg

road_train_gross_16.jpg

road_train_gross_01.jpg

road_train_gross_05.jpg

Ja sitten taskuun peruutus kiitos:

road_train_gross_13.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom