Maailman pienin kehonrakentaja hurmaa intiassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Vastahan noista mini-ihmisistä oli 4D:ssä juttua. Ne on oikeasti noin pieniä, en usko että nuo kuvat on shopattu. En nyt muista mikä oireyhtymä tms. oli kyseessä.
Joo mäki näin sen dokumentin. Sillä yhellä mini-naisella oli niin kimee ääni, että just ja just kuuli mitä se sano :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo bodarihäiskä noissa kuvissa taitaa taas olla vähän keskivertoa isompi ukko niin näyttää entistä pienemmältä arvon minibodari. 84cm.. onkos se jossain 7-vuotiaan mitoissa? Sille näyttäisivät ainakin kässärit.

Mitenkäs olisi Pakkiksen oma ulkomaanapuprojekti ja aletaan lähettämään kyseiselle Romeolle säkkikaupalla heraa ja treeniohjelmia, katsotaan miten saadaan kääpiö turpoamaan? :D

Mikeee, kuvausmatka Intiaan odottaa!
Proileri: Mullakin on syntyny hirvee himo sponssata tota kaveria jotenki.
Tossa kaverissa on vaan sitä jotain ^_____^

Mitenkäs olisi Pakkiksen oma ulkomaanapuprojekti ja aletaan lähettämään kyseiselle Romeolle säkkikaupalla heraa ja treeniohjelmia, katsotaan miten saadaan kääpiö turpoamaan? :D

Joo ulkomaanapua vaan team Pakkiksen kääpiölle :D Eikä tulis edes kalliiksi, jos 2,5 g / painokilo menee protskua päivässä :hyper:

Tuo bodarihäiskä noissa kuvissa taitaa taas olla vähän keskivertoa isompi ukko niin näyttää entistä pienemmältä arvon minibodari. 84cm.. onkos se jossain 7-vuotiaan mitoissa? Sille näyttäisivät ainakin kässärit.
:eek:
Minkä kokoinen Sinä mahdoit olla ensimmäisellä luokalla? Minä olin tuon kokoinen ehkä joskus 2-vuotiaana..:rolleyes:

:D

Joo, kuten Uwish sanoi, n. 2-vuotiaan mitoissa... 7-vuotiaana vois 120cm olla lähempänä?

:eek:
Minkä kokoinen Sinä mahdoit olla ensimmäisellä luokalla? Minä olin tuon kokoinen ehkä joskus 2-vuotiaana..:rolleyes:

Juu mäkin olin sentää 132cm ekan luokan alus, 7-vuotiaana.

e. piti neuvolakortist tarkastaa :D

Heh. :D

Ite olin 2-vuotiaan 91 cm. Että ei taida ihan seiska vuotiaan mitoissa olla, tai sitten sä olet kovin lyhyt jamppa. :D

Myönnettäköön että mulla ei ole mitään käsitystä minkä mittaisia 7-vuotiaat ovat. Onneksi oli pojilla neuvolakortit käsillä :D

niin shopattua
:jahas:

4 ja puoli kiloinen:
http://gargles.net/worlds-smallest-person/

50-senttinen:
http://www.unexplained-mysteries.com/viewnews.php?id=77418

Gul mohammed, 57 cm:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gul_Mohammed

Jo 1885:
cir003086.jpg

Noi on jotenkin niin koomisia kun ei osaa jotenkin ajatella että aikuisiahan ne noin pienetkin voi olla.

Kerran ihmettelin että mitähän lapsi tekee yksin käytävässä. Kun se kääntyi niin naamaa koristi paksu parta. :D Naapurissa asui siis kääpiöitä. Kerran illalla kuului ihan sairaan nopea naksutus. Kaveri heitti että "kääpiö panee parastaan". Meinasin kuolla nauruun. Mut paneehan ne kääpiötkin. :lol2:

Tuosta Gul Mohammedista:
He died on October 1, 1997 from respiratory complications, due to heavy smoking.
Voi olla hauska näky nähdä kääpiö polttamassa jotain isoa sikaria... :D

Onko tuommoisen lyhytkasvuisuuden taustalla jokin sairaus, geenivirhe tms? Joten olen elänyt siinä uskossa, että noin lyhyillä aikuisilla ihmisillä on aina suhteettoman töpöt jalat, mutta tuo heppuhan on 1:4 pienoismalli ihmisestä.

ps. Mitään videoita tuosta Aditya "Romeo" Dev hepusta ei varmaankaan ole?

Onko tuommoisen lyhytkasvuisuuden taustalla jokin sairaus, geenivirhe tms? Joten olen elänyt siinä uskossa, että noin lyhyillä aikuisilla ihmisillä on aina suhteettoman töpöt jalat, mutta tuo heppuhan on 1:4 pienoismalli ihmisestä.

ps. Mitään videoita tuosta Aditya "Romeo" Dev hepusta ei varmaankaan ole?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lyhytkasvuisuus

Lähinnä geenithän tuon määrää, vaikka jonkinasteinen lyhytkasvuisuus voi olla myös ravitsemuksesta jne. kiinni.

Onhan se mukava että harrastelee jotain muuta kuin asemalla mummojen päähän potkimista...eiku siis..tota ööö :jahas:.
Joo, kova kaveri kokoisekseen varsinkin ei tuossa sarjassa nyt varmaan varsinaisesti ole kisojakaan järjestetty. Mutta tosiaan mukavaa että jotain harrastaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom