Maailman paras glögi? (+muut joulujuomat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
gm

Norjalainen Herrgårds Glögg :kuola: ei maistu alkoholi yhtään!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Valion sokeriton on hyvää mutta saa mulla jostain syystä aikaan hervottoman syljeneritysreaktion, ja sit vähän ajan päästä tuleekin kova vatsakipu. Weird... Mutta yksi erittäin suositeltava juoma on VSOP glögi. Alkosta saa ja taitaa olla joku kympin pullo.

Yliopiston apteekissa oli glögitarjoilu ja glögi oli tehty apteekin omasta glögiaineesta, tai niin ne ainakin mainosti. Pikkuruisesta pullosta 3 tippaa mustaherukkamehun sekaan ja glögi on valmis. Hyvää glögiähän se oli, ei tullut kuitenkaan ostettua. 3,80e tais olla hinta.

Paras alkoholiton glögi on Valion sokeroimaton.
Alkosta taas saa Jouluglögiä, jossa on prosentteja 22. Ihan mielettömän hyvää, maistuu rommirusina kivasti :kuola:

Eiköhän tuo sininen ole tämän vuoden väri. Hupelle on myyty vanhaa mallia. :D

blossa.jpg

B L O S S A Mullakin olisi vielä viime joulusta kolmen litran hanapakkaus kaapissa.

Kauankohan tollanen pullo säilyy avaamattomana? Mulla on toi 06 vielä juomatta niin, että mahtaakohan olla vielä juotavaa???
P.S. Muuten oon kyllä kova juomaan :hyvä:

Kauankohan tollanen pullo säilyy avaamattomana? Mulla on toi 06 vielä juomatta niin, että mahtaakohan olla vielä juotavaa???
P.S. Muuten oon kyllä kova juomaan :hyvä:
Hyvin säilyy, Ikea myy edelleen noita 06-puteleitakin. Munchenin toisella Ikealla noita oli ainakin tuhansia vielä marraskuussa ja on edelleenkin.
Avattuna säilyy muutamia päiviä, max. viikon, omasta mielestä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kukaan maistanut Altian 22% Jouluglögiä? Tommosen putelin sain lahjaksi ja vielä juomatta, mutta annan sen jollekkin lahjaksi jos se on hirveää kuraa :joulu1:

http://www.alko.fi/tuotteet/fi/307337

Tuo on juuri se, mitä pidän itse alkoholia sisältävistä glögeistä parhaana.
Aika tujua kattilassa kuumennettuna, mikron kuumennuksen jälkeen maistuu paremmalle. En tiedä mistä johtuu.
Rommirusina maistuu voimakkaana, itse tykkään ihan sikana :kuola:

Tuo on juuri se, mitä pidän itse alkoholia sisältävistä glögeistä parhaana.
Aika tujua kattilassa kuumennettuna, mikron kuumennuksen jälkeen maistuu paremmalle. En tiedä mistä johtuu.
Rommirusina maistuu voimakkaana, itse tykkään ihan sikana :kuola:

Tuli korkattua ja ei hassumpaa, mutta glögiä tästä ei saa tekemälläkään. Ihan ok mausteiseksi punkkariksi. Hintakaan ei näköjään ole paha.

Maailman paras glögi -resepti:

1 pulloa glögiä (ihan mikä merkki vaan käy...)
1 pullo Koskenkorvaa

Valmistus:
Avaa glögi pullo, kaada sisältö viemäriin :urjo:
Avaa Kossu pullo, nauti sellaisenaan tai blandaa jonkun sopivan nesteen kanssa :kuola:

Toi nyt puhuu itsensä hieman pussiin.. Miten ois sopivana nesteenä esim. GLÖGI?? :D

Zone-sarja -42%
Glögit tuli maisteltua eilen:

attachment.php

Kyllä toi Valion glögi vaan rokkaa.

Huppe on kyllä suloinen. Luin tän threadin niin ekassa postauksessa, että valion glögi ei oikein maistu ja nyt 4 vuotta jälkeenpäin taas on tuttuun ja turvalliseen palattu :)

En oo koskaan maistanut mitään alkoholia sisältävää glögiä, ees mitään sekoituksia! Mutta marlin glögitiiviste :haart: Paras asia joulussa. Piparkakkutaikinan ohella.

Back
Ylös Bottom