Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä tykkään semmosesta halpis vip-glögistä. Ei oo liian mausteista mun makuun, mieto mutta kuitenkin glögin makuinen.
Entäs jos unohdetaan glögi mutta silti pitäisi saada jotain kuumaa ja hyvää juotavaa jouluna niin mikä olisi in?
Mä muistelisin myös, että tää on Alkon glögeistä aina maistunut parhaalta.Norjalainen Herrgårds Glögg ei maistu alkoholi yhtään!
Eiköhän tuo sininen ole tämän vuoden väri. Hupelle on myyty vanhaa mallia. :D
B L O S S A Mullakin olisi vielä viime joulusta kolmen litran hanapakkaus kaapissa.
Hyvin säilyy, Ikea myy edelleen noita 06-puteleitakin. Munchenin toisella Ikealla noita oli ainakin tuhansia vielä marraskuussa ja on edelleenkin.Kauankohan tollanen pullo säilyy avaamattomana? Mulla on toi 06 vielä juomatta niin, että mahtaakohan olla vielä juotavaa???
P.S. Muuten oon kyllä kova juomaan :hyvä:
Kukaan maistanut Altian 22% Jouluglögiä? Tommosen putelin sain lahjaksi ja vielä juomatta, mutta annan sen jollekkin lahjaksi jos se on hirveää kuraa :joulu1:
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/307337
Tuo on juuri se, mitä pidän itse alkoholia sisältävistä glögeistä parhaana.
Aika tujua kattilassa kuumennettuna, mikron kuumennuksen jälkeen maistuu paremmalle. En tiedä mistä johtuu.
Rommirusina maistuu voimakkaana, itse tykkään ihan sikana
Maailman paras glögi -resepti:
1 pulloa glögiä (ihan mikä merkki vaan käy...)
1 pullo Koskenkorvaa
Valmistus:
Avaa glögi pullo, kaada sisältö viemäriin :urjo:
Avaa Kossu pullo, nauti sellaisenaan tai blandaa jonkun sopivan nesteen kanssa