Maailman nopein kansa -peli

Ekalta kierrokselta laulukuoroon kiinassa, ihan oma moka ja kruisailu ois riittäny...:curs:
Saa olla pelit vähän aikaa, vanhan pumppu ei kestä.

Täällä myös jäi alkueriin tuo Kiinan GP:n taival. Harmittaa, kun olisi hieman enemmän riskeeraamalla voiut napata jatkopaikan, mutta maltillisena ihimisenä ei ollut pokkaa :whip:

Miten tuollaisen .set tiedoston voi purkaa ja miten se asennetaan siihen autoon vai miten se toimii.?

Lataat koneelle ja sijoitat sen setups kansioon. Ei tarvitse purkaa. Tuo setups on data-kansion alakansio. Nimeä ei saa muuttaa.

Ja mikä niistä säädöistä minun kannattaa ladata kun olen pelannut nyt vähän yli 2 päivää ja paras aika normmisäädöillä on 1,18,97?

Ja mikä niistä säädöistä minun kannattaa ladata kun olen pelannut nyt vähän yli 2 päivää ja paras aika normmisäädöillä on 1,18,97?
http://setupfield.teaminferno.hu/?p_section=setupdetails&p_config_id=1&p_car_id=65&p_version=S2
Sieltä vincperi 1:12:990 easy to drive... Oma ennätys 1:16 ja vähän päälle. Ehkä sekunti on otettavissa parin päivän ajolla tosta pois mutta miten siitä pitäis vielä saada suunnilleen 2 sekuntia jotta voi finaaleissa pärjätä:eek: En siis tule pärjäämään:D

edit: data kansio löytyy MNK kansiosta, käytä vaikkka hakua että löydät:D

http://setupfield.teaminferno.hu/?p_section=setupdetails&p_config_id=1&p_car_id=65&p_version=S2
Sieltä vincperi 1:12:990 easy to drive... Oma ennätys 1:16 ja vähän päälle. Ehkä sekunti on otettavissa parin päivän ajolla tosta pois mutta miten siitä pitäis vielä saada suunnilleen 2 sekuntia jotta voi finaaleissa pärjätä:eek: En siis tule pärjäämään:D

edit: data kansio löytyy MNK kansiosta, käytä vaikkka hakua että löydät:D

Nyt löysin. Kiitos avustajille!!:worship:

Mukavaa hommaa kunnon ratin kanssa. Paras aika tällä hetkellä 1.16.12. Automaatilla ja vakiosäädöillä. Pitää vielä sekunnin verran repiä ajasta pois ennen kuin kannattaa alkaa säädöillä kikkailemaan

Jos ei rupee kierrosajat tippumaan niin kannattaa ajaa herkemmillä säädöillä vähän aikaa
itellä ei menny1:16 alle millään ennenkun kokeilin herkempää ja sitte takasin easy to drive säädöllä nii 1:15:35.. kallistuksen vakaimella sitä saa herkemmäksi...

Jos ei rupee kierrosajat tippumaan niin kannattaa ajaa herkemmillä säädöillä vähän aikaa
itellä ei menny1:16 alle millään ennenkun kokeilin herkempää ja sitte takasin easy to drive säädöllä nii 1:15:35.. kallistuksen vakaimella sitä saa herkemmäksi...

Mitä tarkoitat "kallistuksen vaikaimella".. Itse olen kerran saanut alle 1,17.. Ajan RACE_blackwood säädöillä. Mitä minun kannattaa tehdä, jotta saan parempia kierrosaikoja? Olen koittanut myös niitä säätöjä mitä voi latailla, mutta mielestäni niiden kanssa ei pysy lainkaan mutkissa.. Jotain vinkkiä mitä kannattaisi tehdä tässä vaiheessa??

1.15.25 paras aika. Setuppina joku FBM_bl1_Unkno2327 easy to drive. Jotkut ajaa siinä pitkällä suoralla jotain 220km/h mistä sais semmosen setin?

Mitä tarkoitat "kallistuksen vaikaimella".. Itse olen kerran saanut alle 1,17.. Ajan RACE_blackwood säädöillä. Mitä minun kannattaa tehdä, jotta saan parempia kierrosaikoja? Olen koittanut myös niitä säätöjä mitä voi latailla, mutta mielestäni niiden kanssa ei pysy lainkaan mutkissa.. Jotain vinkkiä mitä kannattaisi tehdä tässä vaiheessa??

Eli ajat niin pitkään herkillä säädöillä, että kierrosajoissa tapahtuu muutoksia ja sitten vaihat siihen helppoon ajettavaan. jolloin huomaat miten auton pitää mennä mutkaan.. alussa sitä pelkää että auto lähtee lapasesta ja tekee liian ison korjausliikkeen mutta kun oppii miten helposti sen saa korjattua niin ajo onnistuu...
eli jos pystyt parantamaan aikoja ns.herkällä säädöllä joka lähtöö luisuun pienestäkin liikkeestä niin pystyt aika varmasti parantamaan aikaasi säädöillä joilla normaalisti ajat...
aika hankala selittää toivottavasti vähän valaisi...

etu- ja takakallistuksenvakainta säädetään siitä jousitus-kohdasta

ja kyllä niilllä race_blackwoodeillakin kovaa pääsee kun vaan harjottelee, et vielä tarvihe kovinkaan riskiherkkiä säätöijä

oma ennätys race_blackwoodeilla 1.14.92 ja uusilla säädöillä 1.14.59, finaali ollu jo monesti lähellä

Pikkuhiljaa paranee ajat. Nyt 1.15.690 tuohon bahrainin gp:hen. Vieläkin mennään vakiosäädöillä.

Pikkuhiljaa paranee ajat. Nyt 1.15.690 tuohon bahrainin gp:hen. Vieläkin mennään vakiosäädöillä.

Vielä sain sadasosan pois. Olin hieman vajaassa 1.15.5 vauhdissa, mutta kolmanneksi viimeisessä mutkassa joku päätti parkkeerata suoraan ajolinjalle...

Vielä sain sadasosan pois. Olin hieman vajaassa 1.15.5 vauhdissa, mutta kolmanneksi viimeisessä mutkassa joku päätti parkkeerata suoraan ajolinjalle...
Hanki kunnon säädöt niin sulta voidaan odottaa semmosia 1:13-1:14 aikoja, kunhan totut ensin niihin.

Back
Ylös Bottom