Maailman nopein kansa -peli

Laitetaan paremmaksi. Mulle tuli suunnilleen 90 pistettä :D. Oliskohan ne tullu tuosta espanjan gp:stä?

Noista Gp:istä saa enemmän pisteitä kuin avoimista.. Jo pelkästään karsintaajan läpäisemisestä ja kisaan osallistumisesta saa 10 pelaajapistettä. Voittaja saa yli 200 pistettä :)

Jaa... Mulle tais tulla suunniilleen 34 pistettä.

Tuolla 23.00 kisan karsinnoissa riehui joku saatanan kusipää "juhis123", on kyllä helvetin kova jätkä. Ajaa väärään suuntaan, törmäilee muihin ja sitten vastaa "pisteliään älykkäästi". :curs:

Onko jollain kokemusta renkaan paineista? Jos vaikka pienentää painetta niin miten se vaikuttaa ajamiseen? Ja kannattaako edessä pitää enemmän painetta kuin takana? Ja mitäs se comber säätö tarkoittaa?

Jaa... Mulle tais tulla suunniilleen 34 pistettä.

Tuolla 23.00 kisan karsinnoissa riehui joku saatanan kusipää "juhis123", on kyllä helvetin kova jätkä. Ajaa väärään suuntaan, törmäilee muihin ja sitten vastaa "pisteliään älykkäästi". :curs:

Tuosta vois melkeen tehdä ilmoituksen. On nimittäin tehnyt tuota monesti. Pistää vituttamaan.

Ja mitäs se comber säätö tarkoittaa?

http://www.autowiki.fi/index.php/Camber-kulma

Kiitos vastauksesta.. Mutta kuinka plajon teillä menee auto siinä pitkällä suoralla? Itselläni menee juuri ja juuri 212km/h, mutta olen nähnyt videoita joissa se menee jopa sen 220?! Miten saan autoni kulkemaan niin kovaa?

Kiitos vastauksesta.. Mutta kuinka plajon teillä menee auto siinä pitkällä suoralla? Itselläni menee juuri ja juuri 212km/h, mutta olen nähnyt videoita joissa se menee jopa sen 220?! Miten saan autoni kulkemaan niin kovaa?

Tuuli vaikuttaa suoranopeuteen. Tuulettomassa säässä pitäisi kulkea 215-216. Millä asetuksilla pelaat. Siivekkeiden kulma määrää melko pitkälti suoranopeuden, olettaen ettet ole välityksiin koskenut

Jess uus enkka 1.14.48...
Opin vasta miten viimenen kurvi ajetaan 4 vaiheella, höllätään vaan reilusti ennen mutkaa ja sitte vaan kaasu pohjassa. Heti parani melkein puolella sekunnilla.. on se pienestä kiinni.

Tuuli vaikuttaa suoranopeuteen. Tuulettomassa säässä pitäisi kulkea 215-216. Millä asetuksilla pelaat. Siivekkeiden kulma määrää melko pitkälti suoranopeuden, olettaen ettet ole välityksiin koskenut

Jaajaa.. Käytän RACE_blacwood säätöjä joita olen hieman muokannut.. Mitenkäs noita siivekkeitä kannattaa säädellä?

Jaajaa.. Käytän RACE_blacwood säätöjä joita olen hieman muokannut.. Mitenkäs noita siivekkeitä kannattaa säädellä?

Eipä niitä juurikaan kannata säädellä. Pienennät siipien kulmaa niin auto kulkee suoralla lujempaa mutta mutkissa hitaampaa. Vuorostaan jos lisäät kulmaa niin pystyt ajamaan mutkat lujempaa mutta suorilta puuttuu vauhti.

Itse en puuttuisi siipien kulmiin, vaan hakisin parannusta kierrosaikaan ajolinjoista, jarrutuspaikoista ja ulostulonopeuksista. Noilla RACE_Blackwoodin säädöillä pystyy ajamaan reilusti alle 1.14. Se on muista asioista kiinni.

Selvä.. Tänään tuli paras sijoitus kisassa (5.semifinaalissa), sekä uusi kierrosennätys (1:15,780) :D Paranee pikkuhiljaa..

Minäki tein tänään uuden ennätyksen. Aiheutin vahingossa joukkokolarin ensimmäisessä shikaanissa, ja sain kiskottua 6 muuta mukaan. 3 autoa päätyi rengasvalliin, 1 katolleen ja 2 seinään. Oli hienon näköinen uusintana :D. Edellinen ennätys oli 3 autoa.

Edelleen 1.14 alitusta odotellessa

Finaalin kakkossija taskussa. Okei siihen riitti parhaimmillaan kierrosaika finaalissa 1.14.570, mutta silti. Ihan kuin nopeammilla olisi muutakin elämää :D

No voi perkele, pääsin nyt semifinaaleihin, ja nyt tämä peli ei päästä ajamaan. Ilmoittaa jotain "palvelinta ei löydy pääpalvelimelta". PRKL! Olisin juuri päässyt ajamaan Vonsakua vastaan. :) Lähetän valituksen tästä maailman nopeimmalle kansalle. :curs: Vaadin kilpailun uusimista!!

edit. Taisi käydä samalla tavalla kaikille semifinaaliin asti yltäneille...

Katsoin tuon Vonsakun videon uudestaan, ja huomasin, että käännyn aivan liian aikaisin... Ensimmäinen väliaika on mulla usein noin 24.2.

Tänään muuten tuli uusi ennätys, 1:15.610

Dingdingding. 1.13.960. Vihdoinkin.

Jälleen löytyi uusi bugi tuosta pelistä. Tipuin neljännesfinaaleissa, vaikka sijoituin toiseksi. Vastaavasti henkilö joka jäi kärjestä 5 kierrosta valittiin seuraavalle kierrokselle. Yllättävän paljon löytyy tuollaisia pieniä virheitä tuosta pelistä.

Back
Ylös Bottom