Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täältä saa säätöjä
Miten tuollaisen .set tiedoston voi purkaa ja miten se asennetaan siihen autoon vai miten se toimii.?
Miten tuollaisen .set tiedoston voi purkaa ja miten se asennetaan siihen autoon vai miten se toimii.?
Lataat koneelle ja sijoitat sen setups kansioon. Ei tarvitse purkaa. Tuo setups on data-kansion alakansio. Nimeä ei saa muuttaa.
http://setupfield.teaminferno.hu/?p_section=setupdetails&p_config_id=1&p_car_id=65&p_version=S2Ja mikä niistä säädöistä minun kannattaa ladata kun olen pelannut nyt vähän yli 2 päivää ja paras aika normmisäädöillä on 1,18,97?
En siis tule pärjäämään:Dhttp://setupfield.teaminferno.hu/?p_section=setupdetails&p_config_id=1&p_car_id=65&p_version=S2
Sieltä vincperi 1:12:990 easy to drive... Oma ennätys 1:16 ja vähän päälle. Ehkä sekunti on otettavissa parin päivän ajolla tosta pois mutta miten siitä pitäis vielä saada suunnilleen 2 sekuntia jotta voi finaaleissa pärjätäEn siis tule pärjäämään:D
edit: data kansio löytyy MNK kansiosta, käytä vaikkka hakua että löydät:D

Jos ei rupee kierrosajat tippumaan niin kannattaa ajaa herkemmillä säädöillä vähän aikaa
itellä ei menny1:16 alle millään ennenkun kokeilin herkempää ja sitte takasin easy to drive säädöllä nii 1:15:35.. kallistuksen vakaimella sitä saa herkemmäksi...
Mitä tarkoitat "kallistuksen vaikaimella".. Itse olen kerran saanut alle 1,17.. Ajan RACE_blackwood säädöillä. Mitä minun kannattaa tehdä, jotta saan parempia kierrosaikoja? Olen koittanut myös niitä säätöjä mitä voi latailla, mutta mielestäni niiden kanssa ei pysy lainkaan mutkissa.. Jotain vinkkiä mitä kannattaisi tehdä tässä vaiheessa??
etu- ja takakallistuksenvakainta säädetään siitä jousitus-kohdastaMitä tarkoitat "kallistuksen vaikaimella".. Itse olen kerran saanut alle 1,17.. Ajan RACE_blackwood säädöillä. Mitä minun kannattaa tehdä, jotta saan parempia kierrosaikoja? Olen koittanut myös niitä säätöjä mitä voi latailla, mutta mielestäni niiden kanssa ei pysy lainkaan mutkissa.. Jotain vinkkiä mitä kannattaisi tehdä tässä vaiheessa??
Pikkuhiljaa paranee ajat. Nyt 1.15.690 tuohon bahrainin gp:hen. Vieläkin mennään vakiosäädöillä.
Hanki kunnon säädöt niin sulta voidaan odottaa semmosia 1:13-1:14 aikoja, kunhan totut ensin niihin.Vielä sain sadasosan pois. Olin hieman vajaassa 1.15.5 vauhdissa, mutta kolmanneksi viimeisessä mutkassa joku päätti parkkeerata suoraan ajolinjalle...