Maailman luokan voimailutapahtuma Helsingissä (pakkis edustettuna;))

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Janne.H sanoi:
Hyvä juttu :rock:
Saatko mahdollisesti johkiin nettisivulle jakoon sen biisin ?
Kiitos etukäteen :worship:

Siis minkä ihmeen biisin? Ei Boltonilla mitään nostobiisiä kyllä ollut, ainoastaan pari spiikkiä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
rövare sanoi:
Ei nyt ihan treenitaukoa, kyllä siellä "lomalla" käsittääkseni treenata saa. Isoveljien jalanjälkiä.

Kyllähän sitä treenata saa.. toivottavasti pystyy treenaan kovaa, on se niin lahjakas ÄIJÄ ettei mitään rotia..

-H0

Sumu sanoi:
Siis minkä ihmeen biisin? Ei Boltonilla mitään nostobiisiä kyllä ollut, ainoastaan pari spiikkiä.

kolme spiikkiä ja joku nelosena ihme biisi.. voidaan tarkastaa vaikka ..öö.. cd:ltä tai niinku Juha Somerojan veto videolta.. ;)

-H0

hzero sanoi:
kolme spiikkiä ja joku nelosena ihme biisi.. voidaan tarkastaa vaikka ..öö.. cd:ltä tai niinku Juha Somerojan veto videolta.. ;)

-H0

Hoho :D

Ulkomuistista Boltonilla oli kaksi spiikkiä, eka jotain ärinää ja toka jostain WWF:sta tms kopsattu "Get ready to rumble!".

Eikös siinä ollut toisena se kalju jenkki nyrkkeilytuomari, joka Boltonin klipissä kyseli vähän niinku ennen matsia onko kavereilla kysyttävää. Sen jälkeen Let's get it on. Pari kertaa kellon kilkatusta ja sitten joku kommentti loppuun.

Sumu sanoi:
Hoho :D

Ulkomuistista Boltonilla oli kaksi spiikkiä, eka jotain ärinää ja toka jostain WWF:sta tms kopsattu "Get ready to rumble!".

Mä muistin oikein, se levy oli autossani - kuuntelin sen kun tulin Juvan GoMetallilta eilen. Ei oo kummonen muuten se biisi mitä boltton käyttää - ei ihme ettei oo jääny porukan mieleen..

:offtopic:
Kävin Juvalla kattoo miten yksinkertainen paita toimii - mä alan varmaan nostaan ipf bencherillä, sit seuraakasi varmaan alan kasvissyöjäksi.. ja tiputan painoni 110kg ;) - hommasta ei sit enää puuttuskaan kuin uskoon tuleminen ja pallien poisto..

-H0

mortal sanoi:
Eipä oo ennen vituttanu tää harrastus näin paljoo. Mut kuukauden päästä taas rätti päälle ja lavalle. Ja ens viikonloppuna tekeen salille oma Raw-enkka.:evil:

Jeps no ei ihan menny suunnitelmien mukaan itelläkään - mut tyytyväinen olen lopputulemaan.. miten olis viikonpäästä maanataina mennään kattomaan juvalle elämää silmästä toiseen?

ps. syyn näät edellisestä mun postista...

-H0

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hzero sanoi:
Mä muistin oikein, se levy oli autossani - kuuntelin sen kun tulin Juvan GoMetallilta eilen. Ei oo kummonen muuten se biisi mitä boltton käyttää - ei ihme ettei oo jääny porukan mieleen..

-H0

Varsinkaan, kun sitä itse biisiä ei soitettu kertaakaan :)

hzero sanoi:
Jeps no ei ihan menny suunnitelmien mukaan itelläkään - mut tyytyväinen olen lopputulemaan.. miten olis viikonpäästä maanataina mennään kattomaan juvalle elämää silmästä toiseen?

ps. syyn näät edellisestä mun postista...

-H0
Hello. Mites se ipf paita toimi sulla? Mää oon varmaan niin yksinkertanen kaveri etten osaa kaksinkertasellapaidalla nostaa. Käväsin tänä aamuna 1 tunti heräämisen jälkeen tekemässä toisen kovan pena treenin tälle viikolle. Tavotteena oli uus sali raw-enkka, mut se hyyty 220kgn loppuojennukseen, odotin 230kg. Otin alkuun 3x160, 1x170, 1x180, 1x190, 1x200, 1x210, sit se 220 hyyty. Sen jälkeen päätin kokeilla solttua pitkästä aikaa 3x160, 1x170, 1x180, 1x200 ja 1x210, se oli oma enkka ja se tuli tosi helposti. Paljon paremmin kuin normaali penkin 210kg. Loppuun heitin solttua 40x100kg jota ihmettelin itsekin kun en ole tehny aerobista enkä pitkiä sarjoja sitten heinäkuun alun jälkeen. Vaaka näytti aamulla 85kg. Tää on vähän outoo musta. Paidalla treenaaminen on nostanu solttu tulosta, mut raw junnaa paikoillaan. Vai johtuneeko siitä et solttua tehdessä käytän kapeampaa otetta. Kilautahan hzero niin katotaan se Juvan reissu. Alotan maanantaina uudessa työpaikassa ja en tiedä vielä seuraavan viikon vuoroista.

mortal:
paidalla stressaat ojentajia suhteessa enemmän, mikä vaikuttaa solttupenkkiin. ja: voima tuo kestävyyttä, muttei päinvastoin.

jokos se kisa muuten meni??? ei näin perheellisellä oikein ajantaju pysy kasassa...:nolo:

jto sanoi:
mortal:
paidalla stressaat ojentajia suhteessa enemmän, mikä vaikuttaa solttupenkkiin. ja: voima tuo kestävyyttä, muttei päinvastoin.

jokos se kisa muuten meni??? ei näin perheellisellä oikein ajantaju pysy kasassa...:nolo:

Juu olihan se. Ja eipä siitä oo paljoo lapsille kertomista.
Laitoin tän treadin sivulle 6 oman kisan kulun.:wall:
Käyn vielä joulukuussa yhen paitakisan, vaikka rupeen oleen jo ton rätin suhteen aikas kypsä. En vaan osaa. Ei vanha koira opi uusia temppuja.
Niin, vois sit ottaa sen "peruskuntokauden" kokeiluun mistä oli puhetta.

nooo... älä ny oo tollanen :D
otitko monta paitanostoo lämpässä? pitäskö niillä mennä hieman ylemmäs... esim. ottas ennen ekaa kisanostoo vaikka 10cm lankulta 250... sit sen mukaan kisassa alotus 260-270.

Zone-sarja -42%
oonhan mä kauheen otettu mokomasta, mutta mä mieluusti pitäisin vapauden viettää täällä aikaani silloin, kun sitä liikenee ilman sen suurempia kytköksiä. :nolo: onhan noita nuoria ja näppäriä :)

mortal sanoi:
Käväsin tänä aamuna 1 tunti heräämisen jälkeen tekemässä toisen kovan pena treenin tälle viikolle.

On uskomaton palautuminen ja kunto kaverilla. Vittu meikäläinen vetää parit kovat lankut kuukaudessa nii sitte nostellaanki pelkkää tankoa seuraavat kaks kuukautta ku paikat jumissa.

Olakinte sanoi:
On uskomaton palautuminen ja kunto kaverilla. Vittu meikäläinen vetää parit kovat lankut kuukaudessa nii sitte nostellaanki pelkkää tankoa seuraavat kaks kuukautta ku paikat jumissa.

Varmaan kroppa tottunu tähän 20 vuoden ajalla, kun oon ton kaks kertaa viikossa ottanu maksimeja tai aikas lähelle max. Nyt tuli esim. viime viikon perjantaina kisa, jonka jälkeen valvoin puoltoista vuorokautta, sit maanantaina tän päivän kaltanen penkki, tiistaina vähän jalkoja(kolmas kerta v.2005) ja selkä, torstaina kevyt selkä ja käsiä ja tänään tuo ed.mainittu.

jto sanoi:
oonhan mä kauheen otettu mokomasta, mutta mä mieluusti pitäisin vapauden viettää täällä aikaani silloin, kun sitä liikenee ilman sen suurempia kytköksiä. :nolo: onhan noita nuoria ja näppäriä :)
Eipä sillä, olisit vain vähän niinkuin isähahmo noille nuorille koltiaisille, jotka rauhdan parissa nysväilee kuin muurahaiset pesässään. Eipä modet mitenkään kytköksissä ole.

Suositut

Back
Ylös Bottom