Kuvia ja kuulumisia
No niin, jos jotain pientä sitten raapustelisi..
Elikä tosiaan tuli heiluttia Sport-Heavyn vaatteissa seka lauantaina että sunnuntaina tuolla paikalla Ex-taviksen ja Yhtä#hauiksen kanssa. Paljonkaan en itse kisoista osaa kertoa, aika haipakkaa saatiin me tytöt meinaan painaa mutta kerrotaan nyt vaikka jotain sitten tästä meitin duunista :D.
Eli tosiaan Sport-Heavyn vaatteet päällä oltiin ja meiän homma oli kantaa aina ennen nostoa (abouttirallaa sillon kun painoja ladottiin seuraavaa suoritusta varten) kylttiä suorilla käsillä päämme päällä. Kävellä yleisön editse sen verran hitaasti että jengi kerkes lukea mitä kyltissä luki, mutta kuitenkin sporttisesti ja vähän seksikkäästikin. Kyltissä oli siis tärkeimmät tiedot suoritusta varten, eli paljonko on rautaa, kuka nostaa ja monesko yritys ja semmosta.
Sen verran pakko hehkuttaa että ainakin mut pysäytettiin muutamaankin otteeseen kesken "kierroksen" ihan varta vasten kuvattavaksi. Eikä siis kyse vaan katsojien kameroille vaan ihan mediallekin.
. Muista mimmeistä en osaa sanoa. Korkkaireilla tepasteltiin ja päkiät kiittivät todellakin viikonlopun jälkeen, että se oli ohi, muuten oli aivan helvetin hauskaa
. Nautin todella todella todella paljon! Niinkuin tyttöjen kanssa juteltiin ni ei tunnu vaan riittävän sanat kuvaamaan kuinka antoisa ja upea viikonloppu oli! Ehdottomasti jos tämmösiä tilaisuuksia aukee enemmänkin ni olen tikkana mukaana.
Hurjasti kiitoksia Heavyn porukalle että ottivat mut malliksi. Sain niin kullan kallista ja tärkeetä esiintymiskokemustakin, varsinkin kevään kisoja silmällä pitäen. Ja kokemusta myös niillä helvetin korkeilla kengillä kävelystä... Enkä kaatunutkaan kuin kerran :lol2:
Itse kisat olivat mielenkintoiset. Täytyy myöntää että kun lähdin hommaan en uskonut että näinkin paljon alkaisi kiinnostamaan suoritukset. Mitä pidemmälle mentiin sitä enemmän sitä kannusti nostajia ja oli todella kiinnostunut. Esim. se 530kg kyykky oli aivan jotain uskomatonta
. Nousipa viä kohtuu helponnäkösesti.... Käsittämättömiä rautoja kyllä miehet nosteli! Hienoa että Suomeen saatiin ton luokan tapahtuma!
Ano oli järkännyt tilaisuuden hyvin, ja Mikekin sai kunnon kuvaus paikan. Kiitos kaikille paikalla olleille, ja kuvaajille että pääsimme valokeilaan (heh heh, no muutenkin toki). Erityiskiitoshalipusu Hannalle (Haukkari) ja Hannelle (Ex-tavis) ihanasta seurasta - tuntuu kun olis tuntenut teiät monta vuotta, ootte mun IHKUJA SISKOJA :haart: love you!
Hannan kanssa raahauduuttiin sunnuntai aamuna viä lenkille ja kyllä teki hyvää...
Tässä muutama kuva, kiitos Heavyn mammalle, Anskulle näistä.