Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olakinte sanoi:On uskomaton palautuminen ja kunto kaverilla. Vittu meikäläinen vetää parit kovat lankut kuukaudessa nii sitte nostellaanki pelkkää tankoa seuraavat kaks kuukautta ku paikat jumissa.
mortal sanoi:Hello. Mites se ipf paita toimi sulla?
hzero sanoi:Meidän Gene testaili sitä, en minä - sillä se toimi niin paljon parempi kuin kaksinkertainen paita - et tuumasin et jos menisin ipf:n releillä nostaan seuraavat kisat ihan vaan et välineitkijät pitäs ees joskus turpansa kiinni.. no ei vaineskaan..
Oikeesti alan nostaa yksinkertasella - luulen et hyöty kaksinkertasesta paidasta tulee vasta reilusti isommilla raudoilla, kuin millä ees ite nostan.. Ja pitää sitä tekniikkaa opetella niilläkin et osaa nostaa erillaisilla välineillä, monipuolisuus ennen kaikkea..
-H0
mortal sanoi:Pystyyks ipf paidalla nostamaan kapeemmalla otteella kuin sillä mun tuplalla ja voiks sillä laskee tangon rinnalle, ettei tarvii kulettaa vatsalle? Kun toi eilinen treeni anto taas ymmärtää et kapeemmalla otteella nousee paremmin.
ZannaZ sanoi:Urheilukanava
Ajat ovat seuraavat:
to 17.11. klo 22.30-23.30
la 19.11. klo 17.10-18.10
ke 23.11. klo 22.30-23.30
to 1.12. klo 18.00-18.55
ZannaZ sanoi:Pientä muistutusta, kun kaikki ei kuitenkaan muista ;)
Elikäs virittäkääs töllittimenne urheilukanavalle 22.30 eteenpäin. Tiä vaikka itekin näkyis siä ;)
ZannaZ sanoi:Pientä muistutusta, kun kaikki ei kuitenkaan muista ;)
Elikäs virittäkääs töllittimenne urheilukanavalle 22.30 eteenpäin. Tiä vaikka itekin näkyis siä ;)
Paljon onnea. 30 on kova rauta...eiku ikä ja 300 rauta.:kippis1:hzero sanoi:- kun on juhlien jäljiltä paikat niin paskana... Siis huomenna.
-H0
mortal sanoi:Paljon onnea. 30 on kova rauta...eiku ikä ja 300 rauta.:kippis1:
ZannaZ sanoi:Jooh jooh. Pistetääns taas muistutusta eli eli
la 19.11. klo 17.10-18.10 kisoista koostetta taas luvassa.