Maailman luokan voimailutapahtuma Helsingissä (pakkis edustettuna;))

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Menee varsin Off-topic, mut mun kihlattu sai itseasiassa valita yhtä#hauista vaatteet ku käytiin tuolla sport-heavyn kaupassa! Ja hyvin näky sopivan !!!
Heh ei sen kummempia...Juu turha postaus sori!

Olakinte sanoi:
On uskomaton palautuminen ja kunto kaverilla. Vittu meikäläinen vetää parit kovat lankut kuukaudessa nii sitte nostellaanki pelkkää tankoa seuraavat kaks kuukautta ku paikat jumissa.

Mortal on oikeesti yksi palautumisen seittemäs ihme, ite pyrin ennen kisaa hillitsemään kun se on tottunu kuulemma ottaan viel maksimeja samalla viikolla kuin kisatkin on.. ;) Ite kokeilin niin viidenkymmenen kilon käsipaino meinas jäädä vasemmalta kädelta lattialle - kun on kisan jäljiltä paikat niin paskana..

-H0

mortal sanoi:
Hello. Mites se ipf paita toimi sulla?

Meidän Gene testaili sitä, en minä - sillä se toimi niin paljon parempi kuin kaksinkertainen paita - et tuumasin et jos menisin ipf:n releillä nostaan seuraavat kisat ihan vaan et välineitkijät pitäs ees joskus turpansa kiinni.. no ei vaineskaan..
Oikeesti alan nostaa yksinkertasella - luulen et hyöty kaksinkertasesta paidasta tulee vasta reilusti isommilla raudoilla, kuin millä ees ite nostan.. Ja pitää sitä tekniikkaa opetella niilläkin et osaa nostaa erillaisilla välineillä, monipuolisuus ennen kaikkea..

-H0

hzero sanoi:
Meidän Gene testaili sitä, en minä - sillä se toimi niin paljon parempi kuin kaksinkertainen paita - et tuumasin et jos menisin ipf:n releillä nostaan seuraavat kisat ihan vaan et välineitkijät pitäs ees joskus turpansa kiinni.. no ei vaineskaan..
Oikeesti alan nostaa yksinkertasella - luulen et hyöty kaksinkertasesta paidasta tulee vasta reilusti isommilla raudoilla, kuin millä ees ite nostan.. Ja pitää sitä tekniikkaa opetella niilläkin et osaa nostaa erillaisilla välineillä, monipuolisuus ennen kaikkea..

-H0

Pystyyks ipf paidalla nostamaan kapeemmalla otteella kuin sillä mun tuplalla ja voiks sillä laskee tangon rinnalle, ettei tarvii kulettaa vatsalle? Kun toi eilinen treeni anto taas ymmärtää et kapeemmalla otteella nousee paremmin.
Solttu 210kg tuntu kevyemmälle ku normaali pena. Soltussa ote oli, pikkurillit merkkiviivojen sisäpuolella.
Pitää ettiä joku käytetty paita, ku ei viitti taas uutta ostaa jos ei se sit toimikaan mulla.

aika harvat aivan tavattoman kapeella nostaa. lähinnä tulee gene bell mieleen. kuitenkin pitäs löytää sellanen itelle sopiva leveys, ettei sen takia vie äärimmäisyyksiin (leveelle ja napaan), ku muutkin tekee...

mun mielestä vois kokeilla sillai, että tekis peruskaudella testejä eri leveyksillä, että löytys sellanen varma ja eniten tulosta tuova leveys ja tekniikkakin. myös paidalla. kyllä sä opit...

Zone-sarja -42%
mortal sanoi:
Pystyyks ipf paidalla nostamaan kapeemmalla otteella kuin sillä mun tuplalla ja voiks sillä laskee tangon rinnalle, ettei tarvii kulettaa vatsalle? Kun toi eilinen treeni anto taas ymmärtää et kapeemmalla otteella nousee paremmin.

Luulen että elastisuudessaan se on helpompi nostettava, mut kyllä se kuletus on miellyttävämpi lopputulosta ajatellen.. se vaan saattaa vaatia sulta aikamoisesti aikaa.. voimasta ei jää kyllä kiinni tippaakaan.. Kyllä tossa paita rumbassa sulle takuulla on tullu ojentajiin lisää paukkuja, eli varmasti raw nostossa kapee tuntuu luistavan, mutten hirveesti kaventas, ainakaan jos kuljettamalla meinaat.. Kuljetuksessa kapeempi ote voi tehdä nostosta helposti tasapainottomamman.

-H0

Pientä muistutusta, kun kaikki ei kuitenkaan muista ;)

ZannaZ sanoi:
Urheilukanava

Ajat ovat seuraavat:
to 17.11. klo 22.30-23.30
la 19.11. klo 17.10-18.10
ke 23.11. klo 22.30-23.30
to 1.12. klo 18.00-18.55

Elikäs virittäkääs töllittimenne urheilukanavalle 22.30 eteenpäin. Tiä vaikka itekin näkyis siä :hyper: ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ZannaZ sanoi:

Elikäs virittäkääs töllittimenne urheilukanavalle 22.30 eteenpäin. Tiä vaikka itekin näkyis siä :hyper: ;)

Ja 22.00 alkaen tulee samaiselta kanavalta Fitness Expo 2005 penkkipäivä.

ZannaZ sanoi:

Mä näin sut, olit oikein nätin näköinen! No kyllä ne muutkin tytöt...

mortal sanoi:
Paljon onnea. 30 on kova rauta...eiku ikä ja 300 rauta.:kippis1:

Elä sano noin.. kohta IPF fanaatikot haukkuu et vittu yksinkertasella paidalla ne olis täyttäny neljäkymmentä ja kolmekymppisetkin on selkeesti vajaat ;)
Kolmesataa on onneksi viel pieni rauta - sen kaikki ipf fanaatikotkin luojan kiitos ymmärtää.. ;) mut joo helvetin hyvä olo ollu ajattelin aamulenkille ja siivoomaan bilepaikkaa ;)

-H0

Jooh jooh. Pistetääns taas muistutusta eli eli
la 19.11. klo 17.10-18.10 kisoista koostetta taas luvassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom