Maailman historian tyhmin ratkaisu

Maailmanhistorian tyhmintä ratkaisua en osaa kertoa, mutta varmasti kärkikastiin kuuluvia asioita ovat ainakin G. W. Bushin valinta Yhdysvaltojen presidentiksi ja Halosen valinta toiselle kaudelle. Hyvään kärkikastiin kuuluu vielä kansalaisten osoittama älykkyys joka mahdollisti Tony Halmeen kansanedustajauran.

Noista ehkä pahin ikinä on tuo G.W.B.

Entäs Kauko Juhantalon uudelleenvalinta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Järjestyksessä:

1) päätös kirjoittaa satuja, joita hirvittävän moni vieläkin pitää totena. Ei mitään lastensatuja siis.. :jahas:

2) tasa-arvo -sana. Voi kilin *ne*, että saa kärsiä kun tätä sanaa käytetään joka helvatan asiassa koko helvatan ajan, vaikka harva edes tajuaa, että sillä sanalla on kaksi puolta eikä vain sitä yhtä kovasti käytettyä.

3) "muoti-ilmiö", jossa sukat laitetaan farkkujen lahkeiden päälle. Erittäin yleistä jäkkäreiden keskuudessa.

4) rap, hiphop, r&b.

No kyllä se jotain kertoo kansasta joka päättäjänsä äänestämällä valitsee. Mutta ei se kai ihan maailmanhistorian typerin ratkaisu ole, onneksi.

Se joka päätti jakaa paikallista komunistisen puolen lehteä tänään mun postilootaan. Ei jumalauta mitä paskaa siitäkin sai lukea. Talvisota oli kapitalistien syytä ja sotaveteraaneja haukuttiin avoimesti. En voi kuvailla tunnettani,kun luin tätä paskaa. Etenkin kun 2 sodassa ryssiä tappanut ukkini haudatiin viime lauantaina. Tää ei jää tähän.

Hehheh, kuinkakohan moni täällä osaa suoralta kädeltä sanoa mihin rikokseen Kauko Juhantalo syyllistyi ja minkä jutun yhteydessä? Käsi rohkeasti pystyyn vaan, luulen ettei monikaan. Kähmikö se sihteeriään, ajoi kännissä vai kavalsi rahaa?

Juhantalo ehdotti ministerinä SKOP-roskapankin pääjohtajalle, että hänen omien yritystensä velat koplattaisiin valtion tarjoamaan rahoituspakettiin SKOPin rahoittaman Tampellan pelastamiseksi. Pankinjohtaja ei kuitenkaan suostunut tähän. Juhantalo tuomittiin ehdolliseen lahjusten vaatimisesta.

Tuosta voi kukin itse päätellä miten vakavasta rikollisesta on kyse.

Edit: en tarkoita etteikö rikos olisi tarpeeksi hyvä syy olla äänestämättä henkilöä uudelleen, mutta toisaalta perustuslaki takaa jokaiselle ei-vajaavaltaiselle täysi-ikäiselle oikeuden asettua ehdolle eduskuntaan.

Maanviljely ja kaupungistuminen

Siinä vaiheessa homma alkoi mennä vituiksi kun ruokaa alkoi olla yli tarpeen ja ihmisiä niin paljon yhteisöissä, että yhteishenki heikkeni ja sen ylläpitämiseen vaadittiin uhkakuvia, vihollisia, propagandaa -> alistaminen, ahneus, pelko, välinpitämättömyys, sodat.

^Maanviljelys ja sitä myöden alkoholiteollisuuden kehittyminen on tuskin mikään ratkaisu.

Maanviljelys ei muutenkaan kuulosta kovin tyhmältä, vaikka sen seurauksena olis kehittyny vaikka ja mitä.

ylivoimaisesti tyhmin ratkaisu joka vituttaa kaksi kertaa vuodessa on kellojen siirto talvi ja kesä aikaan. saatanan lapsellista touhua.

ja siirto vielä väärään suuntaa... mitä järkeä on talvella että töihin lähtiessä on pimeää ja sitten taas kotiin tullessa on pimeää :itku: Vapaa ajallehan sitä valoa kaipaisi.

Huomasin yks aamu matkalla töihin, että olin ottanut taskuuni telkan kaukosäätimen kännykän sijaan.

:lol2: :worship: aika hyvin

No pistetään näin: Sauli olisi ollut parempi vaihtoehto.

Pitää tähän kommentoida kun olin itse henkeen ja vereen samaa mieltä, ennen kuin kuulin sen ENSIMMÄISEN JA AINOAN Halosen äänestämistä järkisyin tukevan perustelun:

Vähemmän se vahinkoa saa presidenttinä aikaan, kuin virassa, jossa sillä olisi oikeasti valtaa!

Maanviljely ja kaupungistuminen

Siinä vaiheessa homma alkoi mennä vituiksi kun ruokaa alkoi olla yli tarpeen ja ihmisiä niin paljon yhteisöissä, että yhteishenki heikkeni ja sen ylläpitämiseen vaadittiin uhkakuvia, vihollisia, propagandaa -> alistaminen, ahneus, pelko, välinpitämättömyys, sodat.
Samaa olen pohtinut. Toisaalta metsästäjä-keräilijäkulttuurissa olisin kohtuullisella todennäköisyydellä kuollut alle kaksikymppisenä. Jos olisin hengissä, olisin luultavasti nykyistä tyytyväisempi. Takaisin menneisyyteen ei kuitenkaan ole paluuta, joten pitäisi yrittää tehdä nykymaailmasta parempi paikka elää.

Toinen mieleen tuleva iso virhe oli muidenkin mainitsena Bush nuoremman valinta USA:n presidentiksi. Moni aiempi poliitikko on aiheuttanut kärsimystä ja kuoleman miljoonille, mutta Bushin politiikka lisää mielestäni selvästi ihmiskunnan sukupuuton todennäköisyyttä. Kaikista virheistämme huolimatta en pidä sitä toivottavana.

Niin matemaattisesti, mutta entä sitten kun tililtä löytyy rahaa vaikka 1000e. Mikä sitten on oikea päätös :david:?
Odotusarvo kieltäytyessä on 100025e. Oikea päätös on siis kieltäytyä. Sama se mitä tilillä on. Tarkoitus oli etsiä maailman tyhmin ratkaisu, jos tota pitää tyhmänä niin ei voi mitään.

Tossa pelissähän odotusarvo on paras, jos valkkaa laukun ja pitää sitä loppuun asti. Jos nyt oikein säännöt lukaisin, en katsonut ole ohjelmaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom