Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alunperin luulin että et ole kyseisestä farssista kuullut joten ajattelin ystävällisesti informoida. Mites toi avaruuden pääkaupunki liittyy tähän asiaan? En usko että tuo Mannerheimin ylistäminen olisi mitenkään poikkeuksellista Seinäjoella. Arvostan itse sankaria, mutta sekään ei liittynyt kommenttiini mitenkään.Oletin, että kommentissani sarkasmi oli väännetty rautakangesta mutta koska kaveri on näköjään Avaruuden pääkaupungista, ymmärrän, että siellä Marskiin suhtaudutaan ainoastaan ja vain kirjaimellisesti, tosissaan ja tunteella![]()
Rasmus-larhoilla on taas arvot kunnossa. Ylläpidon toimesta Al-Taeelle toivotaan toipumisrauhaa tämän ikävän vähemmistöjen välisten ennakkoluulojen purkauksen jälkeen. Al-Taeen teoille tippuu ymmärrystä, koska rasitisessa maassa on helpompi olla rasisti ja hyökkäämällä muiden vähemmistöjen kimppuun, vähemmistöläinen saa kantaväestön hyväksyntää. Rasismi ruokkii rasismia eli niin siinä vain taas kävi, että valkoisen heteromiehen syytä nämä Al-Taeen huutelut lopulta olivat.
Onneksi se on noin vähän kuitenkin, monilla bändeilläkin on enemmän. Ihan normaali määrä mihinkä tahansa mielisairaaseen ideaan. Ja noi ovat täysin mielisairaita ihmisiä.Onneksi mut on blokattu Rasmukselta, niin ei tarvi mennä enää sinne lukemaan sitä mielisairasta paskaa mitä nuo aivottomat ihmisraukat siellä suoltavat. 16500 "ihmistä" jotka tuhlaavat happea tällä planeetalla. Ei voi kuin ihmetellä.
Evan, 29, kauhea kertomus Suomesta: Luopui hunnusta – raju kunniaväkivalta alkoi heti - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Vihervassaripellet perustelee uskonnovapaudella tuota huivin käyttöä.
Epäilen, että jos nuo musliminaiset saisivat päättää, niin huivit lentäis hevon vittuun.
Ainoat, jotka haluaa itsensä säkittää omaehtoisesti ovat varmasti ne aavikkomorsiamet, jotka pimpit märkinä lähteneet rakentamaan kalifaattia. Aika kuiva kyyti oli...
Sitten noita väkivaltaisia sairaita paskiaisia hyysätään täällä...ja jotkut vielä haluaa "lisää muslimimiehiä Suomeen". Näin oli juuri eräs palstan vasuripelle toiseen ketjuun laittanut.
Mikä ihme siinä on, että feministisen ajattelun omaavat kiimailevat noiden aikuisten miesten perään? Ja nämä miehet edustavat kaikkea muuta kuin feminististä ajattelutapaa. Naisilla ja lapsilla ei mitään väliä.
Tuohonkin olisi helppo ratkaisu. Kunniaväkivaltaan syyllistynyt ja siihen osallisena ollut helvettiin täältä maasta välittömästi. Mutta kun rasismi...
Evan, 29, kauhea kertomus Suomesta: Luopui hunnusta – raju kunniaväkivalta alkoi heti - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Epäilen, että jos nuo musliminaiset saisivat päättää, niin huivit lentäis hevon vittuun.
Ainoat, jotka haluaa itsensä säkittää omaehtoisesti ovat varmasti ne aavikkomorsiamet, jotka pimpit märkinä lähteneet rakentamaan kalifaattia. Aika kuiva kyyti oli...
Sitten noita väkivaltaisia sairaita paskiaisia hyysätään täällä...ja jotkut vielä haluaa "lisää muslimimiehiä Suomeen". Näin oli juuri eräs palstan vasuripelle toiseen ketjuun laittanut.
Mikä ihme siinä on, että feministisen ajattelun omaavat kiimailevat noiden aikuisten miesten perään? Ja nämä miehet edustavat kaikkea muuta kuin feminististä ajattelutapaa. Naisilla ja lapsilla ei mitään väliä.
Tuohonkin olisi helppo ratkaisu. Kunniaväkivaltaan syyllistynyt ja siihen osallisena ollut helvettiin täältä maasta välittömästi. Mutta kun rasismi...
– Kunniaväkivalta alkoi heti. Se oli sekä henkistä että fyysistä, ja tekijöinä oli useampia yhteisöni jäsenistä. Minua syyllistettiin liian länsimaiseksi, Tawasoli kertoo.
– Minua huoriteltiin ja minusta levitettiin ankaria juoruja. Yhteisössäni minun sanottiin häpäisseen sukuni. Fyysinen väkivalta oli rajua, sillä minua esimerkiksi riepoteltiin hiuksista ja potkittiin maassa.
TAWASOLI ei tehnyt väkivallasta rikosilmoitusta poliisille.
– Pelkäsin, että se vain pahentaisi tilannettani. Minua myös huoletti ajatus siitä, että jos yhteisöni hylkäisi minut, niin jäisin aivan yksin. Olin silloin tosi nuori, Tawasoli muistuttaa.
Itsemurhayrityksen jälkeen Tawasolia yritettiin saada pakkoavioliittoon serkkunsa kanssa. Fyysinen väkivalta jäi, mutta henkinen säilyi.