Maahanmuutto

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sisällissotapuolueen nokkamies Antti Rinne joutui heti tiukkaan paikkaan. Ensin hirveä lässytys jakamattomasta ihmisarvosta ja hallitustunnustelujen alkumetreillä jo heti eka skandaali, kun omista riveistä paljastui antisemitisti ja homofoobikko, joka on fantasioinut eri henkilöiden tappamisesta. Juutalaisjärjestö vaatii Husseinin eroa. Arvopohja on koetuksella.

Juutalaisjärjestö vaatii Hussein al-Taeen eroa kansanedustajan tehtävästä - MTVuutiset.fi

Sisällissotapuolueen nokkamies Antti Rinne joutui heti tiukkaan paikkaan. Ensin hirveä lässytys jakamattomasta ihmisarvosta ja hallitustunnustelujen alkumetreillä jo heti eka skandaali, kun omista riveistä paljastui antisemitisti ja homofoobikko, joka on fantasioinut eri henkilöiden tappamisesta. Juutalaisjärjestö vaatii Husseinin eroa. Arvopohja on koetuksella.

Juutalaisjärjestö vaatii Hussein al-Taeen eroa kansanedustajan tehtävästä - MTVuutiset.fi

Suksikoon vittuun nuiden arvopohjiensa kanssa. Samaa ulinaa ku sillon ku ps hajos.

Ihan perusmusuhan tuo Al-Taee on. Ensin huudellaan kaikkia muita kuin oman klaanin porukkaa lapsennussijoiksi ja toivotaan heidän tuhoamista mahdollisimman brutaalilla väkivallalla. Sen jälkeen kun huutelun jälkeen paska lävähtää tuulettimeen, valehdellaan päin naamaa ja lopuksi ollaan muka täysin muuttunut mies, joka ajattelee asioista täysin eri tavalla kuin aiemmin. Usko ken tahtoo.

Hussein al-Taee joutui sairaalaan – SDP:n Lindtman: ”Kyse on inhimillisestä henkisten voimavarojen riittävyydestä” - Kotimaa - Ilta-Sanomat

Ei halavattu. Ei päivääkään töissä ja saikuttaa heti. Vitun uhriutuja. Säälipojoja hakemassa. Tai jos tosiaan "romahtanu", niin paineensietokyky aika heikko. Ei jatkoon.
Nyt punnitaan demarit???? Rinteen arvopohjaa koetellaan.

Ihan kivat saikkurahat varmaan kuittaa....

Eiköhän al-Taeella ole voimassa olevaa s-postia johon jokainen voi laittaa postia ja painostamaan eroamaan tehtävästään Kuitenkin kyseessä kansanedustaja, joten jokaisella on oikeus kertoa oman mielipiteensä, kunhan palaute pysyy asiallisena.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ehkä se sama poskiontelotulehdus, joka aiemmin esti kommentoimasta paskapuheitaan, on nyt sitten kaatanut Husseinin sairaalavuoteeseen...

Eiköhän al-Taeella ole voimassa olevaa s-postia johon jokainen voi laittaa postia ja painostamaan eroamaan tehtävästään Kuitenkin kyseessä kansanedustaja, joten jokaisella on oikeus kertoa oman mielipiteensä, kunhan palaute pysyy asiallisena.
S-posti tälle veijarille on hussein.al-taee(at)eduskunta.fi . Ei muutakuin terveisiä neppailemaan.

Hussein al-Taee joutui sairaalaan – SDP:n Lindtman: ”Kyse on inhimillisestä henkisten voimavarojen riittävyydestä” - Kotimaa - Ilta-Sanomat

Ei halavattu. Ei päivääkään töissä ja saikuttaa heti. Vitun uhriutuja. Säälipojoja hakemassa. Tai jos tosiaan "romahtanu", niin paineensietokyky aika heikko. Ei jatkoon.
Nyt punnitaan demarit???? Rinteen arvopohjaa koetellaan.

Ihan kivat saikkurahat varmaan kuittaa....

Onko demareissa yhtäkään ukkoa, joka olisi kunnossa. Taee saikuttaa jo nyt, Rinne kävelee 150-200 metriä ja piiputtaa. Vissiin Lipponen kaikista kovakuntoisin sillä osaa uida ja pysyy pinnalla ainakin minuutin. Toisaalta eivät demarit pitkään aikaan mitään kunnon ideoita ole esittäneetkään.

Jos toi "romahdus" ei toisaan ole taktinen siirto, niin en kyllä lähtisi al-Taee rauhanneuvottelijaksi värväämään. Monissa vanhemmissa haastattelussa miehestä on kuitenkin luotu varsin erilainen henkilökuva, "Isältään Hussein peri siis sekä puhetaidot että lehmän hermot. Molemmista ominaisuuksista on ollut epäilemättä hyötyä rauhanvälittäjän työssä".."Tämä työ ei ole heikkohermoisille. On muistettava, etten istu neuvottelupöydässä siksi, että olen minä. Vaan siksi, että olen rakentamassa ymmärrystä vastapäätä istuvien ihmisten kanssa, jotta vähemmän ihmisiä kuolisi".
Hussein al-Taee: ”Monen ihmisen sydän on helvetin likainen” | Maailman Kuvalehti

Siis rautainen ja kylmähermonen ammatilainen, joka työn puolesta on ollut tekemisissä (suurelta osin) islamin ja sitä kautta myös maailman vaarallisimpien ihmisten kanssa ts. Al-Qaida yms. Syytä myös muistaa että mies on itse myös muslimi ja täten edustaa maailman nopeiten leviävää uskontoa ja ideologiaa ( ts. poliittinen islam), jolla myös on kaikkein kovin väkivaltapotentiaali maailman uskonnoista. Poliittisen islamin optio on myös se, että paljon ihmisiä tulee myös väistämättä kuolemaan, sekä muslimeista, että uskottomista.

Afganistanilainen turvapaikanhakija kääntyi kristityksi - KHO kumosi Migrin ja hallinto-oikeuden päätöksen

Nyt täytyy toivoa että sisäisen paon mahdollisuuttaa aletaan käyttämään enemmän. Kun näköjään Korkein hallinto-oikeus uskoo noita satuja migriä enemmän. Tuo päätös voi olla todella raskauttava pitkällä tähtäimellä.
Jos mulle tarjotaan elinikäinen ylläpito tyyliin 20 x nykyinen elintasoni, niin mä rupean vaikka skientologiksi.

Jos mulle tarjotaan elinikäinen ylläpito tyyliin 20 x nykyinen elintasoni, niin mä rupean vaikka skientologiksi.

Tai sit meet vaan töihin, niin kuin muutkin normaalit ihmiset.

Toihan on kätevää, ei tartte edes vaihtaa uskontoonsa, vaan kertoo että päätti alkaa homoksi, jolloin on vainottu vähän siellä sun täällä.

Ja hyvässä lykyssä saattaa päästä jossakin tärähtäneessä maassa valtiollisen yleisradiokanavan rahoittamaan tv-tuotannon päärooliin pääsankariksi.
Miettikääpä jos Suomessakin vaikka joku musta pääsisi esittämään vaikka Mannerheimia ja samalla vihjailtaisiin, että homo se oli. Sellaiseen rooliin homoksi tekeytyvä mamu olisi täydellinen.

Tai sit meet vaan töihin, niin kuin muutkin normaalit ihmiset.
Nyt meni vähän ohi, mitä tarkoitit tuolla. Minun kommenttini liittyi siis siihen, että suurimman osan ihmisistä (taika-)usko on kaupan, jos hinnasta sovitaan. Ja tässä viitatussa tapauksessa hinta on elinikäinen ylläpito Suomessa verrattuna johonkin Afganistanin kehitysmaahan.

Back
Ylös Bottom