Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä te edes keskustelette disgustin kanssa, umpisokee suvakkimamu, joka trollaa teitä.
Myös yksi esimerkki Kongon lisäksi mikä tukee sitä, että raiskaukset on enemmän genetiikkaan kuin uskontoihin sidoksissa on Etelä afrikka. Etelä afrikka on aivan maailman kärkisijoilla raiskaustilastoissa ja siellä vallitseva uskonto on kristinusko (75 %). Islam vain 1,5 %.
Mitä te edes keskustelette disgustin kanssa, umpisokee suvakkimamu, joka trollaa teitä. Eihän se ole saatana edes valkoihoinen, niin mitä te oletatte sen vastaavan?
Suomessa voi liikkua ihan turvallisesti, ei tarvi varoa matujengejä. Uskokaa jo!
Kaksi alaikäistä tyttöä pahoinpideltiin Halisissa – ulkomaalaistaustaisten ryhmä iski kimppuun
http://www.turkulainen.fi/artikkeli...n-halisissa-ulkomaalaistaustaisten-ryhma-iski
Siis mitä pitäisi sanoa? Luuletko että me ollaan tuosta eri mieltä kanssasi? Neekerit on neekereitä uskonnosto riippumatta, kyllähän kaikki sen tietää.Kaikkeen mitä mä sanon te kyllä kommentoitte, mutta hienosti sivuutitte ja jätitte kokonaan kommmentoimatta tähän:
..koska teiltä loppui argumentit kesken.
Sä oot vissiin joku urpo suvakki? ei vaikka faktaa lyödään tiskiin, aina löytyy selitys että ISLAM on "rauhan" uskonto. Mua melkeen vituttaa enemmän suvakit kuin matut, ja ei et voi pelata rasisti korttia, vai olenko rasisti jos ystävä on myös muslimi ?
Nii onko siis muualla Euroopassa myös natiiveista tehdyt seksuaaliset ahdisteluilmoitukset nousseet noin radikaalisti?
Raju hyppäys seksuaalirikoksista epäiltyjen ulkomaalaisten määrässä: 202 % ja 64 % – "On selvää..."
Kaikkeen mitä mä sanon te kyllä kommentoitte, mutta hienosti sivuutitte ja jätitte kokonaan kommmentoimatta tähän:
Kaikkeen mitä mä sanon te kyllä kommentoitte, mutta hienosti sivuutitte ja jätitte kokonaan kommmentoimatta tähän:
naapuri raiskaa Afrikassa!
øpakolaisvirran