Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka siihen ettei kehenkään pitäisi koskea ilman lupaa, jos nyt johonkin pitäisi puuttua? Itse asiahan oli se, että TAAS YLE valehteli, mutta ei ilmeisesti valehdellut vaikka Donan rakastamassa mvlehdessä näin väitettiin ja näin väitti myös teidän "mestari" Halla-aho.
Sinun mestarit siis Jori Eskolin ja isän pikajuna? Vaiko ihan kaikki, mitkä osaavat vaan kirjoittaa sulle mieleistä tekstiä vaikka ilman faktaa tai todellisia tapahtumia? Tapaus katupartiot --> häiriöitä nolla ja tuokin haastattelu--> ei mitään uhkaavan näköistä, eikä toimittaja niin väitäkkään, mutta hienosti upposi mielikuva "tönäisystä" sullekkin, koska kuulut rasismihaukkoihin, jotka väsymättä etsii jotain pahaa pakolaissirkusta vastustavista.

Niin, edelleenkin Dona linkitti mvlehden "uutisen" aiheesta miten YLE ja ylen toimittaja valehtelee. Minä linkitin aiheeseen liittyen isän pikajunan kirjoituksen joka oli tosin osoitettuna Halla-ahon facebook -statukseen, mutta kumoaa MVlehden väitteen siinä samalla.
Kuka tässä väsymättä ettii ja mitä.![]()
Kaikissa omenapuissa on mätiä omenoita, mutta jos yhdessä puussa on huomattavasti enemmän kuin muissa, niin puu on silloin sairas.Voiko olla mahdollista ettei ongelmat olisi niinkään kulttuurien syitä vaan jostain täysin muusta johtuvaa?
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016012921035191_uu.shtml
Tuosta kun laskee suhdeluvut mitä poijjaat on jo 3-4 kuukaudessa keppostelleet, niin lukema ei naurata. Varsinkin ihana painotus tuonne väkivaltarikollisuuden puolelle. Ja tämä syksyllä ja syystalvella. Kevättä ja kesää odotellessa....
Mitenkä minutewar ja kumppanit pystytte leimaamaan Halla-Ahon idiootiksi tahi vastaavaksi tyhjänpuhujaksi? Olisiko heittää pikku perustelua asiaan ja mielellään muutakin kuin, että Halliksen mielipiteet ovat omianne vastaan? Hallis on ollut oikeassa tässä pakolaisasiassa ja tietyn kulttuurin integroitumisongelmista länsimaiseen yhteiskuntaan jo siitä asti, kun alkoi asiaan ottaa kantaa. Hallis on kiistämättä yksi fiksuimpia äijiä politiikassa ja perustaa mielipiteensä kylmiin faktoihin, mutta vastapuoli toki osaa nämäkin asiat kääntää päälaelleen, jos ne eivät sovi omaan ajatusmaailmaan. Se äijä on yksinkertaisesti liian fiksu, jotta moni sitä pystyisi puolueettomassa väittelyssä tässä pakolaisasiassakin peittoamaan. Koska vastapuoli ei yksinkertaisesti pysty kumoamaan Halliksen vedenpitäviä faktoja, niin helppoahan se on silloin leimata Hallis idiootiksi, rasistiksi tahi vastaavaksi.
Tuosta Ylen toimittajan tönäisy-gatesta kommentoisin sen verran, että minusta tuo vaikuttaa siltä, että toimittaja on vähän niinkuin mennyt hakemaan JUURI tuota tarinaa. Tuo Ylen mikrofoonin tunkeminen juopuneiden nutipäiden nenän eteen ja poistumisölinää tottelemattomuus hakee sitä, että joku koskisi neitiin, jolloin pääsisi kirjoittamaan tämän "naisrauhamiekkarissa pahoinpidellään naisia! LOL". Ollut varmaan suuri pettymys, kun kukaan ei ole ihan kunnolla tönäissyt. Minusta tuo klanipää työntää mikrofonia pitävän käden pois, koska ei halua puhua mikrofoniin.
Koskemattomuutta loukattiin juu, mutta minusta jos Ylen tasoinen mediatalo kirjoittaa toimittajansa tönäisemisestä, kyseessä tulisi olla vähintään lievän pahoinpitelyn tunnusmerkit täyttävä tuuppaisu. Tämä toki vain minun oma vaatimaton mielipiteeni. Vihervasurijun... eikun siis isänpikajuna toki oli kirjoituksessaan sitä mieltä, että varsinkin nainen voi ihan itse määritellä minkä termin antaa oman koskemattomuutensa loukkauksille. Minä raukka luulin, että aikuisten maailmassa ne rajat ja termit asettaa Suomen laki... Juu tiedän, että "tönäisy" ei ole eksakti juridinen termi, mutta enpä usko, että kenenkään mielestä ennen tätä päivää videolla nähty teko on tullut mieleen jonkun puhuessa tönäisystä. Jos saman "tönäisyn" olisi tehnyt toimittajalle saman ajatusmaailman jakava toveri, niin uutiskynnys ei olisi ylittynyt missään olosuhteissa. Tässä uutisoinnissa teon vakavuuden määritteli siis tekijän etnisyys ja poliittiset mielipiteet. Rasisimia? Eri-arvoistamista? Ei toki, vaan sitä parempaa journalismia!
Ajatelkaapa jos joku natsiksi pukeutunut menisi #unelma - miekkariin tunkemaan MV-lehden mikkiä naamaan palestiinahuivia kasvoillaan pitäville pitkätukille ja hänen kätensä tönäistäisiin syrjään. Kuka puhuisi tönimisestä tässä tilanteessa?
Tuosta Ylen toimittajan tönäisy-gatesta kommentoisin sen verran, että minusta tuo vaikuttaa siltä, että toimittaja on vähän niinkuin mennyt hakemaan JUURI tuota tarinaa. Tuo Ylen mikrofoonin tunkeminen juopuneiden nutipäiden nenän eteen ja poistumisölinää tottelemattomuus hakee sitä, että joku koskisi neitiin, jolloin pääsisi kirjoittamaan tämän "naisrauhamiekkarissa pahoinpidellään naisia! LOL". Ollut varmaan suuri pettymys, kun kukaan ei ole ihan kunnolla tönäissyt. Minusta tuo klanipää työntää mikrofonia pitävän käden pois, koska ei halua puhua mikrofoniin.
Koskemattomuutta loukattiin juu, mutta minusta jos Ylen tasoinen mediatalo kirjoittaa toimittajansa tönäisemisestä, kyseessä tulisi olla vähintään lievän pahoinpitelyn tunnusmerkit täyttävä tuuppaisu. Tämä toki vain minun oma vaatimaton mielipiteeni. Vihervasurijun... eikun siis isänpikajuna toki oli kirjoituksessaan sitä mieltä, että varsinkin nainen voi ihan itse määritellä minkä termin antaa oman koskemattomuutensa loukkauksille. Minä raukka luulin, että aikuisten maailmassa ne rajat ja termit asettaa Suomen laki... Juu tiedän, että "tönäisy" ei ole eksakti juridinen termi, mutta enpä usko, että kenenkään mielestä ennen tätä päivää videolla nähty teko on tullut mieleen jonkun puhuessa tönäisystä. Jos saman "tönäisyn" olisi tehnyt toimittajalle saman ajatusmaailman jakava toveri, niin uutiskynnys ei olisi ylittynyt missään olosuhteissa. Tässä uutisoinnissa teon vakavuuden määritteli siis tekijän etnisyys ja poliittiset mielipiteet. Rasisimia? Eri-arvoistamista? Ei toki, vaan sitä parempaa journalismia!
Ajatelkaapa jos joku natsiksi pukeutunut menisi #unelma - miekkariin tunkemaan MV-lehden mikkiä naamaan palestiinahuivia kasvoillaan pitäville pitkätukille ja hänen kätensä tönäistäisiin syrjään. Kuka puhuisi tönimisestä tässä tilanteessa?
Jaahas, kissalta väännetty häntä poikki Porissa Vähälläraumalla. Jännä yhteensattuma, että alueella on VOK.
Kissan omistaja vihjaa fb-päivityksessään, että kyseessä olisi ollut hieman ruskettunut henkilö.
http://*******.net/2016/02/02/jarkyttava-kissanraakkaystapaus-porissa-kissalta-hanta-poikki/
Ja minutewarille vielä oma linkki samaiseen tapahtumaan: http://www.satakunnankansa.fi/Satak...orissa+kuka+vaansi+kissan+hannan+poikki+.html
Mutta eihän hän kenenkään naamalle työntänyt mitään. On se jännä miten täällä vastapuolen jutut tulkitaan aina negatiivisen mahdollisimman kautta.
Tuossa juttu:
"Etsin haastateltavaksi alle 30-vuotiaita osallistujia, ja hetken etsinnän jälkeen toimittajatutkaani osui mieskolmikko. He olivat niitä harvoja nuoria ihmisiä, joita tapahtumassa oli paikalla. Kolmikko oli pukeutunut tiimivaatteisiin, ja esikuvana taisi olla Joensuu 90-luvulla: maiharit, metrohousut ja pilottitakit. Asuista tuli selkeät uusnatsi-vibat."
"
Ja kehoittaessaan minua poistumaan, yksi kolmikosta tönäisi kevyesti.
En kokenut tilannetta pelottavaksi, sillä mielenilmaus sujui muuten rauhallisesti. On minua känniläiset ennenkin tönineet. Lähinnä nauratti."
Ihan työtään teki eli meni haastattelemaan ihmisiä.
http://yle.fi/ylex/uutiset/uusnatsi...ksessa_ja_minua_koko_juttu_nauratti/3-8639573
Edit. Btw tuolta on videota missä Yle haastattelee muitakin.
Vain tuon kohdanko halusit poimia mietteistäni? Eli tungettiinko vai ei ja tönäistiinkö vai ei? Nuohan on toki makuasioita. Minusta mikrofonin laittaminen kaverin eteen sen jälkeen, kun haastattelusta on kieltäydytty (vaikkakin alatyylisesti) on tungettelua. Sinusta kai sitten ei. Olisiko sinun mielipiteesi aivan sama esimerkkini mukaisessa natsitoimittajan tapauksessa?
Mitenkäs arvioni siitä, että uutinen asiasta tuli, koska "tönäisijä" ja mielenosoituksen aate olivat toimittajalle vastenmielisiä?