Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Monikulttuurinen rikkaus vai mitä kaapeli?ja turkulaiset ne vaan kuvaa, en jostain syystä näe videolla että karvakäsi olisi piesty pahasti?
Itsekin ihmettelin tuota turun yökerhotapahtumaa, miksei joku potkassu tolta rättipäältä naamaa paskaks. Teinit vaan kuvaa kun tajuton tyttö meinaa tulla raiskatuksi. Vittu mä en voi käsittää. Mun usko parempaan huomiseen on mennyt, Suomen päättäjätkin korruptoituneita rikollisia.
Itsekin ihmettelin tuota turun yökerhotapahtumaa, miksei joku potkassu tolta rättipäältä naamaa paskaks. Teinit vaan kuvaa kun tajuton tyttö meinaa tulla raiskatuksi. Vittu mä en voi käsittää. Mun usko parempaan huomiseen on mennyt, Suomen päättäjätkin korruptoituneita rikollisia.
Mielenkiinnolla odotetaan noita Orpon keinoja ahdistelun ja häirinnän lopettamiseen. Positiivista että ilmiö kuitenkin tunnustetaan.
Kuitenkin, Orpolle voisi tehdä hyvää asua muutaman kuukauden pätkä vapaavalintaisessa Afrikan maassa (pl. Etelä-Afrikka). Voisi aukaista hiukan silmiä mitä tuo (seksuaali)kulttuuri on siellä suunnassa. Tosin luultavasti tuokaan ei muuttaisi yhtään mitään..
Toisaalla oli et kyseiseen tapahtumaan osallinen olisi Suomalainen, mutta mistä näitä tietää. Ei antanut lähdettä sitä pyytäneille.
Käyppä mvlehdessä. Katsoin siitä videon, joka oli kuvattu puhelimella. Kyllä kyseessä oli maahanmuuttaja taustainen raiskaaja.Toisaalla oli et kyseiseen tapahtumaan osallinen olisi Suomalainen, mutta mistä näitä tietää. Ei antanut lähdettä sitä pyytäneille.