Deleted member 117230
Mut onhan kaikki rajat kiinni -ryhmäläisetkin natseja ja rasisteja?
Ainakin mikäli uskotaan rasmus syöpä ryhmää
Ainakin mikäli uskotaan rasmus syöpä ryhmää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No oli miten oli. Kuinkahan paljon RASMUKSEN hallituksen jäsenellä, KRP:n rikosylikomisario Thomas Elfgrenillä on ollut sormensa pelissä suhtautumisessa näihin vasemmiston väkivaltaisiin mielenosoituksiin? Vasurithan saivat mm. vapaasti hakata vammaisen miehen poliisien silmien alla ja suhtautuminen anarkistien väkivaltaa kohtaan on ollut todella löysää. Vasta viime aikoina meininki on muuttunut.Entäs sitten jos heiluukin? Ei se silti tarkoita että jokainen facebookin RASMUS ryhmän kirjoittaja on jotenkin kytköksissä RASMUS Ry:hyn. Varsinkin kun mun lainaamassa viestissä kysyttiin "Tämänköhän takia RASMUKSEN sekopäät saavat tukea julkisista varoista?". Sekopäillä mitä todennäköisemmin tarkoitetaan juuri noita facebook kirjoittajia eikä ihmisiä jotka oikeasti päättävät asioista RASMUS Ry.n sisällä.

No oli miten oli. Kuinkahan paljon RASMUKSEN hallituksen jäsenellä, KRP:n rikosylikomisario Thomas Elfgrenillä on ollut sormensa pelissä suhtautumisessa näihin vasemmiston väkivaltaisiin mielenosoituksiin? Vasurithan saivat mm. vapaasti hakata vammaisen miehen poliisien silmien alla ja suhtautuminen anarkistien väkivaltaa kohtaan on ollut todella löysää. Vasta viime aikoina meininki on muuttunut.
Siltä varalta, että ylempänä olleet kysymykset meni ohi: Kerrotko esimerkein mitä nämä puolueettomat laatumediat on?Minäkin kannatan usean median seuraamista poislukien sellaisten, joilla on selkeä puolueellinen kanta asiaan.
Siltä varalta, että ylempänä olleet kysymykset meni ohi: Kerrotko esimerkein mitä nämä puolueettomat laatumediat on?
En mielelläni anarkistien tekoja puolustelisi mutta aina jossain välissä tää teidänkin paskanpuhuminen saa ihan älyttömiä mittakaavoja. Kyseessähän oli kaveri josta ei päällisin puolin voinut todeta että oli vammainen. Kaveri itse meni pariinkin otteeseen kameralla kuvamaan anarkistien naamoja jotka suuttuivat siitä hänelle. Jos ihmisillä olisi yhtään järkeä päässä niin miettisi vähän mitä tekisi näissä mielenosoituksissa. Se että ensin kerjää verta nenästä ja sitten heittäytyy uhriksi on niin saatanan suomalaista meininkiä että ei mitään rajaa.
Siinä vaiheessa kun keksitään ihan hatusta juttuja että yhdellä rikosylikomisariolla olisi jotain vaikutusta siihen miten paikallinen poliisi suhtautuu mielenosoitustilanteisiin on aika kovaa riidanhakuisuutta.
Olen siitä kyllä samaa mieltä että anarkistien väkivaltaa kohtaa on suhtauduttu lepsusti mutta se että tämä johtuisi yhdestä KRP virkamiehestä on kyllä niin helvetin paksua että oksat pois.
Vihervasemmisto taitaa olla kokolailla yliedustettuna ylellä jos verrataan vaikka viimeisimpien vaalien tuloksiin.Aika pitkälti kaikki muut kuin MV-"lehti", finnleaks yms ;)
Onhan Ylellä esimerkiksi yhtenä tarkoituksena edistää monikulttuurisuutta, mutta en itse ole törmännyt vääristelyyn saati valehteluun. Jos esimerkkejä löytyy moisista niin ole hyvä.
Aika pitkälti kaikki muut kuin MV-"lehti", finnleaks yms ;)
Onhan Ylellä esimerkiksi yhtenä tarkoituksena edistää monikulttuurisuutta, mutta en itse ole törmännyt vääristelyyn saati valehteluun. Jos esimerkkejä löytyy moisista niin ole hyvä.
Ja vaikka ne käskyt tuleekin ylempää niin ei niitä nyt saatana joku satunnainen rikosylikomisaario päätä. Ne tulee ylempää niinkuin sanoit.Ei niitä toiminnan suuntaviivoja näissä mielenosoituksessa mikään paikallispoliisi päätä, kyllä määräykset tulevat ylhäältä.
Suvakithan kunnostautuivat vähän aikaa sitten mm. kehoittamalla ilmoittamaan rasisteista työnantajalle. Yksi tällainen blogi-kirjoitus löytyi uudesta suomesta, jossa kirjoittaja esiintyi kehitysvammaisena. Kun kyseisen kirjoittajan henkilköllisyyttä alettiin tarkemmin selvitellä hän osoittautuikin feikiksi ja kyseistä henkilöä ei ollut olemassakaan. AIkamoista vääritelyä suvakeilta kun kirjoitellaan väärennetyllä profiililla ja kirjoittaja esiintyy vielä vammaisena.
Ja vaikka ne käskyt tuleekin ylempää niin ei niitä nyt saatana joku satunnainen rikosylikomisaario päätä. Ne tulee ylempää niinkuin sanoit.
Sä tartut nyt jatkuvasti ihan pikkujuttuihin ja aivan turhaan, Eiköhän se ole jo todettu että molemmat osapuolet tässä asiassa on koittanu kusettaa ihan jokaista aivan samalla tavalla. Jos sun mielestä tämä väittely on hyvää keskustelua niin hieno homma ja hyvät jatkot sulle.
Ns. tavallisista medioista parhaiten on tilanteesta uutisoinut viime aikoina MTV, erityisesti verkkosivuillaan. Samoin verkkouutiset. Se nyt on tietysti minun mahdoton arvioida, mitä jokin media jättää kertomatta ja mitä se ei yksinkertaisesti tiedä. Siis ajankohtaisten asioiden kohdalla.
YLE on ääripää. Tavoitteensa edistää monikulttuurisuutta näkyy linjassaan liian selvästi. Mielestäni pitäisikin nostaa keskustelun aiheeksi julkisuudessa, saako verovaroin rahoitettu media näin selvästi ajaa jotain sellaista asiaa, jota suuri osa kansasta, vaikka ovat yle-veroa pakotetut maksamaan, ei halua.