Maahanmuutto

Minun mielestäni kyseisen nimen alla toimiva porukka voidaan ihan hyvin leimata samaksi paskasakiksi. Kyllähän se leimakirves heiluu maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuviakin kohtaan niin herkästi.
Entäs sitten jos heiluukin? Ei se silti tarkoita että jokainen facebookin RASMUS ryhmän kirjoittaja on jotenkin kytköksissä RASMUS Ry:hyn. Varsinkin kun mun lainaamassa viestissä kysyttiin "Tämänköhän takia RASMUKSEN sekopäät saavat tukea julkisista varoista?". Sekopäillä mitä todennäköisemmin tarkoitetaan juuri noita facebook kirjoittajia eikä ihmisiä jotka oikeasti päättävät asioista RASMUS Ry.n sisällä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Entäs sitten jos heiluukin? Ei se silti tarkoita että jokainen facebookin RASMUS ryhmän kirjoittaja on jotenkin kytköksissä RASMUS Ry:hyn. Varsinkin kun mun lainaamassa viestissä kysyttiin "Tämänköhän takia RASMUKSEN sekopäät saavat tukea julkisista varoista?". Sekopäillä mitä todennäköisemmin tarkoitetaan juuri noita facebook kirjoittajia eikä ihmisiä jotka oikeasti päättävät asioista RASMUS Ry.n sisällä.
No oli miten oli. Kuinkahan paljon RASMUKSEN hallituksen jäsenellä, KRP:n rikosylikomisario Thomas Elfgrenillä on ollut sormensa pelissä suhtautumisessa näihin vasemmiston väkivaltaisiin mielenosoituksiin? Vasurithan saivat mm. vapaasti hakata vammaisen miehen poliisien silmien alla ja suhtautuminen anarkistien väkivaltaa kohtaan on ollut todella löysää. Vasta viime aikoina meininki on muuttunut.

Tanskalta taas hyvää settiä. Siellä toimitaan eikä mietitä.

Tanskassa paperittomat turvapaikanhakijat joutuvat kohta turvaleirille
http://paavotajukangas.com/2016/01/...vapaikanhakijat-joutuvat-kohta-turvaleirille/

Sakassa peitellään turvisten rikoksia mutta eihän meillä kuitenkaan...

Bild: Saksan poliisi salaa turvapaikanhakijoiden rikoksia
http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/saksa_poliisi_turvapaik_rikokset_salailu-44994

Palkkamurhan tilaaja kaasutti ex-perhettään postiluukusta

Kuvassa Mansouri Oulun käräjäoikeuden murhakäsittelyssä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010120896471_uu.shtml

No hyysärit linkittää vain Suomalaisen matkustustiedotteen, ettei Irak ole turvallinen maa matkustaa. Eivät toki jatka keskustelua sitten, jos niille vastaa, että jos
Irak on kerta kokonaan vaarallinen maa, niin kaikilla 36 miljoonalla ihmisellä on yhtäläinen oikeus sitten saada turvapaikka Suomesta...

No oli miten oli. Kuinkahan paljon RASMUKSEN hallituksen jäsenellä, KRP:n rikosylikomisario Thomas Elfgrenillä on ollut sormensa pelissä suhtautumisessa näihin vasemmiston väkivaltaisiin mielenosoituksiin? Vasurithan saivat mm. vapaasti hakata vammaisen miehen poliisien silmien alla ja suhtautuminen anarkistien väkivaltaa kohtaan on ollut todella löysää. Vasta viime aikoina meininki on muuttunut.

En mielelläni anarkistien tekoja puolustelisi mutta aina jossain välissä tää teidänkin paskanpuhuminen saa ihan älyttömiä mittakaavoja. Kyseessähän oli kaveri josta ei päällisin puolin voinut todeta että oli vammainen. Kaveri itse meni pariinkin otteeseen kameralla kuvamaan anarkistien naamoja jotka suuttuivat siitä hänelle. Jos ihmisillä olisi yhtään järkeä päässä niin miettisi vähän mitä tekisi näissä mielenosoituksissa. Se että ensin kerjää verta nenästä ja sitten heittäytyy uhriksi on niin saatanan suomalaista meininkiä että ei mitään rajaa.

Siinä vaiheessa kun keksitään ihan hatusta juttuja että yhdellä rikosylikomisariolla olisi jotain vaikutusta siihen miten paikallinen poliisi suhtautuu mielenosoitustilanteisiin on aika kovaa riidanhakuisuutta.

Olen siitä kyllä samaa mieltä että anarkistien väkivaltaa kohtaa on suhtauduttu lepsusti mutta se että tämä johtuisi yhdestä KRP virkamiehestä on kyllä niin helvetin paksua että oksat pois.

Siltä varalta, että ylempänä olleet kysymykset meni ohi: Kerrotko esimerkein mitä nämä puolueettomat laatumediat on?

Aika pitkälti kaikki muut kuin MV-"lehti", finnleaks yms ;)
Onhan Ylellä esimerkiksi yhtenä tarkoituksena edistää monikulttuurisuutta, mutta en itse ole törmännyt vääristelyyn saati valehteluun. Jos esimerkkejä löytyy moisista niin ole hyvä.

En mielelläni anarkistien tekoja puolustelisi mutta aina jossain välissä tää teidänkin paskanpuhuminen saa ihan älyttömiä mittakaavoja. Kyseessähän oli kaveri josta ei päällisin puolin voinut todeta että oli vammainen. Kaveri itse meni pariinkin otteeseen kameralla kuvamaan anarkistien naamoja jotka suuttuivat siitä hänelle. Jos ihmisillä olisi yhtään järkeä päässä niin miettisi vähän mitä tekisi näissä mielenosoituksissa. Se että ensin kerjää verta nenästä ja sitten heittäytyy uhriksi on niin saatanan suomalaista meininkiä että ei mitään rajaa.

Siinä vaiheessa kun keksitään ihan hatusta juttuja että yhdellä rikosylikomisariolla olisi jotain vaikutusta siihen miten paikallinen poliisi suhtautuu mielenosoitustilanteisiin on aika kovaa riidanhakuisuutta.

Olen siitä kyllä samaa mieltä että anarkistien väkivaltaa kohtaa on suhtauduttu lepsusti mutta se että tämä johtuisi yhdestä KRP virkamiehestä on kyllä niin helvetin paksua että oksat pois.

Ei niitä toiminnan suuntaviivoja näissä mielenosoituksessa mikään paikallispoliisi päätä, kyllä määräykset tulevat ylhäältä.

Suvakithan kunnostautuivat vähän aikaa sitten mm. kehoittamalla ilmoittamaan rasisteista työnantajalle. Yksi tällainen blogi-kirjoitus löytyi uudesta suomesta, jossa kirjoittaja esiintyi kehitysvammaisena. Kun kyseisen kirjoittajan henkilköllisyyttä alettiin tarkemmin selvitellä hän osoittautuikin feikiksi ja kyseistä henkilöä ei ollut olemassakaan. AIkamoista vääritelyä suvakeilta kun kirjoitellaan väärennetyllä profiililla ja kirjoittaja esiintyy vielä vammaisena.

Onhan Ylellä esimerkiksi yhtenä tarkoituksena edistää monikulttuurisuutta, mutta en itse ole törmännyt vääristelyyn saati valehteluun. Jos esimerkkejä löytyy moisista niin ole hyvä.
Vihervasemmisto taitaa olla kokolailla yliedustettuna ylellä jos verrataan vaikka viimeisimpien vaalien tuloksiin.

Tohon sun määritelmään mahtuu nyös kaikkien puolueiden lehdet...

Edit. Täydennettäköön vielä sen verran, että olen mv-lehden tasosta sun kanssa ihan samaa mieltä. Olen kuitenkin myös sitä mieltä, että on värikynä sanoa yleä puolueettomaksi. Jos vasemmisto voittaa seuraavat vaalit niin ylellä saanee kaikki pysyä töissä. Jos nykyiset puolueet jatkaisivat, osa saisi luultavasti lähteä.

Viimeksi muokattu:

Ei vakavasti otettava tiedotusväline voi aidosti valehdella. Mutta kukaan ei kiellä asioiden kertomatta jättämistä. Kaikki, siis KAIKKI, mediat jättävät tarkoituksellisesti asioita kertomatta.

Ei niitä toiminnan suuntaviivoja näissä mielenosoituksessa mikään paikallispoliisi päätä, kyllä määräykset tulevat ylhäältä.

Suvakithan kunnostautuivat vähän aikaa sitten mm. kehoittamalla ilmoittamaan rasisteista työnantajalle. Yksi tällainen blogi-kirjoitus löytyi uudesta suomesta, jossa kirjoittaja esiintyi kehitysvammaisena. Kun kyseisen kirjoittajan henkilköllisyyttä alettiin tarkemmin selvitellä hän osoittautuikin feikiksi ja kyseistä henkilöä ei ollut olemassakaan. AIkamoista vääritelyä suvakeilta kun kirjoitellaan väärennetyllä profiililla ja kirjoittaja esiintyy vielä vammaisena.
Ja vaikka ne käskyt tuleekin ylempää niin ei niitä nyt saatana joku satunnainen rikosylikomisaario päätä. Ne tulee ylempää niinkuin sanoit.
Sä tartut nyt jatkuvasti ihan pikkujuttuihin ja aivan turhaan, Eiköhän se ole jo todettu että molemmat osapuolet tässä asiassa on koittanu kusettaa ihan jokaista aivan samalla tavalla. Jos sun mielestä tämä väittely on hyvää keskustelua niin hieno homma ja hyvät jatkot sulle.

Ei se niinkään ole ongelma mitä YLE kirjoittaa vaan se mitä jättää kirjoittamatta. Eli yleensä sen olennaisen, ainakin mitä tulee turviksiin.

Täältä löytyy ihan asiallisia juttuja. Paljon tilastoja yms.
http://www.kansalainen.fi/

Tajukangas kirjoittelee Ruotsista ihan mielenkiintoisia artikkeleita.
http://paavotajukangas.com/

Maahanmuuton mediaseuranta
http://www.uutiskynnys.fi/mediaseuranta/maahanmuutto_72

Verkkouutiset kirjoittelee myös hyviä juttuja
http://www.verkkouutiset.fi/

Täältä löytyy hyvä juttuja englanninkielellä. Ei mikään maahanmuuttoon keskittynyt sivusto vaan löytyy neutraaleja stooreja euroopasta.
http://www.thelocal.com/

Ja vaikka ne käskyt tuleekin ylempää niin ei niitä nyt saatana joku satunnainen rikosylikomisaario päätä. Ne tulee ylempää niinkuin sanoit.
Sä tartut nyt jatkuvasti ihan pikkujuttuihin ja aivan turhaan, Eiköhän se ole jo todettu että molemmat osapuolet tässä asiassa on koittanu kusettaa ihan jokaista aivan samalla tavalla. Jos sun mielestä tämä väittely on hyvää keskustelua niin hieno homma ja hyvät jatkot sulle.

Kiitti. Aivan turhaa länkytystä omasta mielestäni joka ei johda mihinkään.

Olikohan muitakin irakilaisia lähdössä ryyppäämään?

Julkisesta kehottamisesta rikokseen epäillyt irakilaismiehet vapautettu – epäiltyjä tullut lisää
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/art...n-epaillyt-irakilaismiehet-vapautettu/5635316

http://static.*******.net/uploads/2015/02/yle_sensuroi_vaarat_mielipiteet.jpg

Nykyaikana ääripäät ovat liian manipuloitavissa. Tottaikai esim. MV-lehti levittää omalle jengille mieleistä uutista. YLE ja hesari sitten välillä uutisoi aika valikoivasti ja haluaa korostaa maahanmuuton hyviä puolia. Nämä suvakkipuolen blogit ja sivustot esim. Rasmus fb:ssä, jore puusa, jori eskolin, jari tervo jne. onnistuuvat hyvin lietsomaan"joukkojaan", vaikka eivät varsinaisia johtohahmoja virallisesti olekkaan. Tämähän onnistuu hienosti silloin, kun kommenttikentät on kiinni tai sitten blogia levitetään suljetuilla sivuilla. Tämä pitäisi kieltää ihan kaikilta. Asiat pitäisi esittää uusisuomi-tyyliin ja kommentoida voisi vaan rekisteröitynyt käyttäjä,tunnistettavalla kuvalla. Jonkun verran lukenut hommafoorumia, mutta vähän sekava käyttää, ainakin kun en ole rekisteröitynyt. Nyt pitäisi jonkun perustaa oikea faktafooruumi, missä tunnistettuna sallittaisiin vain asialliset kommentit. Onhan näitä esim. Pauli Vahteran kirjoitukset ja fb-sivut. Asiat esitetään siististi ja perustellusti...tämä toki aiheuttaa ongelmia suvakeille, niin pysyyvät poissa, koska rasismikorttia ei pääse käyttämään.

Ns. tavallisista medioista parhaiten on tilanteesta uutisoinut viime aikoina MTV, erityisesti verkkosivuillaan. Samoin verkkouutiset. Se nyt on tietysti minun mahdoton arvioida, mitä jokin media jättää kertomatta ja mitä se ei yksinkertaisesti tiedä. Siis ajankohtaisten asioiden kohdalla.

YLE on ääripää. Tavoitteensa edistää monikulttuurisuutta näkyy linjassaan liian selvästi. Mielestäni pitäisikin nostaa keskustelun aiheeksi julkisuudessa, saako verovaroin rahoitettu media näin selvästi ajaa jotain sellaista asiaa, jota suuri osa kansasta, vaikka ovat yle-veroa pakotetut maksamaan, ei halua.

Viimeksi muokattu:
Ns. tavallisista medioista parhaiten on tilanteesta uutisoinut viime aikoina MTV, erityisesti verkkosivuillaan. Samoin verkkouutiset. Se nyt on tietysti minun mahdoton arvioida, mitä jokin media jättää kertomatta ja mitä se ei yksinkertaisesti tiedä. Siis ajankohtaisten asioiden kohdalla.

YLE on ääripää. Tavoitteensa edistää monikulttuurisuutta näkyy linjassaan liian selvästi. Mielestäni pitäisikin nostaa keskustelun aiheeksi julkisuudessa, saako verovaroin rahoitettu media näin selvästi ajaa jotain sellaista asiaa, jota suuri osa kansasta, vaikka ovat yle-veroa pakotetut maksamaan, ei halua.

Jotenkin tämä ylen meininki korostuu siinä miten se uutisoi tapahtumista Ruotsista. Kaivetaan esiin aina jotain positiivista vaikka meininki siellä on aivan kaaoksen partaalla. Jos ei lukisi ulkolaisia medioita niin olisi/on Ruotsin tilanteen suhteen todella pimennossa.

Mitkä ne on ne hyvät puolet. Olisi mukava kun näkisi etes jonkun sota invalidin/sodassa vammautuneen ,mutta en ole nähnyt ainuttakaan. Loisi hieman uskoa niihin koviin oloihin siellä sodassa. veteraaneilla tuntu olevan kaikilla vammansa vaikkei virallisesti olisi haavoituttukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom