Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ketkä koskaan on muslimimaissa käyny Ni onhan siellä se meininki vähän omanlaistaan.. ;)

Ainakin tulee Suomeen kovia mattomyyjiä, kusettavia taksikuskeja, "epävirallisia" kaupunkioppaita, ihan helvetin hullu liikenne, kuivempaa noin brenkkujen osalta ja sellaista yleistä epäsiisteyttä.

Koska suomessa ei ole öljyä ja Suomesta ei tule maahanmuuton myötä Dubai vaan Egypti..

Video on 100% aito. Ja voisinpa lyödä vetoa, että nuo sotilaan puukottajat Ruotsissa ovat wannabe-isiksiä.

Tässä tuo sama juontaja haastattelee Robert Spenceriä, joka kertoo kaiken olennaisen islamista:

Robert Spencer on Islam ja jihadterrori-expertti, joka vielä muutama vuosi sitten koulutti jenkeissä mm. FBI, CIA ja sotilashenkilökuntaa islamilaisesta teologiasta ja sen yhteydestä terrorismiin. Ura kouluttajana päättyi, kun yli 50 muslimijärjestöä vaati hänen ja muutaman muun kouluttajan hyllyttämistä. Sehän ei ole mitään uutta, että muslimijärjestöt haluavat lopettaa jihadterrorismista puhumisen ja vastustavat kaikkea antiterroritoimintaa, kuten moskeijoiden seurantaa "syrjintänä", mutta että näiden vaatimuksiin suostutaan on jotain käsittämätöntä ja suorastaan itsetuhoista typeryyttä.

Samaa paskaa on luvassa myös Suomeen, kun tuo pakolaistulva alkaa todenteolla yltyä tänne pohjan perukoille. Ja kun saavat sen suurmoskeijan pykättyä ja sinne rahoittajien vaatimat kunnon änkyrä wahhabi/salafisti saarnaajat möyhöttämään islamin ylivaltaa, niin alkaa pikkuhiljaa helvetin portit aukeamaan täälläkin.

Viimeksi muokattu:
Evitskogissa värisee jo.

tilanne_Kehityy.jpg
Mä kyllä hämmästelen ihmisiä ku nielee tämmösen ihan tosta vaan,eks te osaa yhtään arvioida ja miettiä viestejä?Ennen ku paskoo housuihinsa pitäs odotella,seurata tilanneta ja käyttää aivojaan.

Jännä miten media uutisoi ton Ruotsin puukotuksen, ihan selvä homma mitä on käynyt ja miten media tulee sen käsittelemään. Jos joka päivä kirjoitettaisiin totuus mediassa ja nimi ja naama niin veikkaan että ihmiset heräisi todellisuuteen. Oon itse tehnyt suunnitelman, en perkele aio täällä tulevassa Paskastanissa asua, eikä perkele asu lapsenikaan myöskään. Pitää vain jaksaa painaa töitä. Kyllä päätäjät on tyhmiä ja sokeita.

Jännä miten media uutisoi ton Ruotsin puukotuksen, ihan selvä homma mitä on käynyt ja miten media tulee sen käsittelemään. Jos joka päivä kirjoitettaisiin totuus mediassa ja nimi ja naama niin veikkaan että ihmiset heräisi todellisuuteen. Oon itse tehnyt suunnitelman, en perkele aio täällä tulevassa Paskastanissa asua, eikä perkele asu lapsenikaan myöskään. Pitää vain jaksaa painaa töitä. Kyllä päätäjät on tyhmiä ja sokeita.

Minne sä pakenet?Luuletko sä että kerjäläiset ei tule perässä?

Euroopan ulkopuolella näitä köyhempiä ei-rikastuneita kulttuureita on. Esimerkiksi venäjä.. Tai Japani.

Jos Suomessa on nykyisin reippaasti rikkautta niin oikeassa Euroopassa sitä vasta sitten löytyykin..

Tosin täällä tää (kin) on hoidettu ihan päin helvettiä. Niinkuin oikeastaan ihan kaikki muukin 2000-luvulla.

Ei sillä että turvapaikanhakijoille jonossa tyrkytetään pullaa pilluu ja tiskausapuu, ei sillä Ei helvetissä kotiuteta ketään eikä varmasti saada työtätekevää kansanosaa.

Mutta toisaalta ei yllätä: mitäs täällä Suomessa koskaan osattaisiin tehdä hyvin?

Evitskogissa värisee jo.

tilanne_Kehityy.jpg
Olisi oikein opettavaista tietää mitä äidin päässä liikkuu nyt ja erityisesti mitä siellä liikkuu sitten kun ne muodikkaat naapurit ovat joukkoraiskanneet tyttären eikä ketään (varsinkaan viranomaisia) kiinnosta paskaakaan. Millä mielin äitsykkä muistelee menneitä kun tuli vuosikaudet kiljuttua hysteerisenä rasismia 24/7 ja viskottua leimakirvestä jokaiselle vähänkään järjen äänelle.

Itse ovat kohtalonsa ansainneet, valinneet, äänestäneet ja kutsuneet.

Suosittelen että lopetetaan maahanmuuttokriittisyys ja aloitetaan välinpitämättömyys. Mulla ainakin alkaa olla olo että mulle on ihan sama mitä tälle idioottien valtakunnalle käy. Tulkoon vaikka rotusota. Ei hirveästi enää jaksa suomi ja suomen asiat kiinnostaa. Nauttikoot rikkauksistaan.. Ehkä Siperia opettaa ja maahanmuuttokriittiset saa sittenkin sen viimeisen sanan..:)

Rakkaan kotikaupunkini sivuilta löytyi jotain joka haiskahtaa pahasti pos. syrjinnältä.

http://www.lahti.fi/www/cms.nsf/pages/9BF85161AB2FAB66C225773600236C34

"Oppilailla on oikeus koulukuljetukseen, mikäli koulumatkan pituus asuinpaikan mukaiseen lähikouluun on:
1. – 2. luokat yli 3 km
3. – 10. luokat yli 5 km
tai
mikäli matka valmistavaan opetukseen osallistuvilla maahanmuuttajaoppilailla on
1. – 2. luokilla yli 2 km
3. – 10. luokilla yli 3 km"

"KuljetustapaKoulukuljetuksissa käytetään ensisijaisesti olemassa olevaa julkista liikennettä."

"Maahanmuuttajien valmistavassa perusopetuksessa olevat oppilaat:
Maahanmuuttajien valmistavan perusopetuksen 1. – 2. –luokkalaisten koulukuljetus järjestetään tilausliikenteellä ja 3. – 10. –luokkalaisten julkisella liikenteellä, mikäli koulukuljetusrajat ylittyvät."

^Sitähän se, olimpa tässä yhtenä päivänä flamingossa tyttäreni kanssa uimassa ja altaaseen tuli muslimi nainen kuivat (kyllä ne oli kuivat eli pesulla ei oltu käyty) vaatteet päällä huntua myöten (sukat ei kuitenkaan ollu jalassa eikä kengät), mä siinä hetken kelailin ja katselin et mitä vittua täällä tapahtuu eipä siinä niin katseli moni muukin. Noh kävin valvojalle tuumaamassa et tämäkö on sitä positiivista syrjintää et mun täytyy pestä itseni ennen altaaseen tuloa (pesen toki ilman käskyäkin) mutta muslimit voi tulla altaaseen pesemättä vaatteet päällä? Noh valvoja tuumas et on otettu selvää et tässä musu naisella on uimapurkha vai mikä se rääsy nyt sitten lieneekään. Minä tietysti kysyin et kuuluuko uimalan sääntöihin myös se et muslimit voi tulla uimaan ilman pesemättä, no ei kuulemma kuulu.

Kysäsin vielä et jos minä tulen uimaan tarkoitetut vatteet päällä ja olen varpaista päähän puettuna altaalle niin voinko pulahtaa uimaan ilman et äläkkä nousee? En kuulemma voi, en ollut kuulemma ainoa asiaa valvojalle ihmetellyt.

^Sitähän se, olimpa tässä yhtenä päivänä flamingossa tyttäreni kanssa uimassa ja altaaseen tuli muslimi nainen kuivat (kyllä ne oli kuivat eli pesulla ei oltu käyty) vaatteet päällä huntua myöten (sukat ei kuitenkaan ollu jalassa eikä kengät), mä siinä hetken kelailin ja katselin et mitä vittua täällä tapahtuu eipä siinä niin katseli moni muukin. Noh kävin valvojalle tuumaamassa et tämäkö on sitä positiivista syrjintää et mun täytyy pestä itseni ennen altaaseen tuloa (pesen toki ilman käskyäkin) mutta muslimit voi tulla altaaseen pesemättä vaatteet päällä? Noh valvoja tuumas et on otettu selvää et tässä musu naisella on uimapurkha vai mikä se rääsy nyt sitten lieneekään. Minä tietysti kysyin et kuuluuko uimalan sääntöihin myös se et muslimit voi tulla uimaan ilman pesemättä, no ei kuulemma kuulu.

Kysäsin vielä et jos minä tulen uimaan tarkoitetut vatteet päällä ja olen varpaista päähän puettuna altaalle niin voinko pulahtaa uimaan ilman et äläkkä nousee? En kuulemma voi, en ollut kuulemma ainoa asiaa valvojalle ihmetellyt.

Tämä on sitä "positiivista" syrjintää.
Sinulla ei ole suojaväriä iholla niin sinun pitää noudattaa sääntöjä ja lakeja, samaan aikaan ilman mitään suurempaa syytä suojavärilliset saa tehdä käytännössä mitä haluaa.

^Tähän on valitettavasti tultu. Tämä koko mamutus on menny jo niin pitkälle et paluuta entiseen ei ole. Ajattelin kuitenkin jossain vaiheessa kokeilla flamingon uimavalvojien huumorintajua ja mennä uimaan nilkkoihin asti ylettyvillä shortseilla ja uimapaita päällä, katsotaan mitä tuumailevat, jos eivät tästä hätkähdä niin seuraavalla kerralla huivi vielä päähän :D

Jenkkilään todnäk. Kuli. Hyvin oli taas media "unohtanut" nimen ja kuvan tossa Ruotsin 25v muijan tapossa. Itse muistelen että shortseissakaan ei saa valkoihoinen mennä uimaan.

Tämä on sitä "positiivista" syrjintää.
Sinulla ei ole suojaväriä iholla niin sinun pitää noudattaa sääntöjä ja lakeja, samaan aikaan ilman mitään suurempaa syytä suojavärilliset saa tehdä käytännössä mitä haluaa.

^Tähän on valitettavasti tultu. Tämä koko mamutus on menny jo niin pitkälle et paluuta entiseen ei ole. Ajattelin kuitenkin jossain vaiheessa kokeilla flamingon uimavalvojien huumorintajua ja mennä uimaan nilkkoihin asti ylettyvillä shortseilla ja uimapaita päällä, katsotaan mitä tuumailevat, jos eivät tästä hätkähdä niin seuraavalla kerralla huivi vielä päähän :D

Sehän tässä ärsyttääkin..

Eli että Suomessa puhutaan aina että muslimit meil on rauhallisia rauhanuskonnon kannattajia ja ei missään mielessä mitään potentiaalisia kunniamurhaajia tai terroristeja..

Maltilliset muslimit ei mene altaaseen burkha päällä, eikä edes ylipäänsä pidä sellaisia. Tälläisiä kokovartalohuntuja käytetään lähinnä saudeissa ja afganistanissa.. Tosin toki Saudi-Arabiassa jätesäkki on vähän eri leikkauksella ja nimellä abaya.

Tai kun valitetaan kuinka rankkaa on viettää ramadania Suomessa kesällä. Maltilliset muslimit voi viettää ramadaninsa mekan aikataulujen mukaan, mikään pakko ei olisi paastota 15 h putkeen..
Ihan hyväksyttävä tapa se mekan aikataulun mukainen paasto.

Meille taitaa tulla enimmäkseen melkoisia kiihkoilijoita. Maltillisemmat nääs mm tekee töitä ja opiskelee. Ja toden totta eu:ssa on varmaan 15 houkuttelevampaa maata siihen itsensä elättämiseen ja vaurastuttamiseen ihan rehellisellä työllä ja Amerikka päälle. Tänne ei tule kuin ne sosiaaliturvavetoiset kiihkoilijat jotka ei kaffirien yhteiskuntaan halua osallistua..

Joo mamutus on sellainen homma mistä ei ole paluuta ilman saksalaisia 40-lukulaisia metodeja. Ei kannattais antaa tälläistä perintöä tuleville polville..

Ainakin vähintä mitä pitäisi vaatia on samat säännöt kaikille, miten sä voit kuvitella integroituvasi yhteiskuntaan joka osoittaa kaikessa että olet PAREMPI kuin valkonaamaiset vääräuskoiset koirat..

Ei ihme että suomalaiset muuttaa kiihtyvässä määrin pois

NYT TAISI SELVITÄ KOKO EUROOPAN MAAHANMUUTTOBISNEKSEN SYDÄN......USA. http://*******.net/2015/08/15/palja...sa-rahoittaa-afrikkalaisten-tulon-eualueelle/

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/...2107104?pwbi=f5f38e84756de7952281189c040ef1bb

Pitääköhän se sisällään myös positiivisen rasismin vastaisen lausunnon, vaikka että normaali, ei erityisopetusta vaativa lapsi jonka molemmat vanhemmat on töissä ja valkoisia, heidän lapsi on yhtä tärkeä kuin se tumma lapsi joka vaatiin 3 aikuisen panoksen joka päivä koulussa. Täällä Espoossa tilanne on tämä, valitettavasti. Rehtorit pelkää niin paljon sitä rasistikortilla pelaamista ettei uskalla laittaa tummaa lasta edes jälki-istuntoon vaikka olisivat kuristaneet toisen (valkoisen) lapsen tajuttomaksi

Back
Ylös Bottom