Onko tuo video ihan aito? Voi jeesuksen perse sentään......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä kyllä hämmästelen ihmisiä ku nielee tämmösen ihan tosta vaan,eks te osaa yhtään arvioida ja miettiä viestejä?Ennen ku paskoo housuihinsa pitäs odotella,seurata tilanneta ja käyttää aivojaan.Evitskogissa värisee jo.
![]()
Jännä miten media uutisoi ton Ruotsin puukotuksen, ihan selvä homma mitä on käynyt ja miten media tulee sen käsittelemään. Jos joka päivä kirjoitettaisiin totuus mediassa ja nimi ja naama niin veikkaan että ihmiset heräisi todellisuuteen. Oon itse tehnyt suunnitelman, en perkele aio täällä tulevassa Paskastanissa asua, eikä perkele asu lapsenikaan myöskään. Pitää vain jaksaa painaa töitä. Kyllä päätäjät on tyhmiä ja sokeita.
Olisi oikein opettavaista tietää mitä äidin päässä liikkuu nyt ja erityisesti mitä siellä liikkuu sitten kun ne muodikkaat naapurit ovat joukkoraiskanneet tyttären eikä ketään (varsinkaan viranomaisia) kiinnosta paskaakaan. Millä mielin äitsykkä muistelee menneitä kun tuli vuosikaudet kiljuttua hysteerisenä rasismia 24/7 ja viskottua leimakirvestä jokaiselle vähänkään järjen äänelle.Evitskogissa värisee jo.
![]()

^Sitähän se, olimpa tässä yhtenä päivänä flamingossa tyttäreni kanssa uimassa ja altaaseen tuli muslimi nainen kuivat (kyllä ne oli kuivat eli pesulla ei oltu käyty) vaatteet päällä huntua myöten (sukat ei kuitenkaan ollu jalassa eikä kengät), mä siinä hetken kelailin ja katselin et mitä vittua täällä tapahtuu eipä siinä niin katseli moni muukin. Noh kävin valvojalle tuumaamassa et tämäkö on sitä positiivista syrjintää et mun täytyy pestä itseni ennen altaaseen tuloa (pesen toki ilman käskyäkin) mutta muslimit voi tulla altaaseen pesemättä vaatteet päällä? Noh valvoja tuumas et on otettu selvää et tässä musu naisella on uimapurkha vai mikä se rääsy nyt sitten lieneekään. Minä tietysti kysyin et kuuluuko uimalan sääntöihin myös se et muslimit voi tulla uimaan ilman pesemättä, no ei kuulemma kuulu.
Kysäsin vielä et jos minä tulen uimaan tarkoitetut vatteet päällä ja olen varpaista päähän puettuna altaalle niin voinko pulahtaa uimaan ilman et äläkkä nousee? En kuulemma voi, en ollut kuulemma ainoa asiaa valvojalle ihmetellyt.
Tämä on sitä "positiivista" syrjintää.
Sinulla ei ole suojaväriä iholla niin sinun pitää noudattaa sääntöjä ja lakeja, samaan aikaan ilman mitään suurempaa syytä suojavärilliset saa tehdä käytännössä mitä haluaa.
^Tähän on valitettavasti tultu. Tämä koko mamutus on menny jo niin pitkälle et paluuta entiseen ei ole. Ajattelin kuitenkin jossain vaiheessa kokeilla flamingon uimavalvojien huumorintajua ja mennä uimaan nilkkoihin asti ylettyvillä shortseilla ja uimapaita päällä, katsotaan mitä tuumailevat, jos eivät tästä hätkähdä niin seuraavalla kerralla huivi vielä päähän :D