Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Neperi tappanut taas Ruotsissa ilmeisesti.

Leino Jari
5 hrs ·
Nuori nainen löytyi surmattuna Ruotsissa - poliisi etsii ex-poikaystävää. Jos olet nähnyt Lilfanto Swaggeria viime aikoina niin ota yhteys Ruotsin poliisiin kertoaksesi, että "Monikulttuuri on rikkaus, ei mulla muuta!"
10683765_684295124989608_1953861957_n.jpg

Ei jumalauta mitä touhua. Meikäläisestä kuoriutuu kunnon natsi tätä menoa. Joskus vuosia sitten olin vielä jokseenkin "suvakki", voi miten väärässä olinkaan, naiivi parikymppinen vaan.:oops:

Ahvenanmaalle sopisi myös parinkymmentuhannen pakolaisen vastaanottokeskus. Toteutuisi RKP:n unelmakin.

Joo ahvenanmaa vaan kokonaiseksi mamuplaneetaksi, eipähän ainakaan venäjä halua hyökätä sinne enää tai vaikka hyökkäisi perjaatteessa mitään ei olisi menetetty..

Tämähän on jo oikeasti aika helvetin pelottavaa. Ei naurata, enkä varsinkaan tunne mitään vahingoniloa. Ei tuo 14-vuotias lapsi ole tehnyt mitään ansaitakseen mitään tälläistä. Oli äiti sitten mitä mieltä tahansa asioista. Nuo kundit on kuitenkin aavikko-uskonto aivopessyt, että vääräuskoisille saa tehdä ihan mitä tahansa, varsinkin naisille.

Toivottavasti tuossa ei käy mitään.

Tämähän on jo oikeasti aika helvetin pelottavaa. Ei naurata, enkä varsinkaan tunne mitään vahingoniloa. Ei tuo 14-vuotias lapsi ole tehnyt mitään ansaitakseen mitään tälläistä. Oli äiti sitten mitä mieltä tahansa asioista. Nuo kundit on kuitenkin aavikko-uskonto aivopessyt, että vääräuskoisille saa tehdä ihan mitä tahansa, varsinkin naisille.

Toivottavasti tuossa ei käy mitään.

Itse olisin jo muuttanut vaikka olisi ollut kyseessä omistusasunto. Nuo 14vuotiaat tytöthän on mitä sopivammassa iässä noiden neekereiden kannalta, puolustuskyvyttömiä ja noin vanha kun on voi sanoa että nainen on itse ehdottanut raiskausta useasti ja puukko mahassa on ollut vaan tuomassa lisäkiihkoa..
Selviää käytännössä nuhtelulla kun raiskaa tuollasen varsinkin porukassa.
Harmittaa vaan että tuo kyseinen äiti ei ole vielä tajunnut että nyt pitäisi jo livistää ennenkun on lapsensa elämä pilattu, siitä kun ei ole enää paluuta.

Vaikuttaa kyllä sellaselta "suvakilta" että mielipide neekereistä ei todennäköisesti muutu vaikka hänen lapsi tai hän itse raiskattaisikin, vikahan ei tarvi olla suuri kun se on päässä..

Melkein pienempi paha joutua ryssien valloittamaksi, ja päästä siperiaan leiritykseen. Tämä mokutusvimma ei todellakaan tule päättymään hyvin. Suomalaiset valitettavasti ovat keskimäärin niin yksinkertaisia tietyllä tavalla, että tähän ongelmaan herätään liian myöhään. Liian kiltti kansa, joka on helppo höynäyttää ja lopulta alistaa. Kaikkein käsittämättömintä on että ylivoimaisesti suurin osa noista "hätää kärsivistä" pakolaisista on 20-30v jätkiä parhaassa iässään. Naiset ja lapset on sysätty välimereen, tai tapettu jossain matkalla, nää jätkät tulee sitten tänne suomilutkia nussimaan, väkisin jos ei muuten.

Suosittelen polttamaan sotilaspassin, mä kun armeijan kävin ei ollut puhetta että maanpuolustus: viherkiimaisten mehuja reisille valuvien emäntien ja somalialais-afganistanilaisten maahantunkeutujien takia pitäisi hätätilassa kuolla??

Mä poltan kohta myös oikean passin, en halua olla tälläisen mamujenhyysäysmaan kansalainen. Heti kun ps. päätyi hallitukseen otetaan vaan vittu 500 parrakasta hädänalaista lasta VIIKOSSA.?

En vittu äänestä enää koskaan, en osallistu millään lailla maanpuolustukseen. Vituttaa niin että kohta haen venäjän kansalaisuutta.

Eikä siitä ihan pieni sisällissota tuliskaan, sen verran sekaisin suvakit on, ja niillä on valtamediat ja monet päättäjät talutushihnassaan.
Siihen sotaan minä olisin valmis osallistumaan, sillä nimenomaan silloin taisteltaisiin itsenäisen Suomen puolesta.

Back
Ylös Bottom