Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ei, Suomalaiset eivät ole Arjalaisia. Iranilaiset esim. ovat niitä aitoja arjalaisia

Rotu on geeneistä kiinni eikä asuinalueesta. Se, että iranilaiset ovat arjalaisia ei tarkoita etteivätkö suomalaiset olisi myöskin. Kyse on siitä, että kuinka yhteiset esi-isät on.

The_history_and_geography_of_human_genes_Luigi_Luca_Cavalli-Sforza_map_genetic.png

Tuon kuvan perusteella ollaan iranilaisten kanssa samaa porukkaa pitkälti.

Ja jälleen kerran voimme vastata YLE:n ulkomaalaisgalluppiin, mistä muukalaisviha johtuu: huonoista kokemuksista.

Eikö vanha sanonta kuulu, että poikkeus vahvistaa säännön. Kyllä te mehmetit ootte ihmeellistä sakkia, vielä yhtään poikkeusta ei ole tullut eteen.

Jaa en tiennykään, että toimeentulotuesta maksetaan veroja.

Mä maksan kuule poika kaksi kertaa enemmän veroja kuin sinä. Silloin ku sinä imit äidin tissiä, ni minä kaivoin jo lapio kädessä maata. Eli kun aikuinen sanoo sulle, että suu kiinni, niin silloin se suu pysyy kiinni.

- - - Updated - - -

Kyllä, työtä tekevän palkka voi olla yli 1600 € / kk, kun vähän yrittää..

Sillä aikaa, kun mä tahkon taaloja, niin sä voit keskittyä hauskojen giffien postailuihin.
Älä nyt ittees kuseta.

MTV3 - Ulkomaat

Siinä linkki terroristi ryhmästä joka haluaa väkivaltaisesti kääntää maan islamistiseksi. Pistäkää linkkiä ryhmästä joka haluaa kääntää jonku maan kristityksi, ateistiseksi tai vaikkapa taolaiseksi niin mä pistän taas sitten seuraavan islamisti terroristi porukan linkin.

Katotaan kumpi saa kerättyä enemmän linkkejä.

Tämä oli niin älyttömän hyvä pointti, ettei mitään tolkkua :5:

Tuli pakollinen tarve koukata ensimmäistä kertaa elämässäni Itäkeskuksessa tuliaisostoksilla kun kävin tervehtimässä erästä vanhaa tuttavaani Itä-Helsingissä. Siis vittu miten järkyttävä paikka, hyi helvettien helvetti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täällä huomaa selvästi miten ihmisten antipatiat ja vihat kanavoituu noihin mamuihin vaikka tään kulttuurinrikastamisen ongelma on tuo maailmaa halaava systeemi. Systeemiä on vaikeampi vihata.
Jos olisin somali ja Eurooppaan muuttaneet pakolaiskaverit pistäis mulle viestiä miten levetää eläämä siellä saa viettää tekemättä mitään niin vittu kyllä minäkin hakisin Euroopasta turvapaikkaa. Naisetkin on kauniit blondeja niin sitä suuremmalla syyllä. Enkä välittäisi paskaakaan siitä jos joku länkkäri ei minusta tykkäis.

Tuli pakollinen tarve koukata ensimmäistä kertaa elämässäni Itäkeskuksessa tuliaisostoksilla kun kävin tervehtimässä erästä vanhaa tuttavaani Itä-Helsingissä. Siis vittu miten järkyttävä paikka, hyi helvettien helvetti.

Kerro toki mikä siellä oli niin järkyttävää?

- - - Updated - - -

Täällä huomaa selvästi miten ihmisten antipatiat ja vihat kanavoituu noihin mamuihin vaikka tään kulttuurinrikastamisen ongelma on tuo maailmaa halaava systeemi. Systeemiä on vaikeampi vihata.
Jos olisin somali ja Eurooppaan muuttaneet pakolaiskaverit pistäis mulle viestiä miten levetää eläämä siellä saa viettää tekemättä mitään niin vittu kyllä minäkin hakisin Euroopasta turvapaikkaa. Naisetkin on kauniit blondeja niin sitä suuremmalla syyllä. Enkä välittäisi paskaakaan siitä jos joku länkkäri ei minusta tykkäis.

Touchè!

Systeemi on nykyisessä tilanteessa täysin toimimaton ja kyllä minä sitä ainakin avoimesti vihaan. Ongelma on siinä, että systeemi olettaa maahanmuuttajien olevan auttajiaan kunnioittavaa, suoraselkäistä ja rehellistä porukka. Jos näin olisi, kuten monien etnisyyksien kohdalla onkin, niin systeemi on täysin toimiva.

Sitten kun otetaan roskasakki, kuten esim. muslimitaustaiset mamut niin tilanne kääntyy päälaelleen. Muslimit eivät kunnioita meidän antamaa apua, eivät yritä integroitua suomalaisiin tapoihin jne. vaan komeilevat kaikkien negatiivisia asioita kuvaavien tilastojen kärkipäässä joka vuosi. Tämän vuoksi muslimeille pitäisi olla rinnakkainen, kovempi, systeemi, jonka avulla ne pistettäisiin kuriin ja järjestykseen ja karkoitus tulisi ensimmäisestä rikoksesta samantien. Niiltä pitäisi ottaa luulot pois heti ja näyttää mikä on niiden paikka meidän yhteiskunnassa.

MTV3 - Ulkomaat

Siinä linkki terroristi ryhmästä joka haluaa väkivaltaisesti kääntää maan islamistiseksi. Pistäkää linkkiä ryhmästä joka haluaa kääntää jonku maan kristityksi, ateistiseksi tai vaikkapa taolaiseksi niin mä pistän taas sitten seuraavan islamisti terroristi porukan linkin.

Katotaan kumpi saa kerättyä enemmän linkkejä.

Totta tuo. Radikaalimusu on vaarallisempi maailmalle kuin radikaalikrisu.

Mutta esim. jossain Alabamassa tai muissa Jenkkien "landeosavaltioissa" tai monessa kommuunissa ei ole kauhean hyvät oltavat, jos olet jokin muu kuin harras krisititty.

Kyllä uskontoon liittyvää väkivaltaa on paljon muuallakin kuin muslimien keskuudessa. Protestantit ja katoliset ovat sotineet keskenään iät ja ajat. Näitä esimerkkejä on paljon, kun jaksaa kaivaa. Tietty muslimien vastaavat ovat nykypäivänä todella mediaseksikkäitä, sen takia niistä eniten saa lukeakin.

Systeemikö se pakottaa mamut ryöstämään ja raiskaamaan yms.?

Rankkuri: "Vika ei koskaan voi olla neekerissä, aina löytyy joku selittävä tekijä."

Back
Ylös Bottom