Edelleen.. sä voit väittää kivenkovaan vastaan aiheesta, josta sä et tiedä hölkäsenpöläystä ja aiheesta, josta sulla ei ole minkäänlaista kokemusta.
Tiesitkö muuten, että täällä Suomessa on olemassa ihan lakisääteinen 4 kk koeaika, jonka aikana voi ilman syytä näyttää työntekijälle ovea? Venaa.. älä vastaa mitään, koska mä tiedän mistä sä vastaat. "No mutta miksi ottaa riskiä alunperinkään". No siksi, että usein sieltä ulkomaalaisten joukosta löytyy pätevämpiä tyyppejä kuin suomalaisista. Eli et voi tietää ellet kokeile. Toki jos olet sitä mieltä, että suomalainen hakija on varmasti aina parempi ja pätevämpi kuin ulkomaalainen niin se on ihan sun oma päätös. Mutta se ei e-d-e-l-l-e-e-n-k-ä-ä-n poista sitä tosiasiaa, etteikö Suomen työmarkkinoilla esiinny syrjintää, vaan päinvastoin tämähän nimenomaan vahvistaa mun pointin.
Ja kyllä, totta, tuo oli vain yhden naisen mielipide ja sen neekerilääkärin mielipide oli vain sen mielipide, mutta tuossa videossa kyseinen nainen kertoi myös muiden kokemuksista ja mä kerroin nyt omista kokemuksista + monien muiden kokemuksista, joihin olen tässä vuosien mittaan törmännyt.
Eli yhteenvetona.. Suomessa esiintyy paljon syrjintää työmarkkinoilla ihonvärin takia. Se on fakta. Se on sitten jokaisen oma mielipide, että onko se väärin vai ei.