MÖYKKYNEN
VIP
Iranilaiset esim. ovat niitä aitoja pedofiilejä.
Korjattu vastaamaan paremmin todellisuutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iranilaiset esim. ovat niitä aitoja pedofiilejä.
En tykkää susta. :jahas:
Ei, Suomalaiset eivät ole Arjalaisia. Iranilaiset esim. ovat niitä aitoja arjalaisia
Älä nyt ittees kuseta.Jaa en tiennykään, että toimeentulotuesta maksetaan veroja.
Mä maksan kuule poika kaksi kertaa enemmän veroja kuin sinä. Silloin ku sinä imit äidin tissiä, ni minä kaivoin jo lapio kädessä maata. Eli kun aikuinen sanoo sulle, että suu kiinni, niin silloin se suu pysyy kiinni.
- - - Updated - - -
Kyllä, työtä tekevän palkka voi olla yli 1600 € / kk, kun vähän yrittää..
Sillä aikaa, kun mä tahkon taaloja, niin sä voit keskittyä hauskojen giffien postailuihin.
MTV3 - Ulkomaat
Siinä linkki terroristi ryhmästä joka haluaa väkivaltaisesti kääntää maan islamistiseksi. Pistäkää linkkiä ryhmästä joka haluaa kääntää jonku maan kristityksi, ateistiseksi tai vaikkapa taolaiseksi niin mä pistän taas sitten seuraavan islamisti terroristi porukan linkin.
Katotaan kumpi saa kerättyä enemmän linkkejä.
Tuli pakollinen tarve koukata ensimmäistä kertaa elämässäni Itäkeskuksessa tuliaisostoksilla kun kävin tervehtimässä erästä vanhaa tuttavaani Itä-Helsingissä. Siis vittu miten järkyttävä paikka, hyi helvettien helvetti.
Täällä huomaa selvästi miten ihmisten antipatiat ja vihat kanavoituu noihin mamuihin vaikka tään kulttuurinrikastamisen ongelma on tuo maailmaa halaava systeemi. Systeemiä on vaikeampi vihata.
Jos olisin somali ja Eurooppaan muuttaneet pakolaiskaverit pistäis mulle viestiä miten levetää eläämä siellä saa viettää tekemättä mitään niin vittu kyllä minäkin hakisin Euroopasta turvapaikkaa. Naisetkin on kauniit blondeja niin sitä suuremmalla syyllä. Enkä välittäisi paskaakaan siitä jos joku länkkäri ei minusta tykkäis.
Täällä huomaa selvästi miten ihmisten antipatiat ja vihat kanavoituu noihin mamuihin vaikka tään kulttuurinrikastamisen ongelma on tuo maailmaa halaava systeemi. Systeemiä on vaikeampi vihata.
Jos olisin somali ja Eurooppaan muuttaneet pakolaiskaverit pistäis mulle viestiä miten levetää eläämä siellä saa viettää tekemättä mitään niin vittu kyllä minäkin hakisin Euroopasta turvapaikkaa. Naisetkin on kauniit blondeja niin sitä suuremmalla syyllä. Enkä välittäisi paskaakaan siitä jos joku länkkäri ei minusta tykkäis.
MTV3 - Ulkomaat
Siinä linkki terroristi ryhmästä joka haluaa väkivaltaisesti kääntää maan islamistiseksi. Pistäkää linkkiä ryhmästä joka haluaa kääntää jonku maan kristityksi, ateistiseksi tai vaikkapa taolaiseksi niin mä pistän taas sitten seuraavan islamisti terroristi porukan linkin.
Katotaan kumpi saa kerättyä enemmän linkkejä.
Systeemikö se pakottaa mamut ryöstämään ja raiskaamaan yms.?
Kerro toki mikä siellä oli niin järkyttävää?