Olen aina tiennyt et olet säälittävän naivi jätkä mutta vielä tyhmäkin. Missä kohtaa kirjotin että olen lähdössä jonnekkin karkuun? Kai niitä kämppiä saa maailmalta katsella jos haluaa.
No ketä kiinnostaa maahanmuuttoketjussa katseletkö sä kämppiä sveitsistä, jos se ei liity maahanmuuttopolitiikkaan mitenkään? Haloo.
Ja onhan se kiva et on joku paikka mihin joskus mahdollisesti eläkeikäisenä muuttaa. En mä ainakaan meinaa jäädä katsomaan sitä touhua kun suomi on raiskattu mamujen toimesta ja elämä on kuin villissä lännessä, siinä vaiheessa voi olla ihan kiva kun on mesta mihin voi hävitä oli se sitten sveitsissä tai vaikka suomen lapissa.
Noni. Eli sama asia. Lähdetään karkuun, kun tuntuu ettei ole enää kiva paikka asua. Oletko ottamassa äitisi ja siskosi mukaan Sveitsiin vai jätätkö heidät tänne Suomeen joka on raiskattu mamujen toimesta ja elämä on kuin villistä lännestä? Jos vastaus on "en", niin älä sitten enää koskaa mussuta siitä, kuinka maahanmuuttajamies jättää perheensä kotimaahan ja tulee Suomeen.