Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mikään laki kiellä muslimeita tai muitakaan vaatimasta aivan mitä itse haluavat.
99.9% Varmuudella Ruotsia rikastuttava muhamed mohmad ahmahd.
Vaasan kaupunki on mennyt näitten limanuljaskoitten hyysäämisessä jo aivan mahdottumuuteen. Kaupunki takaa näille limanuljaskoille autoliikkeestä auton, ja jokainenhan tietää kuka nämä lopulta maksaa, me veronmaksajat.
Onko mitään lähdettä esittää? Jos tämä on todellisuutta... niin ollaan jo siinä pisteessä että kansan tulee nousta vastustamaan tätä touhua.
..tosissasko edes kysyt löytyykö lähdettä tommoselle? Sä kysyt nyt antti65:ltä.
No en mä sillä etteikö tässä paskamaassa näitä paskanvärisiä loisia voitaisi tuohon pisteeseen asti kestitä.. mut ennen kuin alan itse kyseistä asiaa enempiä hekumoimaan haluan olla varma et näin myös on.. ettei mene kuulopuheina etiäpäi.
No jos sulla ois järkeä edes yhtään päässä, niin tietäisit ettei toi tietenkään ole totta.
Onks joku "mutiainen" joskus potkinu sua päähän? Kysyn tän sekä siksi, että senkö takia sulta tulee noin vihaista tekstiä ja myös sen takia, että musta tuntuu ettet sä kulje ihan kaikilla..
Ikävä kyllä ei ole muuta lähdettä kun miehen sana, ja Pohjanmaalla luotetaan miehen sanaan. Toinen härski homma näillä limanuljaskoilla on se, että saavat ajella Vaasassa taksilla yhden euron omavastuulla, että näin näitä hyysätään.Onko mitään lähdettä esittää? Jos tämä on todellisuutta... niin ollaan jo siinä pisteessä että kansan tulee nousta vastustamaan tätä touhua.
Mitäs se köymynokkainen kamelikuski täälä vinkuu...tosissasko edes kysyt löytyykö lähdettä tommoselle? Sä kysyt nyt antti65:ltä.
Ja sinä olet kamelikuski kyllä viimeinen joka voi sanoa tällästä.Onks joku "mutiainen" joskus potkinu sua päähän? Kysyn tän sekä siksi, että senkö takia sulta tulee noin vihaista tekstiä ja myös sen takia, että musta tuntuu ettet sä kulje ihan kaikilla..