Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Olen aina tiennyt et olet säälittävän naivi jätkä mutta vielä tyhmäkin. Missä kohtaa kirjotin että olen lähdössä jonnekkin karkuun? Kai niitä kämppiä saa maailmalta katsella jos haluaa.

No ketä kiinnostaa maahanmuuttoketjussa katseletkö sä kämppiä sveitsistä, jos se ei liity maahanmuuttopolitiikkaan mitenkään? Haloo.

Ja onhan se kiva et on joku paikka mihin joskus mahdollisesti eläkeikäisenä muuttaa. En mä ainakaan meinaa jäädä katsomaan sitä touhua kun suomi on raiskattu mamujen toimesta ja elämä on kuin villissä lännessä, siinä vaiheessa voi olla ihan kiva kun on mesta mihin voi hävitä oli se sitten sveitsissä tai vaikka suomen lapissa.

Noni. Eli sama asia. Lähdetään karkuun, kun tuntuu ettei ole enää kiva paikka asua. Oletko ottamassa äitisi ja siskosi mukaan Sveitsiin vai jätätkö heidät tänne Suomeen joka on raiskattu mamujen toimesta ja elämä on kuin villistä lännestä? Jos vastaus on "en", niin älä sitten enää koskaa mussuta siitä, kuinka maahanmuuttajamies jättää perheensä kotimaahan ja tulee Suomeen.

Oletko ottamassa äitisi ja siskosi mukaan Sveitsiin vai jätätkö heidät tänne Suomeen joka on raiskattu mamujen toimesta ja elämä on kuin villistä lännestä? Jos vastaus on "en", niin älä sitten enää koskaa mussuta siitä, kuinka maahanmuuttajamies jättää perheensä kotimaahan ja tulee Suomeen.

En osaa ottaa kantaa Rokulian puolesta, mutta meillä Suomessa kysytään naisilta heidän oma mielipiteensä asioihin eikä väkisin aleta toimiin.

Noni. Eli sama asia. Lähdetään karkuun, kun tuntuu ettei ole enää kiva paikka asua. Oletko ottamassa äitisi ja siskosi mukaan Sveitsiin vai jätätkö heidät tänne Suomeen joka on raiskattu mamujen toimesta ja elämä on kuin villistä lännestä? Jos vastaus on "en", niin älä sitten enää koskaa mussuta siitä, kuinka maahanmuuttajamies jättää perheensä kotimaahan ja tulee Suomeen.

Voi tampio sun kanssa, luitko että kirjoitin että mahdollisesti kun olen eläkkeellä ja on kämppä jossain rauhallisella paikalla sinne on kiva mennä. Vahvasti epäilen että äitini ei elä enään silloin kun mä olen eläkkeellä eli en ota mukaan enkä ota siskojakaan kun en ole pakoon lähdössä vaan rauhalliselle alueelle missä apinat ei ole vielä tuhonnu kaikkea. Vähänkö täältä jengiä muuttaa muihin maihin eläkeikäisenä. Älä huoli en pelkää mamuja enkä sinua niin että karkuun pitäis lähteä.

Olen aina tiennyt et olet säälittävän naivi jätkä mutta vielä tyhmäkin. Missä kohtaa kirjotin että olen lähdössä jonnekkin karkuun? Kai niitä kämppiä saa maailmalta katsella jos haluaa. Ja onhan se kiva et on joku paikka mihin joskus mahdollisesti eläkeikäisenä muuttaa. En mä ainakaan meinaa jäädä katsomaan sitä touhua kun suomi on raiskattu mamujen toimesta ja elämä on kuin villissä lännessä, siinä vaiheessa voi olla ihan kiva kun on mesta mihin voi hävitä oli se sitten sveitsissä tai vaikka suomen lapissa.

Ei täältä kukaan ole nekrujen vuoksi pois lähdössä.

Päinvastoin, me potkaisemme nekrut täältä hevon vittuun.

Voi tampio sun kanssa, luitko että kirjoitin että mahdollisesti kun olen eläkkeellä ja on kämppä jossain rauhallisella paikalla sinne on kiva mennä. Vahvasti epäilen että äitini ei elä enään silloin kun mä olen eläkkeellä eli en ota mukaan enkä ota siskojakaan kun en ole pakoon lähdössä vaan rauhalliselle alueelle missä apinat ei ole vielä tuhonnu kaikkea. Vähänkö täältä jengiä muuttaa muihin maihin eläkeikäisenä. Älä huoli en pelkää mamuja enkä sinua niin että karkuun pitäis lähteä.

Mahdollisesti eläkkeellä muutat, mutta nyt jo kattelet kämppiä Sveitsistä? Ok, sori en tiennyt että olet 50-70 vuotias.

- - - Updated - - -

Ei täältä kukaan ole nekrujen vuoksi pois lähdössä.

Päinvastoin, me potkaisemme nekrut täältä hevon vittuun.

Hyvin näyttää onnistuvan. Ainut mitä sinä pystyt tekemään, on mennä vaientamaan kakaroita Impivaaran uimahalliin. :D

Mahdollisesti eläkkeellä muutat, mutta nyt jo kattelet kämppiä Sveitsistä? Ok, sori en tiennyt että olet 50-70 vuotias.

- - - Updated - - -

Hyvin näyttää onnistuvan. Ainut mitä sinä pystyt tekemään, on mennä vaientamaan kakaroita Impivaaran uimahalliin. :D

Mikä vika siinä on kun hiljentää tyhmät ählykakarat? Ja vastaapa kysymykseen!

- - - Updated - - -

laitoinpa pari yli-äänekästä mamua hiljaisiksi, kun valvojat eivät pystyneet. Ja uimarit taputti...

Menepä huoriin sinä. :D Olosi saattaa helpottua.

Puheen Iltapäivä: Torstain lähetys | Radio | Areena | yle.fi

noin 1:02:19 alkaen

Toimittaja: Sieltä löytyy siis noin yhden syntyvän ikäluokan kokoinen joukko [syrjäytyneitä] nuoria.

Pekka Myrskylä, Tilastokeskuksen kehittämispäällikkö: Kyllä, kyllä löytyy.

Toimittaja: Ja se on iso määrä.

Myrskylä: Se on iso määrä, ja se on nyt vähän kasvussakin vielä sen takia, että meillä maahanmuuttajaväestö kasvaa hyvin nopeata vauhtia. Joka vuosi saadaan melkein 20 000 nettona uusia asukkaita tänne Suomeen. Heillä on vielä monin verroin vaikeampaa päästä Suomen työmarkkinoille tai opiskeluelämään. Siksi heitä jää noin nelin-viisinkertainen määrä tähän hukassa olevien joukkoon suomalaisiin verrattuna.

Toimittaja: Syrjäytyneistä nuorista lähes neljännes on maahanmuuttajataustaisia, ja se joukko kasvaa. (...)

Toimittaja: Voiko nyt sanoa, että suomalainen työ- ja koulutusmarkkinat ja nämä nuoret eivät kohtaa ollenkaan?

Myrskylä: Kyllä se valitettavasti vähän niin on, että sellainen suuri linja Suomen työelämässä on ollut, että kouluttamattoman työvoiman kysyntä pudonnut aivan hurjaa vauhtia.

Suomen valtiolla on velkakellon mukaan velkaa 90 miljardia euroa (Joskin Pauli Vahteran kirjoitusten mukaan todellisuudessa enemmänkin : Suomen valtion tasekupla | Pauli Vahtera | Blogit | Iltalehti.fi) , ja maahan otetaan jatkuvalla syötöllä lisää väkeä elätettäväksi. (Norjalaisen tutkimuksen mukaan jokainen somali aiheuttaa yhteiskunnalle 1,1 miljoonaa euroa kustannuksia : Jokainen somali maksaa yhteiskunnalle 9 miljoonaa kruunua - rahmispossu.net , suomessa varmasti myös ainakin tämän verran, ellei enemmän.)

Tilannettahan voisi verrata siihen että valmiiksi hirveissä veloissa oleva jätkä, joka joutuu jo omiin menoihinsa ottamaan joka vuosi lisää lainaa, kutsuu silti ryyppykavereitaan luokseen elämään ja maksaa heidän kulunsa lainaamalla vielä lisää rahaa, kuullostaako järkevältä ? No ei todellakaan.

^^Kyllä nuo apinat pitäis viedä saunan taakse ja lopettaa, vittu mitä eläimiä. Mut annas olla kun kohta tulee meidän oma pikku Digusti puolustelemaan että ei ne kaikki tee noin. Lapsiavioliitot on sairainta sotien jälkeen mitä maailmassa voi tapahtua ja nää vitun musut harrastaa sitä todella paljon. Pistää vihaksi lukea noiden apinoiden tekosia.

Back
Ylös Bottom