Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mutta ei kait sossun rahaa vastaan saa lainaa, tai tietenkin rikastaja saa, sehän on rikkaus maallemme:wtf:

Se, että on karvaranne, ei automaattisesti tarkoita, että raha tulee sossusta. Senkin ajan, kun sinä ja kebetto90 datarottailette (24/7) suoltaen paskaa tähän ketjuun, mun tuntemat karvaranteet vääntää pizzaa. Luulisi sillä jo parisataa/kk lyhentävän autolainaa.

Se, että on karvaranne, ei automaattisesti tarkoita, että raha tulee sossusta. Senkin ajan, kun sinä ja kebetto90 datarottailette (24/7) suoltaen paskaa tähän ketjuun, mun tuntemat karvaranteet vääntää pizzaa. Luulisi sillä jo parisataa/kk lyhentävän autolainaa.
Se, että on karvaranne, merkitsee melkein aina automaattisesti sitä, että jos ei olla sossuntuilla, niin valtio ainakin jeesaa pizzanpaistajaa jonka ei tarvitse tilittää 3vuoteen alv valtiolle jonka jälkeen veli abdullah ruoriin, ja taas 3v ilman alvin tilitystä valtiolle, kumma kun en itse ole moisia apuja valtiolta saanut vaikka 30v yrittäjänä olen toiminutkin. Ja muuten tänäänkin ollaan aamu neljältä oltu työntouhussa, että eiköhän täs nyt ihan tarpeeksi hommia tule tällekkin päivälle tehtyä.

200e kk autolainaa, jos sinulla on 50te auto ni noin 1200e menee helposti siihen kuukaudessa, sisältäen lainan ja korot ja huollon ja jonkimmoisen lyhennyksen ja ehkä jopa vähän saa bensaa tankkiin. Auto on Suomessa vitun kallis sijoitus, eritoten jos se on velkarahalla.

Annoin ymmärtää? Mä linkitin lähteen, josta selviää väkivaltarikollisuuden yhteys alkoholinkäyttöön. En enempää enkä vähempää. Enkä kertaakaan maininnut sanaa suomalainen. O-p-e-t-t-e-l-e lukemaan. Sä sanoit, että kännissä riehuminen on vain muutamien yksilöiden harrastus, johon mä vastasin, että ei ole. Anteeksi jos pahoitin mielesi käyttämällä sanontaa "aivopieru". :jahas:
No enköhän osaa lukea joten kuten, olisiko sittenkin vika viestittäjässä, eikä vain viestinvastaanottajissa, kun niin moni mielestäsi käsittää väärin mitä yrität sanoa.

PS. En pidä myöskään niitä asiattomuuksista ja henkilökohtaisuuksista, joita kohdistetaan sinuun, mutta sekin on vain minun "pikkusieluisuuttani".

Se, että on karvaranne, merkitsee melkein aina automaattisesti sitä, että jos ei olla sossuntuilla, niin valtio ainakin jeesaa pizzanpaistajaa jonka ei tarvitse tilittää 3vuoteen alv valtiolle jonka jälkeen veli abdullah ruoriin, ja taas 3v ilman alvin tilitystä valtiolle, kumma kun en itse ole moisia apuja valtiolta saanut vaikka 30v yrittäjänä olen toiminutkin. Ja muuten tänäänkin ollaan aamu neljältä oltu työntouhussa, että eiköhän täs nyt ihan tarpeeksi hommia tule tällekkin päivälle tehtyä.

Äläkä unohda sitä, että niistä pizzerian 6:sta työntekijästä 5 nostaa myös joka saatanan työttömyys- toimeentulo- ja asumistuet erityis-special-karvarannelisineen kun ovat virallisesti työttömiä.

Tossahan se koko jutun ydin tulee heti toisena lauseena: EI SE OLE TYHMÄ JOKA PYYTÄÄ VAA SE JOKA ANTAA VÄÄRIN PERUSTEIN

Samaa mieltä, että tukia jaellaan aivan liikaa ja aivan väärin perustein. Tää systeemi ei tee muuta kuin ihmiset laiskaksi. Noi summat on suoraan sanottuna törkeitä.

Etkös sä poika ole aiemmin väittäny et mamut ei saa mitään harkinnanvaraisia tukija sen enempää kuin kantasuomalaisetkaan? Nyt sitten päivittelet et miten hirveitä nuo summat on? Koita jo päättää saako ne enemmän kun kantasuomalaiset vai ei? Sulle on monesti sanottu (jopa faktoja esitetty) et saa mutta sähän et usko mitää muuta kuin omia tilastojas. Uskotko edes onko tuo juttu totta?

Sama ihmisarvo romaneilla on, kuin sinullakin. :)

Here_we_go_again.webp

Työnnän lusikkani soppaan takavasemmalta.

Tässä taitaa nyt käydä vähän niin, että tällainen suht maltillinen junttikin alkaa "radikalisoitumaan" pikkuhiljaa. Niin persereiästä on tuo hyysäreitten harjoittama politiikka tai pitäisikö sanoa kusetus.
Radikalisoituminen minun tapauksessani tarkoittaa sitä, että pihisen yksikseni sohvalla ja kirjoitan tällaiseen ketjuun.

Pistää vituttaa ku lukee noit juttuja :curs: tääl mä oon perseauki, ku ei ole löytynyt töitä, mut onneks ei tarvii sossusta mennä kerjää... eikä sielt Suomalainen paljoa saakkaan...
Kansan pitäis nousta kapinaan! Mutta Suomalaiset on huonoja lähtee protestoimaan :( tehtaat vähentää jatkuvaan tahtiin porukkaa et omistajat sais paremmin osinkoja. Työttömiä ja eläkeläisiä on paljon ni pitäis jotenkin järjestää kaikille töitä eikä maksaa vaan siitä et makaa persehomees himas! Nii ja pakolaiset vittuun! Muuttakoon Ruotsiin! Joo en oo perehtynyt politiikkaan ku ei kiinnosta, mutta kyl se pistää vituttaa et pakolaiset saa enemmän rahaa ku omat kansalaiset! En tiedä kyl miten se vaikuttais turismiin ja muuhun kauppaan jos suomi ajais kaikki pakolaiset pois?

Samaa mieltä, että tukia jaellaan aivan liikaa ja aivan väärin perustein. Tää systeemi ei tee muuta kuin ihmiset laiskaksi. Noi summat on suoraan sanottuna törkeitä.

Kerranki ollaan samaa mieltä. Harmi, että nuita ei mainosteta isommin missää..

Pystyyköhän tuota käyttään ennakkotapauksena missää, jos joskus tulen taistelemaan Kelan kanssa mun eduista.

Back
Ylös Bottom