Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Niin kuin sanoin, ei sitä suomalainen itse pysty ymmärtämään. Jos ei lapsena edes oma äiti pussaa ja halaa niin miten luulet tämän lapsen aikuistuttuaan antamaan lämpöä ja läheisyyttä omille lapsilleen.. Noh, mutta turha vääntö tämä. Myönnän syyllistyväni kärjistämiseen ja liioitteluun tiettyjen aiheiden parissa. Peace n love vaan.. tänään on aprillipäivä. Keksi joku kiva jekku ja hymyilytä lähimmäistäsi ;)

Ja 6-10 lasta maailmaan pukkaava muslimiäiti osoittaa paljon lämpöä lapsilleen? Miksi sitten muslimit ja afrikkalaiset ovat niin yliedustettuja väkivaltatilastoissa, jos kerran falafelin tuoksuisessa kodissa on kaikki niin hyvin?

E: Ja tarkoitan siis nimenomaan näitä uskonnollisempia ja runsasväkisempiä perheitä. Tiedän kyllä itsekin maallistuneempia ja pieniä mamu-perheitä, joissa asiat ovat niin kuin kirjoitat.

Mua on aina ihmetyttänyt se miksi nämä muslimi neekerit suuntaavat tänne kylmään pohjolaan missä Allahia ei arvosteta. Kun viellä koraanikin sanoo että muslimin pitää auttaa muslimiveljeä, niin kysymys kuuluu...

MIKSI ne tulee tänne, eikä mene viereiseen muslimi valtioon jossa on rauha ja öljy miljardeja joilla ne sheikit vois rakentaa niille "hätää kärsiville" muslimiveljilleen jotain majoituksia? Miksi kristityt maat elättävät näitä vinkuinkkareita jotka vaan marmattaa kuinka heille ei mikään riitä? Menee yli ymmärryksen. Toisaalta olen kuullut että näillä olisi joku suurempi missio jonka vuoksi levittäytyä joka paikkaan.. nimittäin maailman valloitus sikiämällä.

Aika paljon vaan näkyy kerjäläisiä noissa etelän maissa. Kukas niistä huolehtii? Insallah? Minä suomalaisena maksan veroja ja niistäkin ohjautuu joku raha avun tarpeessa oleville. Mielestäni hyvä asia, mutta väärinkäyttäjät vituttaa. Niin kuin itse kirjoitat, monella suomalaisella on paha olla. Miksi heidän auttamisesta leikataan? Jos haluaa suomalaisesta kaverin, voi siihen mennä muutama vuosi. Mamulle se saataa olla vaikea tajuta.

Systeemi kusee pahasti. Sen takia kaduilla näkyy kerjäläisiä. Kansoissa on ääripäät ja valitettavasti näiden kriisimaiden kansojen toinen ääripää on vain omaa etua ajattelevaa ihmissaastaa lue. poliitikot ja johtajat, joita ei kiinnosta kansan hyvinvointi. Sen takia esim. parin vuoden takainen arabikevät ja nykyinen Syyrian tilanne.

Monella suomalaisella on paha olla, eikä heidän auttamisesta pitäisikään leikata.

Eli mun on mun ja sun on sun.

Hyvinvointivaltioissahan homma nimenomaan menee niin, että laitetaan oma kansa maksamaan vähäosaisten ja maahanmuuttajien sosiaaliturva verotuksen kautta. Tarjotaan apua, koukutuksia, terveydenhuoltoa ym. täysin ilmaiseksi. Ilmaista se tosin on vain niille, jotka ovat liian laiskoja tekemään töitä. Eli mun on sun, mutta sun ei ole mun.

Masennuslääkkeitä vedetään enemmän kuin Buranaa (<-- älä tartu tähän), itsemurhatilastot ovat karua luettavaa ja pahaa oloa puretaan viinaan, ja sen mukana tulevia lieveilmiöitä saadaankin lukea päivittäin lehdistä.

Noh, ei sentään pureta pahaa oloa pukemalla viattomalle naiselle pommivyötä ja pyytämällä kävelemään mahdollisimman suureen ihmisjoukkoon. Tai raiskata naisia porukalla. Ne olisi mielestäni paljon paljon pahempia asioita kun Suomalaisten kansanlaji, itsemurha.

Suomi ottaa vähiten mamuja vastaan koko Euroopassa, eikä näköetäisyydellä ole minun tietojen mukaan tähän tulossa mitään muutoksia.

Väittäisin Viron, Slovenian, Slovakian, Romanian, Portugalin, Maltan, Unkarin, Luxemburgin, Liettuan, Latvian, Kyproksen, Kreikan, Bulgarian ja Tsekin ottavan vähemmän turvapaikanhakijoita. Tietysti jos tilastojen tulkinta on liian hankalaa niin voihan sitä huudella mitä haluaa. :rolleyes:

http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_OFFPUB/KS-QA-12-008/EN/KS-QA-12-008-EN.PDF

Hyvinvointivaltioissahan homma nimenomaan menee niin, että laitetaan oma kansa maksamaan vähäosaisten ja maahanmuuttajien sosiaaliturva verotuksen kautta. Tarjotaan apua, koukutuksia, terveydenhuoltoa ym. täysin ilmaiseksi. Ilmaista se tosin on vain niille, jotka ovat liian laiskoja tekemään töitä. Eli mun on sun, mutta sun ei ole mun.

Ymmärrän hiertymäsi. Se on jännä muuten miten täällä päin päättäjien tasolla ajetaan "kaikki on meidän yhteistä" -politiikkaa, mutta kansalaisten tasolla ollaan keskenään niin sanotusti nuukia ja pihejä, eli mun on mun ja sun on sun, kun taas etelän maissa homma on toisin päin. Poliitikot vetää kaiken omaan taskuun ja vähät vitut väliä kansasta, kun taas kansalaiset ovat keskenään vieraanvaraisempia ja anteliaampia.

Noh, ei sentään pureta pahaa oloa pukemalla viattomalle naiselle pommivyötä ja pyytämällä kävelemään mahdollisimman suureen ihmisjoukkoon. Tai raiskata naisia porukalla. Ne olisi mielestäni paljon paljon pahempia asioita kun Suomalaisten kansanlaji, itsemurha.

..jaaaaa tämmöisen kommentin jätänkin sitten omaan arvoonsa.

Väittäisin Viron, Slovenian, Slovakian, Romanian, Portugalin, Maltan, Unkarin, Luxemburgin, Liettuan, Latvian, Kyproksen, Kreikan, Bulgarian ja Tsekin ottavan vähemmän turvapaikanhakijoita. Tietysti jos tilastojen tulkinta on liian hankalaa niin voihan sitä huudella mitä haluaa. :rolleyes:

http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_OFFPUB/KS-QA-12-008/EN/KS-QA-12-008-EN.PDF

Ja oli miten oli, miten jonkin asian vähyys on argumentti sen lisäämiseen kun ilmiön laadusta ei ole mitään yhteisesti hyväksyttyä näkemystä. Samalla logiikalla Suomen pitäisi saastuttaa enemmän, koska jossakin jokin tojnenkin valtio saastuttaa enemmän...tai panostaa vähemmän koulutukseen, koska jossakin paskastaniassakin panostetaan niin vähän koulutukseen. Eikö Suomi osaa tehhdä itsenäisiä päätöksiä vai mistä on kyse?

Ja oli miten oli, miten jonkin asian vähyys on argumentti sen lisäämiseen kun ilmiön laadusta ei ole mitään yhteisesti hyväksyttyä näkemystä. Samalla logiikalla Suomen pitäisi saastuttaa enemmän, koska jossakin jokin tojnenkin valtio saastuttaa enemmän...tai panostaa vähemmän koulutukseen, koska jossakin paskastaniassakin panostetaan niin vähän koulutukseen. Eikö Suomi osaa tehhdä itsenäisiä päätöksiä vai mistä on kyse?

Lähinnä itse viittasin siihen, että miksi tässä ketjussa moni marmattaa nykyisestä mamutilanteesta, kun Suomi on ihan viimeisimpien joukossa (ainakin) EU:ssä joka ottaa vähiten vastaan mamuja eikä mitään muutosten tuulia tähän ole havaittavissa. Kun te kerran noin saatanan pakolaispelkoisia olette, niin olkaa siis tyytyväisiä tähän tilanteeseen, koska asiat voisivat olla paljon huonomminkin... teidän pelkojenne kannalta.

Lähinnä itse viittasin siihen, että miksi tässä ketjussa moni marmattaa nykyisestä mamutilanteesta, kun Suomi on ihan viimeisimpien joukossa (ainakin) EU:ssä joka ottaa vähiten vastaan mamuja eikä mitään muutosten tuulia tähän ole havaittavissa. Kun te kerran noin saatanan pakolaispelkoisia olette, niin olkaa siis tyytyväisiä tähän tilanteeseen, koska asiat voisivat olla paljon huonomminkin... teidän pelkojenne kannalta.

Mamujen määrä on suht epäoleellinen seikka koko yhtälössä; tärkeämpi tekijä on laatu: tulijoiden sekä kotouttamispolitiikan laatu. Niissä homma joko kusee tai ei kuse, mutta jos se kusee, se kusee eksponentiaalisesti kaikille sosiaalisille sektoreille.

Miettikäähän että todnäk toi hullu saarnaaja on meidän verorahoilla pyydetty tänne, jos ry on pyytänyt ni varmasti saa valtiolta tukea ja jos yksittäiset henkilöt on pyytänyt tänne ja maksanut kulut ni ne on maksettu toimeentulotuesta ja kotouttamistuesta ja harkinnanvaraisesta tuesta ja työttömyyskorvauksista ja eläkkeistä ja luoja ties mitä nämä moniosaajat saa muita tukia, niillä rahoilla se ukko on tänne maksettu. Minkätakia Supo ei ole ollut tuolla paikalla ja ihmisiä ei ole pidätetty? Kiihottamisesta kansanryhmää kohtaan? Ja kaikesta muusta, ainii, vain valkoinen mies pystyy siihen.

- - - Updated - - -

Eli disgust meidän pitää olla tyytyväisiä tilanteseen koska asiat voisi olla huonomminkin? En ole vähän aikaan tyhmempää asiaa kuullut, eli jos Pol Pot johtais suomea ni pitäis olla tyytyväinen koska Stalin jos johtais ni asiat ois silloin huonommin?

Mamujen määrä on suht epäoleellinen seikka koko yhtälössä; tärkeämpi tekijä on laatu: tulijoiden sekä kotouttamispolitiikan laatu. Niissä homma joko kusee tai ei kuse, mutta jos se kusee, se kusee eksponentiaalisesti kaikille sosiaalisille sektoreille.

Täysin samaa mieltä. Vaikka olenkin mokuttaja pahimmasta / parhaimmasta päästä, niin jatkuva tukien syöttäminen kenelle tahansa (mamu tai kantaväestö) ei tee kenellekään hyvää. Ei tuen saajalle eikä niitä maksavalle. Sama kaava pätee tavallaan myös lapsen kasvatuksessa; jos lasta lellii liikaa ja aina ostaa ja antaa kaiken mitä lapsi haluaa, ei tämä lapsi opi ottamaan vastuuta. Sen takia temi "hemmoteltu piloille" onkin varsin hyvä.

Eli disgust meidän pitää olla tyytyväisiä tilanteseen koska asiat voisi olla huonomminkin? En ole vähän aikaan tyhmempää asiaa kuullut, eli jos Pol Pot johtais suomea ni pitäis olla tyytyväinen koska Stalin jos johtais ni asiat ois silloin huonommin?

Kysytään näin päin että mitä nämä teidän itkut auttaa? En jaksaisi kauheesti toistella itseäni, mutta kuten yllä sanottu: Suomessa on hyvin vähän ulkomaalaisia verrattuna muuhun Eurooppaan, eikä Suomi mun tietääkseni ole portteja ainakaan isommaksi avaamassakaan. Rajoja ei voida vetää kokonaan kiinni eikä jo täällä olevia ulkomaalaisia voida hävittää, joten.. elä asian kanssa. Siitä itkeminen ei auta.

Kysytään näin päin että mitä nämä teidän itkut auttaa? En jaksaisi kauheesti toistella itseäni, mutta kuten yllä sanottu: Suomessa on hyvin vähän ulkomaalaisia verrattuna muuhun Eurooppaan, eikä Suomi mun tietääkseni ole portteja ainakaan isommaksi avaamassakaan. Rajoja ei voida vetää kokonaan kiinni eikä jo täällä olevia ulkomaalaisia voida hävittää, joten.. elä asian kanssa. Siitä itkeminen ei auta.

Suomalaiset kritisoi maahanmuuttopolitiikkaa = itkemistä.
Maahanmuuttaja valittaa rasismista ja paskoista Suomalaisista = huippuosaaja vaan ottaa kantaa!

Niin, Suomessa on hyvin vähän maahanmuuttajia, mutta nämä vähätkin yksilöt aiheuttavat silti suuria sosiaalisia ja taloudellisia ongelmia. Nykyisellä linjauksella, vaikka onkin Euroopan mittakaavalla melko tiukka, saadaan tulevaisuudessa nauttia näistä Ruotsin ja Ranskan multikultin ongelmista. Jos sulla on ratkaisu siihen miten nykylinjauksella vältämme nämä multikultin ongelmat mitkä ovat jo länsinaapurissa huomattavat, olen enemmän kun utelias kuulemaan siitä.

Totta, ei nämä kritiikit auta paljon mitään mutta onpahan ainakin yksi foorumi, jossa porukka voi tuoda julki näiden kultamunien todellisen kontribuution tälle maalle, kun tiedotusvälineissä asiaa vain peitellään.

Jep, kyllä tuon on esim. Hommafoorumillakin huomannut että mitään konkreettista ehdotuksia synnyttävää keskustelua ei juurikaan synny, vaan pysytään sarkastisissa one-linereissa ja kyräilyssä. En pidä tuo niin pahana, koska kyllähän asioihin on vaikea vaikuttaa ja pyörää ei voi keksiä uudelleen (=kaikki mikä maahanmuutossa mättää, on jo sanottu tuhanteen kertaan). Itse tosin pidän maahanmuuton rajoittamista niin tärkeänä asiana että pyrin siksi foorumeilla ja Facebookissakin siitä jauhamaan. Jos saan yhdenkin ihmisen heräämään siihen, mihin suuntaan länsimaat ovat menossa, olen tyytyväinen.

Sama juttu. Pidän kaikki työkaverit ym. hyvin tiedoitettuna maahanmuuton aiheuttamista lieveilmiöistä lähinnä tilastojen muodossa ja muilla uutisilla. En kuitenkaan maahanmuutosta yleisesti ottaen vaan ainoastaan perseilevien ryhmien osalta. Käytännössä siis pyrin lisäämään Islaminvastaisuutta. Pieniä juttuja mutta jos jokainen maahanmuuttokriitikko saataisiin tekemään samaa niin tietoisuus leviäisi varsin tehokkaasti.

Tuossa on paljon kannatettavaa...mutta tuo geenipoolijuttu kannattaa jättää omaan arvoonsa: a) Maahanmuuton kannattajat puhuvat geenipoolin rikastumisesta. Geenien jalostuksesta puhuivat natsitkin. B) Ruotsissa ja Norjassa terveyskeskuslääkärit ovat helisemässä, koska vastaanotoiilla ravaa niin vaikeastivammaisia mamuja, että kunnan rahat loppuvat kesken. Miksi he ovat vaikeastivammaisia? Sisäsiittoiset serkusavioliitot ja siten saatanan rutsainen geenipooli. Sitä tokko kukaan haluaa riemastuttavaksi lisäksi suomalaiseen tautiperintöön...ellei sitten ole idiootti.

Suomalaiset naiset eivät haluat itselleen suomalaista miestä. Suomalaiset miehet eivät halua itselleen suomalaista naista, koska ovat niin itsekkäitä ja hankalia. Koulutetut naiset lähteävät joka tapauksessa ulkomaille rahanperässä, mutta perus duunari-miehet jäävät nuolemaan näppejään suomeen ja juovat itse hengiltä kun eivät muuta järkevää tekemistä keksi. Silloin mamu naiset olisi järkevä vaihtoehto suomalaisille miehille, kaikki sinkumiehet saisivat itselleen naisen jo nuorena, eivätkä tuhlaisi aikaansa ja rahaansa itsekäiden suomalais akkojen perään. Voitaisiin järjestää sinkkulaivoja mamunaisten ja sinkkumiesten välillä.

Ja nyt vaan odotellaan, että nimimerkki latifi tulee hehkuttamaan mustien naisten parhautta ja postaa jonkun leveäperseisen neekerinaisen kuvan :D

Itse tosin pidän maahanmuuton rajoittamista niin tärkeänä asiana että pyrin siksi foorumeilla ja Facebookissakin siitä jauhamaan. Jos saan yhdenkin ihmisen heräämään siihen, mihin suuntaan länsimaat ovat menossa, olen tyytyväinen.

Juuri näin ja etenkin tuo viimeinen lause. Me ei hirveesti voida yksittäisinä ihmisinä vaikuttaa muutakuin änestämällä, sen jälkeen edes asioiden esilletuominen muiden luettavaksi on jo "asialle jotain tekemistä". Monet ihmiset ei edes jaksa seurata uutisia eikä niillä ole pienintäkään hajua siitä mitä maailmalla (omasta kotimaasta puhumattakaan) tapahtuu. Niille tarvii lyödä faktaa ja maailmankulkua nenän eteen, ja tehköön sitten omat johtopäätöksensä.

Lukuisat vapaaehtoisvoimin pystytetyt foorumithan pursuaa aktiivista keskustelua parhaillaan ympäri eurooppaa, ja maahanmuutto/uskonto on siellä aika kuuma puheenaihe. Eikä kyllä mitenkään kovin positiivisessa valossa. Näitä "huolestujia" on muuallakin kun tässä ketjussa.

Back
Ylös Bottom