Kerro mulle mitähän helvettiä sä sitten tarkoitit alkuperäisellä viestilläsi? Meinaatko että Suomi ei vastaanota pyörätuolipakolaisia, kun sinä et niitä ole n. 50 vuoteen nähnyt? Vai mitä viestilläsi tarkoitit?
ps. Lyön pallini vetoa ettet sinä ole yli 50 vuotias, niin kuin olen aiemminki maininnut. Kellään sen ikäisellä ei ole tommonen kirjoitusasu..
naps vaan. Olet palliton pälli!
Mites tään nyt rautalangasta vääntäisi, että tyhmempikin ymmärtäisi?
Nää saatanan neekerit ovat niin kylmää ja itsekeskeistä porukkaa, että jättävät heikompiosaisensa sinne kotimaahansa kärsimään vaikeuksien ja katastrofien tullessa. Siksi käsipuolet, jalkapuolet, sokeat, pyörätuolilliset, kehitysvammaiset ja vanhukset eivät näy suomalaisissa pakolaiskeskuksissa.
Länsimaalainen tuntee käsitteen "lapset ja naiset ensin" mutta näille alkukantaisille neekereille näyttää ainoa laki olevan vahvemman laki.
EN PYSTY KUVITTELEMAANKAAN tilannetta, jossa suomalainen mies jättäisi sisällissodan, ulkovaltion hyökkäyksen tai nälänhädän kohdatessa lapsensa, sairaansa ja vanhuksensa oman onnensa nojaan ja luikkisi itse ulkomaille lähtevään kuljetukseen pakoon pahaa maailmaa.
Miksi suomalaiset lähettivät viime maailmansodassa sotaLAPSIA Ruotsiin, muttei sotaAIKUISIA?
Suomi taatusti ottaisi myös kehitysvammaisia, vanhuksia jne. tänne pakolaisiksi, mutta neekerit näyttävät "unohtaneen" ne pois...vai miksi sitten nää pakolaiskeskuksen oleskelijat näyttävät suurimmalta osalta olevan "hyvässä lihassa" olevia, HUOM! taistelukykyisiä nuoria miehiä, joiden pitäisi olla kotimaassaan taistelemassa turvataakseen heikompiosaisten säädylliset olot ja elinrauhan.