Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Pakolaislapset :hyper: Noissa on tasan saman verran lasta kuin koneinsinööriä.

big_Kysa_5953219.jpg

Blondilla on kasvoilla semmoinen raukeuden- ja hysteerisyydensekainen olemus että olisiko käyty jo hakemassa vähän vauhtia rikastumisesta - kenties vastaanottokeskuksen petilakanoilla?

Blondilla on kasvoilla semmoinen raukeuden- ja hysteerisyydensekainen olemus että olisiko käyty jo hakemassa vähän vauhtia rikastumisesta - kenties vastaanottokeskuksen petilakanoilla?

No mutta eikö se ole parempi noin...kun munaa tulee joka tapauksessa - halusi tai ei. Aina plussaa, jos akti on vapaaehtoinen naisosapuolellakin.

Työ- ja elinkeinoministeriön mamuille antama nimitys "kultamunat" saa aivan uuden merkityksen. :)

Blondilla omenainen olo...? Posket punaiset ja siemenet sisällä.

- - - Updated - - -

Pakolaislapset :hyper: Noissa on tasan saman verran lasta kuin koneinsinööriä.

big_Kysa_5953219.jpg

Tuossakin viisi nuorta hyväkuntoista neekerimiestä.

Ei ainuttakaan vanhusta, vammaista...jne...

Noni, siinä näet kuinka kipeästi tarvimme parannusta suomalaiseen geenipooliin: kohta meilläkin kaikki ovat ikinuoria ja terveita: "Ei ainuttakaan vanhusta, vammaista..." Joissakin kulttuureissa vain ei ole vammaisia eikä vanhuksia, pakkoko siitä on alemmuudentunnossa täällä ruveta meuhkaamaan.

Selityksenä taitaa olla vähän itse kullakin teillä ns. "alitajuinen halu mustaa kehoa kohtaan".

Aikamoista avautumista. Muukalaiskammo on käsinkosketeltavaa tässä ketjussa näissä viimeisissä parissa sivussa. Mahtaa olla vaikeeta teillä.. varsinkaan kun toi nillitys ei auta eikä muuta asioita mihinkään suuntaan eli senku nillitätte. Suomi ottaa vähiten mamuja vastaan koko Euroopassa, eikä näköetäisyydellä ole minun tietojen mukaan tähän tulossa mitään muutoksia. Ootte kyl sen verran vajakkeja muutamat, että varmasti teidän mielestä ainoa oikea ratkaisu olisi rajat kiinni ja jo täällä olevat Mattia tummemmat suoraan roviolle. Se kun nyt valitettavasti ei onnistu. Onneksi te olette vain hyvin pieni marginaaliosuus meidän kansaa eikä teidän epäinhimillisillä mielipiteillä ole väliä..

Aikamoista avautumista. Muukalaiskammo on käsinkosketeltavaa tässä ketjussa näissä viimeisissä parissa sivussa. Mahtaa olla vaikeeta teillä.. varsinkaan kun toi nillitys ei auta eikä muuta asioita mihinkään suuntaan eli senku nillitätte. Suomi ottaa vähiten mamuja vastaan koko Euroopassa, eikä näköetäisyydellä ole minun tietojen mukaan tähän tulossa mitään muutoksia. Ootte kyl sen verran vajakkeja muutamat, että varmasti teidän mielestä ainoa oikea ratkaisu olisi rajat kiinni ja jo täällä olevat Mattia tummemmat suoraan roviolle. Se kun nyt valitettavasti ei onnistu. Onneksi te olette vain hyvin pieni marginaaliosuus meidän kansaa eikä teidän epäinhimillisillä mielipiteillä ole väliä..

Onko se, että jollakulla on muukalaiskammo ja tämä on mielestäsi kaiketi ali-ihminen, perustelu maahanmuutolle? Tai se, että Suomi ottaa vähiten mamuja? (Ei edes ota vähiten, katsopa tilanne käytännössä!).

Kannnattaa myös tuo "Turha nilliittää" kertoa Angela Merkelille, Ranskan pressalle ja James Cameronille, jotka ovat selväsanaisesti ja julkisesti todenneet, ettei monikulttuurisuus toimi. Kaikki todistustaakka ilmiön positiivisista puolista on kyllä avoimen maahaanmuuton kannattajilla eikä niitä argumentteja ole näkynyt, lähinnä lapsellista tunnemeuhkaamista, minkä kuhmolainen kasiluokkalainenkin kykenee argumentoimaan kumoon, jos vaan viitsii. Laita edes yksi mielestäsi hyvä argumentti maahanmuutolle, niin voin osoittaa argumentin onttouden parissa sekunnissa. Jos en kykene, myönnnän sen heti kättelyssä (käytätähän burkaa jos olet nainen, muutoin en kättele!).

Herra Mirandos taisi nyt laittaa aika tiukasti sulle "luun kurkkuun" kun tyyli muuttui aivan lapselliseksi. Maahanmuuttokriitikot marginaaliosuus? Asutko Suomessa?

naps vaan. Olet palliton pälli!

Mites tään nyt rautalangasta vääntäisi, että tyhmempikin ymmärtäisi?

Nää saatanan neekerit ovat niin kylmää ja itsekeskeistä porukkaa, että jättävät heikompiosaisensa sinne kotimaahansa kärsimään vaikeuksien ja katastrofien tullessa. Siksi käsipuolet, jalkapuolet, sokeat, pyörätuolilliset, kehitysvammaiset ja vanhukset eivät näy suomalaisissa pakolaiskeskuksissa.

Länsimaalainen tuntee käsitteen "lapset ja naiset ensin" mutta näille alkukantaisille neekereille näyttää ainoa laki olevan vahvemman laki.

EN PYSTY KUVITTELEMAANKAAN tilannetta, jossa suomalainen mies jättäisi sisällissodan, ulkovaltion hyökkäyksen tai nälänhädän kohdatessa lapsensa, sairaansa ja vanhuksensa oman onnensa nojaan ja luikkisi itse ulkomaille lähtevään kuljetukseen pakoon pahaa maailmaa.

Miksi suomalaiset lähettivät viime maailmansodassa sotaLAPSIA Ruotsiin, muttei sotaAIKUISIA?

Suomi taatusti ottaisi myös kehitysvammaisia, vanhuksia jne. tänne pakolaisiksi, mutta neekerit näyttävät "unohtaneen" ne pois...vai miksi sitten nää pakolaiskeskuksen oleskelijat näyttävät suurimmalta osalta olevan "hyvässä lihassa" olevia, HUOM! taistelukykyisiä nuoria miehiä, joiden pitäisi olla kotimaassaan taistelemassa turvataakseen heikompiosaisten säädylliset olot ja elinrauhan.

Voi luoja anna mun kaikki kestää.. sua ja kaikkia näitä jotka tosta sun viestistä "tykkää" :D

Miten päin tän nyt muotoilisi. Jos maassa on huonot oltavat ja valoa tunnelin päässä ei näy ja olet perheesi kanssa säästänyt vuosia että joku tai jotkut pääsee lähtemään etsimään parempaa elämää, niin olisitko niin tyhmä että laittaisit matkaan sen perheen vammaisen?? Strategisesti aika helvetin tyhmä ratkaisu. Totta hemmetissä sinne uuteen tuntemattomaan lähetetään se perheen hyväkuntoisin joka pystyy siellä uudessa tuntemattomassa jotain tekemäänki ja mahdollisesti saa aikaan sen että muukin perhe (sisältäen tämän vammaisen) pääsee myös aloittamaan alusta uudessa maassa.

Ja nuo puheet karkuunpötkimisestä ja kuinka naapuri jättää perheensä hätään ja lähtee itse on TÄYSIN naurettavia ja kertoo vain sen kuinka pihalla sinä ja nämä sun "tykkääjät" ovat. Tuossa jo äsken kerroin miksi se perheen hyväkuntoisin lähtee matkaan, ja toisekseen.. Suomi on ehkä maailman demokraattisin maa ja silti täällä on asioita joihin kansalaisille ei anneta mitään päätösvaltaa, niin miten luulet näissä pahimmissa kriisimaissa ihmisten pystyvän vaikuttamaan yhtään mihinkään varsinkaan kun maita hallitsee diktaattorimainen sotilasjohto joka tukahduttaa välittömästi vastaanhankaajan??

Sitä paitsi kyllä se niin päin on että täällä pohjoisessa ihmiset jätetään yksin. Kyllä se perheläheisyys on aivan toista luokkaa tuolla lämpimissä maissa. Jos se perheen hyväkuntoisin lähtee etsimään sitä parempaa.. niin silloin muu suku pitää huolta tämän miehen perheestä sillä aikaa.

- - - Updated - - -

Herra Mirandos taisi nyt laittaa aika tiukasti sulle "luun kurkkuun" kun tyyli muuttui aivan lapselliseksi. Maahanmuuttokriitikot marginaaliosuus? Asutko Suomessa?

Maahanmuuttokriitikko ja sairas muukalaisfoobikko on kaksi eri asiaa. Asiallinen maahanmuuttokritiikki on ihan tervetullutta ja jopa suotavaa. Olen väitellyt aika paljon tiukempien argumentojien kanssa kuin tämä Mirandos eli luu on kaukana kurkusta.

Eli meidänkin olisi pitänyt tehdä sama temppu reilu 70 vuotta sitten Venäjän hyökätessä Suomeen. Miehet vaan Ruotsiin pakolaisiksi tekemään töitä ja naiset, lapset ja vammaiset puolustamaan maata sillävälin.

e. Muukalaisfoobikko? Somalit ja muut hienot muslimikansat ovat kaikkien rikos- ja raiskaustilastojen ylivoimaisessa kärjessä vuodesta toiseen mutta tokihan kyse on vain perusteettomasta fobiasta muukalaisia kohtaan.

Kuvitteletko ihan oikeasti, että etelän "perheläheisyys" johtuu siitä, että ihmiset ovat niin hemmetin mahtavia siellä ja täällä vanhojen ihmisten yksinolo siitä, että täällä on niin ikäviä ihmisiä?

Hyvinvointivaltio, jonka hedelmiä olet kaiketi niin auliisti jakamassa muidenkin maiden kansoille, tuottaa yhteiskunnan, jossa moni asia on ulkoistettu; sen avulla kenenkään ei tarvi jäädä kotiin valvomaan dementitoitunutta Aunea, vaan koko perhe käy töissä maksaakseen veroja, joilla tämäkin lysti maksetaan. Noissa maissa kun ei ole yleistä solidaarisuutta (hyvinvointivaltio verorahoilla), siellä se solidaarisuuskin koskee ainostaan omaa sukua ja kuten nyt näet, pakon edessä. Suomessa vanhat ihmiset muutoin asuvat yksin joko omasta halusta tai ovat esim. palvelutalossa (eli eivät asu yksin).

Suomessa voi olla monia asioita parannetttavana, mutta on aika köykäistä ottaa mallia maista, joissa asioita tehdään tietyllä tavalla tod. näk. ainoastaan vain taloudellisten asioiden takia.

Islamofobia-termi on muuten naurettava; olisiko syytä hahmottaa asiaa uudelleen ja puhua tiettyjen ääri-ihmisten länsipelosta, esim. westofobiasta?

Eihän niissä maahanmuuttajissa mitään vikaa ole. Tänne vaan tarvitaan nais- ja lapsi-pakolaisia, eikä mitään suoraan sodasta paenneita ammattisotilaita. Naisista saadaan suomalaismiehelle hyviä vaimoja ja synnyttäjiä(uutta geeniä pooliin) ja lapsista saadaan adoptiolapsia lapsettomille suomalaispariskunnille. Homo -pariskunnille, sekä yksinäisille miehille ja naisille voitaisiin antaa myös adoptiolapsia, kun niitä saataisiin enemmän maahanmuuton kautta.

Eihän niissä maahanmuuttajissa mitään vikaa ole. Tänne vaan tarvitaan nais- ja lapsi-pakolaisia, eikä mitään suoraan sodasta paenneita ammattisotilaita. Naisista saadaan suomalaismiehelle hyviä vaimoja ja synnyttäjiä(uutta geeniä pooliin) ja lapsista saadaan adoptiolapsia lapsettomille suomalaispariskunnille. Homo -pariskunnille, sekä yksinäisille miehille ja naisille voitaisiin antaa myös adoptiolapsia, kun niitä saataisiin enemmän maahanmuuton kautta.

Tuossa on paljon kannatettavaa...mutta tuo geenipoolijuttu kannattaa jättää omaan arvoonsa: a) Maahanmuuton kannattajat puhuvat geenipoolin rikastumisesta. Geenien jalostuksesta puhuivat natsitkin. B) Ruotsissa ja Norjassa terveyskeskuslääkärit ovat helisemässä, koska vastaanotoiilla ravaa niin vaikeastivammaisia mamuja, että kunnan rahat loppuvat kesken. Miksi he ovat vaikeastivammaisia? Sisäsiittoiset serkusavioliitot ja siten saatanan rutsainen geenipooli. Sitä tokko kukaan haluaa riemastuttavaksi lisäksi suomalaiseen tautiperintöön...ellei sitten ole idiootti.

Kuvitteletko ihan oikeasti, että etelän "perheläheisyys" johtuu siitä, että ihmiset ovat niin hemmetin mahtavia siellä ja täällä vanhojen ihmisten yksinolo siitä, että täällä on niin ikäviä ihmisiä?

Hyvinvointivaltio, jonka hedelmiä olet kaiketi niin auliisti jakamassa muidenkin maiden kansoille, tuottaa yhteiskunnan, jossa moni asia on ulkoistettu; sen avulla kenenkään ei tarvi jäädä kotiin valvomaan dementitoitunutta Aunea, vaan koko perhe käy töissä maksaakseen veroja, joilla tämäkin lysti maksetaan. Noissa maissa kun ei ole yleistä solidaarisuutta (hyvinvointivaltio verorahoilla), siellä se solidaarisuuskin koskee ainostaan omaa sukua ja kuten nyt näet, pakon edessä. Suomessa vanhat ihmiset muutoin asuvat yksin joko omasta halusta tai ovat esim. palvelutalossa (eli eivät asu yksin).

Suomessa voi olla monia asioita parannetttavana, mutta on aika köykäistä ottaa mallia maista, joissa asioita tehdään tietyllä tavalla tod. näk. ainoastaan vain taloudellisten asioiden takia.

Islamofobia-termi on muuten naurettava; olisiko syytä hahmottaa asiaa uudelleen ja puhua tiettyjen ääri-ihmisten länsipelosta, esim. westofobiasta?

En puhunut ainoastaan vanhustenhoidosta vaan perheläheisyydestä ja -keskeisyydestä in general. En myöskään puhunut ihmisistä mahtavina tai ikävinä. Kyseessä vaan on eri mentaliteetit. Suomessa olen käynyt tuttavapariskuntien luona jotka ovat jakaneet omat ruokansa omiin hyllyihin! Eli mun on mun ja sun on sun. Suomessa ei vaan ole samanlaista lämpöä läheisten keskuudessa. Ei jaeta eikä anneta ja ihmiset ovat yksinäisiä. Samanlaisiin ilmiöihin ei törmää lämpimissä maissa, ainakaan samassa mittakaavassa. Ei tarvitse mennä edes Lähi-itään tai Afrikkaan asti.. riittää kun mennään Etelä-Eurooppaan. Mutta eihän tämmöistä asiaa näköjään suomalainen pysty itse ymmärtämään. Kyllä, Suomi on hyvinvointivaltio ja asiat on täällä nimensä mukaan "hyvin". Mutta valitettavan usein se kaikki näyttää olevan kulissia. Masennuslääkkeitä vedetään enemmän kuin Buranaa (<-- älä tartu tähän), itsemurhatilastot ovat karua luettavaa ja pahaa oloa puretaan viinaan, ja sen mukana tulevia lieveilmiöitä saadaankin lukea päivittäin lehdistä.

Enkä nyt moittinut suomalaisia, vaan oikaisin sun mun suuhun pistämät sanat. Ja koko juttu oli vain kannanotto aikaisempaan postaukseen jossa väitettiin asian olevan toisin päin.

En puhunut ainoastaan vanhustenhoidosta vaan perheläheisyydestä ja -keskeisyydestä in general. En myöskään puhunut ihmisistä mahtavina tai ikävinä. Kyseessä vaan on eri mentaliteetit. Suomessa olen käynyt tuttavapariskuntien luona jotka ovat jakaneet omat ruokansa omiin hyllyihin! Eli mun on mun ja sun on sun. Suomessa ei vaan ole samanlaista lämpöä läheisten keskuudessa. Ei jaeta eikä anneta ja ihmiset ovat yksinäisiä. Samanlaisiin ilmiöihin ei törmää lämpimissä maissa, ainakaan samassa mittakaavassa. Ei tarvitse mennä edes Lähi-itään tai Afrikkaan asti.. riittää kun mennään Etelä-Eurooppaan. Mutta eihän tämmöistä asiaa näköjään suomalainen pysty itse ymmärtämään. Kyllä, Suomi on hyvinvointivaltio ja asiat on täällä nimensä mukaan "hyvin". Mutta valitettavan usein se kaikki näyttää olevan kulissia. Masennuslääkkeitä vedetään enemmän kuin Buranaa (<-- älä tartu tähän), itsemurhatilastot ovat karua luettavaa ja pahaa oloa puretaan viinaan, ja sen mukana tulevia lieveilmiöitä saadaankin lukea päivittäin lehdistä.

Enkä nyt moittinut suomalaisia, vaan oikaisin sun mun suuhun pistämät sanat. Ja koko juttu oli vain kannanotto aikaisempaan postaukseen jossa väitettiin asian olevan toisin päin.

Noh...Suomen itsemurhaluvut, masennuslääkkeiden käyttö, viinanjuonti eivätkä muutkaan luettelemasi asiat ole kärkikastia globaalisti, eivät edes Euroopan mittakaavassa. Vanhoja kliseitä, joitaa tietyt tahot tuppaavat hokemaan kaiketi jonkinlaisessa itseinhossaan..."Taas saa hävetä olevansa suomalainen....mitähän ne ulkomailla taas meistä nyt ajattelevat?" Tieto on kuitenkin valttia tässäkin asiassa.

Muuten, hyvinvointivaltio itse tuottaa ne ongelmat, joita se on poistavinaan. Tämä on sisäänrakennettu kyseiseen järjestelmään, siksi eiri maiden vertailu on jokseenkin kaukaa haettua ja hölmöä. Sen sijaan ns. hyvinvointivaltioiden vertaaminen keskeknään on mielekkäämpää.

Eli meidänkin olisi pitänyt tehdä sama temppu reilu 70 vuotta sitten Venäjän hyökätessä Suomeen. Miehet vaan Ruotsiin pakolaisiksi tekemään töitä ja naiset, lapset ja vammaiset puolustamaan maata sillävälin.

e. Muukalaisfoobikko? Somalit ja muut hienot muslimikansat ovat kaikkien rikos- ja raiskaustilastojen ylivoimaisessa kärjessä vuodesta toiseen mutta tokihan kyse on vain perusteettomasta fobiasta muukalaisia kohtaan.

Voi facepalm. No ei kuule ihan ole Talvisota rinnastettavissa esim Afganistanin tai Somalian tilanteeseen. Pikkasen eri muuttuvia tekijöitä.

e. ainiin koska kaikki muslimit raiskaa :jahas:

Noh...Suomen itsemurhaluvut, masennuslääkkeiden käyttö, viinanjuonti eivätkä muutkaan luettelemasi asiat ole kärkikastia globaalisti, eivät edes Euroopan mittakaavassa. Vanhoja kliseitä, joitaa tietyt tahot tuppaavat hokemaan kaiketi jonkinlaisessa itseinhossaan..."Taas saa hävetä olevansa suomalainen....mitähän ne ulkomailla taas meistä nyt ajattelevat?" Tieto on kuitenkin valttia tässäkin asiassa.

Muuten, hyvinvointivaltio itse tuottaa ne ongelmat, joita se on poistavinaan. Tämä on sisäänrakennettu kyseiseen järjestelmään, siksi eiri maiden vertailu on jokseenkin kaukaa haettua ja hölmöä. Sen sijaan ns. hyvinvointivaltioiden vertaaminen keskeknään on mielekkäämpää.

Niin kuin sanoin, ei sitä suomalainen itse pysty ymmärtämään. Jos ei lapsena edes oma äiti pussaa ja halaa niin miten luulet tämän lapsen aikuistuttuaan antamaan lämpöä ja läheisyyttä omille lapsilleen.. Noh, mutta turha vääntö tämä. Myönnän syyllistyväni kärjistämiseen ja liioitteluun tiettyjen aiheiden parissa. Peace n love vaan.. tänään on aprillipäivä. Keksi joku kiva jekku ja hymyilytä lähimmäistäsi ;)

Aika paljon vaan näkyy kerjäläisiä noissa etelän maissa. Kukas niistä huolehtii? Insallah? Minä suomalaisena maksan veroja ja niistäkin ohjautuu joku raha avun tarpeessa oleville. Mielestäni hyvä asia, mutta väärinkäyttäjät vituttaa. Niin kuin itse kirjoitat, monella suomalaisella on paha olla. Miksi heidän auttamisesta leikataan? Jos haluaa suomalaisesta kaverin, voi siihen mennä muutama vuosi. Mamulle se saataa olla vaikea tajuta.

Back
Ylös Bottom