Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Erittäin rakentava kommentti maahanmuuttokeskusteluun 42 vuotiaalta mieheltä.
...katso peiliin ja lue postauksesi, niin saatat ymmärtää mitä ajan takaa. Noita sun juttuja on kyllä helppo lueskella, vietän päiväni kuusivuotiaiden kanssa, niin menee samalla tasolla. Niitä on siis helppo lukea, ei mukavaa.

Niin.. ei ole mukavaa kun kaikki ei ole sitä mieltä, että muut kuin spermanvalkoiset ihmiset ovat saastaa.

Mutta hyvä että mun juttuja on helppo lukea. Menee ainakin pointti perille..

Eli nyt niitä ryöstöjä saattoikin olla enemmän 90-luvulla? Koita jo päättää ja lopeta ympäripyöreen paskan jauhaminen.

Ja tonnikalapurkin laittaminen povariin ei ole ryöstö. Kysyn sulta edelleen.. pysytkö poissa tästä ketjusta kuukauden, jos voin todistaa, että 90 luvulla oli enemmän ryöstöjä? Seisotko sanojesi takana vai oletko vässykkä?

90-luvun jälkeen on tainnut Suomessa tuo näpistys-ryöstö-kavallus- jne. sanastokin muuttua niin paljon, että tilastokeskuksellakin on ollut vaikeuksia saada tarvittavia taulukoita joista ilmenisi suoraan verrannolliset ja vastaavat rikokset.

Rikostenmääränhän löytää jokainen tilastokeskuksen sivuilta mutta ryöstöt ovatkin hankalampi etsiä.

AKT ei sitä millään mahda uskoa. Vaan uskoo et tilastollisesti 90 luvulla tehtiin samaa yhtä paljon, ja vitut, sen voi sanoa suoraan vaikkei olekaan valtion propagandavirastossa töissä. 90 luvulla sattuneet ryöstöt raitiovaunuun astuessa voi varmasti laskea kahdenkäden sormilla.

Ei mulla tähän mitään mielipidettä ole. Sä nyt vaan tunnut meuhkaavan täällä erinäisiä asioita "varmoina" tietoina, mä puolestani kaipaisin jotain oikeaa näyttöä niistä. Joten onko sulla laittaa jotain dataa niistä ryöstöistä, taskuvarkauksista, näpistyksistä yms, vai todetaanko me, että sä taas vaihteeksi halusit vaan vähän päästellä höyryjä ja meuhkata neekereistä.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288535980787.html?pos=ok-nln

"16-vuotias puukotti isosiskoaan yli sata kertaa - taustalla "kunniakäsitys""

Huom! Kyseessä siis "ruotsalainen" poika.

No laita tänne tilastoja kuinka paljon ulkomaan paskiaiset teki rötöksiä suomessa 90 luvulla. Ne mua kiinnostaa. Ketju on maahanmuutto aiheinen. Mitä nyt yllättäen ei muutama täällä tajua. Mä olen kokoaika puhunut siitä miten mamujen määrä on lisännyt näitä rikoksia jos helvetti poliisikin jo sitä lehdissä valittaa, mut teidän mielestä ei ole mitään ongelmaa, ja suomessa ryöstelee vaan suomalaiset. Ei vittu miten voi olla sinisilmäistä porukkaa. En yhtään ihmettele et nää asiat tosissaan on vituillaan kun on ihmisiä joilla on persereiät silmien tilalla.

En mä missään oo mielestäni väittäny, että ulkomaalaiset ei tee rikoksia. Lisäksi oon mielestäni sanonut harvinaisen selvästi, että en halua Suomeen muita kuin koulutettuja mamuja. Kunhan vaan otin kantaa tohon väitteeseen, että 90-luku oli huomattavasti turvallisempi.

Arvostan, että näit kovasti vaivaa kirjoituksesi eteen, mutta jaksoin lukea ehkä 1 / 4 osan siitä.

Tähän kohtaan en voi muuta kuin todeta, että pue päälle se "Jeesus on homo" -paita ja mene iltapäiväkävelylle Hondurasin tai vaikkapa Brasilian kaduille, niin näet kuinka kristityt eivät suutu tästä. Toki voit myös sotkea tussilla Thaimaan kuninkaan kuvaa Bangkokissa ja tulla kertomaan kuinka et joutunut linnaan moneksi vuodeksi. :jahas:

On kohtuullisen eri asia siinä, tuleeko joku yksittäinen kristitty hörhö päällesi, tai siinä, miten jonkin islamistisen valtion säätämä laki telotuttaa sen, joka pilkkaa Muhammedia/paskauskontoa nimeltä islam.

Hulluja on kaikkiallla, mutta todella hullut säätävät maahan lakeja, jotka sallivat mm. ihmisten kivittämisen kuoliaaksi vain siksi, että he toimivat jotain uskonkappaletta vastaan!

- - - Updated - - -

Miksi kerrot esimerkkejä miehestä, jonka tarina kerrotaan kirjassa, kun meillä on täällä ihan nykypäivänä eläviä kristittyjä pappeja jotka panee pikkupoikia?

Raamatussahan 90 vuotias Joseph (en tiedä mikä on suomeksi) nai Maryn (Maria?) tämän ollessa 14 vuotias. Miksi et kerro tästä esimerkkejä?

Siksi että islamistit eivät edelleenkään näe Muhammedin harrastamassa pedofiliassa mitään korjattavaa/kritisoitavaa.

Läntinen maailma sentään on lailla kieltänyt lapseen sekaantumisen.

- - - Updated - - -

Arvostan, että näit kovasti vaivaa kirjoituksesi eteen, mutta jaksoin lukea ehkä 1 / 4 osan siitä.

:

Älä luekaan, ettei Allah heitä päähäsi kuumaa kiveä.

- - - Updated - - -

Miltäköhän Suomi näyttäs jos maahanmuutosta sais päättää Dan Koivulaakso, Jani Toivola ja Mari Puoskari?

Liitä joukkoon Astrid Thors ja Disquist.

Googlelta kun kysyy, niin vastauksena tulee monta sivua eri linkkejä, joiden mukaan Maria oli teini ja Josef vanha pappa.

Eli ymmärsinkö nyt oikein, että Maria oli Jeesuksen äiti ja Josef Jeesuksen isä.. ja Jeesus kun on jumalan poika, niin Josef on jumala? Jumala siis nai teini-ikäisen Marian?

Et todellakaan ymmärtänyt oikein.

- - - Updated - - -

Mut hyväksyykö enemmistö länsimaalaisista pedofilian? Eipä taida hyväksyä.

Muslimit taas ovat sitä mieltä, että muhis eli esimerkillisen muslimin elämän ja kaikkien tulisi pyrkiä samaan - eli viiskymppisenä panemaan lapsia? Laitappa googleen lapsiavioliitot ja etsi yhdistäviä tekijöitä.

Hyvin kiteytetty!

- - - Updated - - -

Mene kadulle ja kysy keneltä tahansa muslimilta hyväksyykö tämä pedofilian? I dare u I double dare u motherfucker..

No, kukapa suomessa asuva musu sitä myöntäisi ? Tyhmä lausahdus sulta.

Mokusuhteethan ei yleensä toimi.. Mutta jenkeissä kaikkein monikulttuurisimmassa maassa valkoisten miesten ja mustien naisten liitot, oli naiset sitten afroamerikkalaisia tai afrikkalaisia, ovat avioerotilastojen perusteella maan toiseksi kestävimmät aasialaisten keskinäisten liittojen jälkeen. 10.avioliittovuoden jälkeen valkoisten miesten ja mustien naisten liittojen avioerotodennäköisyys oli peräti 44% pienempi kuin esim. valkoisten keskinäisissä liitoissa.

" In the case of Black wife/White husband marriages, divorce by the 10th year of marriage is 44% less likely than among White/White unions"

http://en.wikipedia.org/wiki/Interracial_marriage_in_the_United_States

Ebonyt rokkaa!

Musta alkaa tuntuu et nää ongelmat juontaa jotenkin tuolta uskonnosta...

16-vuotias puukotti isosiskoaan yli sata kertaa - taustalla "kunniakäsitys"

Satun tuntemaan muutamia arabiateisteja sukulaistytön kautta, se työskentelee arabimaissa puolet vuodesta ja seurustelee Emiraateista kotoisin olevan miehen kanssa. Se mies on tosi jees tyyppi, ei eroa ajatuksiltaa juurikaan perus länsimaalaisesta ja dissailee muslimeita niiden takapajusten asenteiden takia. Istu muuten viime vuonna Abu Dhabissa 6kk linnassa sen takia ku kerto julkisesti olevansa ateisti :D

Aika rohkee ukko, kun eikös tuolla voida vaikka ruoskia hengiltä moisesta?

Ja oon siis samaa mieltä, että uskonto on näissä jutuissa se suurin ongelma. Kun aivopesu alkaa vaippaikäisestä noilla kulmilla.

http://www.iltalehti.fi/talous/2013013016616291_ta.shtml

Entä jos tuokin maa ois ollu valkosten johtama? Miten ois käyny?

Olihan se pitkäänkin, nimellä Rhodesia.

Kalpeanaamat onnistuivat saamaan maanviljelyksen toimimaan ja kutakuinkin kymmenkertaistivat maan väkiluvun. Paikalliset kuitenkin kokivat valkoiset sortajat niin kaameana ikeenä että alkoivat häätää näitä maan itsenäistyttyä suurin joukoin pois.

Tässä vuosi pari sitten viimeisetkin valkoiset maanviljelijät häädettiin maasta pois. Seurauksena maan maatalouden tuottavuus laski n. 80%.

Ja oon siis samaa mieltä, että uskonto on näissä jutuissa se suurin ongelma. Kun aivopesu alkaa vaippaikäisestä noilla kulmilla.
Uskonto on itseasiassa useimmissa jutuissa se suurin ongelma. Ei muuta.

Back
Ylös Bottom