Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

No oikeinhan se on rankasta tommosta kusipäätä. En edes arvaa, vaan tiedän että sinä olit syyllinen omaan tapaukseesi.

Jos sinä olet valmis antamaan persettä ja juoksemaan karkuun jos sun kimppuun käydään niin onneksi olkoon. Mä en siihen pysty.

- - - Updated - - -

Tässä sunkin keississä korvaukset olivat varmaan sun mielestä täysin kohtuuttomat, koska et luonnollisesti tehnyt mitään? Millon tämä sun kaverin tapaus on tapahtunut? Päivämäärä riittää, niin tilaan käräjäoikeudelta asiakirjat, koska ne ovat täysin julkisia. Saan sitten tänne referoitua oikeuden päätökset ja muut ilman asianomistajan/todistajien/syytetyn nimeä tietenkin.

Toki tein. Löin ja kovaa, ja näin että kaveri kaatui pahannäköisesti maahan. En vaan olisi uskonut, että tuommoiset on korvaukset. Olisi vaan pitänyt ottaa turpaan.

Tämä kaverin tapaus sattui oisko ollut.. 2010. En ole ihan varma.

Jos sinä olet valmis antamaan persettä ja juoksemaan karkuun jos sun kimppuun käydään niin onneksi olkoon. Mä en siihen pysty.

- - - Updated - - -

Toki tein. Löin ja kovaa, ja näin että kaveri kaatui pahannäköisesti maahan. En vaan olisi uskonut, että tuommoiset on korvaukset. Olisi vaan pitänyt ottaa turpaan.

Oon mä homon vierestä heränny. Ei siin mitään. Enkä ees antanu - enkä saanu. :D :D

Miksi mun pitäs valita turpaanvedon ja homostelun välillä? Mitä vit... :D

edit. Siis mä kuvittelen tota sun tilannetta. Olit julkisessa saunassa ja tiputit saippuan? Oli kadulla ja kumarruit noukkimaan lompakkoasi ja joku tuikkas kakkoseen? Eiii. Kerropa enemmän?

Kuka ton teidän riidan aloitti? Suomalainen tietenkin?

Joo, tolla vuodella ei varmaan vielä ihan löydy, mutta jos jotain tarkennusta saisin?

Oon mä homon vierestä heränny. Ei siin mitään. Enkä ees antanu - enkä saanu. :D :D

Miksi mun pitäs valita turpaanvedon ja homostelun välillä? Mitä vit... :D

edit. Siis mä kuvittelen tota sun tilannetta. Olit julkisessa saunassa ja tiputit saippuan? Oli kadulla ja kumarruit noukkimaan lompakkoasi ja joku tuikkas kakkoseen? Eiii. Kerropa enemmän?

Mappanan kimppuun käydään. Mappanan ratkaisu: Juosta karkuun (eli antaa persettä). Se on metafora. Molemmissa käännytään ympäri. Se on tätä uutta kieltä.. Disgustia.

Digustin kimppuun käydään. Disgustin ratkaisu: Lyodä takaisin.

Mappana säästi 9k ja menetti miehisyytensä, Disgust menetti 9k ja säilytti miehisyytensä. Mä en edelleenkään kadu mun ratkaisua, koska 9k on maksettu, mutta enpähän ole koskaan juossut karkuun aka antanut persettä...

Comprendeeeeeeeeee? :)

- - - Updated - - -

Kuka ton teidän riidan aloitti? Suomalainen tietenkin?

Molemmat provosoi toisiaan, mutta vastapuoli teki aloitteen.

Joo, tolla vuodella ei varmaan vielä ihan löydy, mutta jos jotain tarkennusta saisin?

Voin yrittää kaivaa sen tiedon myöhemmin. En kuollaksenikaan muista tähän hätään.

Mappanan kimppuun käydään. Mappanan ratkaisu: Juosta karkuun (eli antaa persettä). Se on metafora. Molemmissa käännytään ympäri. Se on tätä uutta kieltä.. Disgustia.

Digustin kimppuun käydään. Disgustin ratkaisu: Lyodä takaisin.

Mappana säästi 9k ja menetti miehisyytensä, Disgust menetti 9k ja säilytti miehisyytensä. Mä en edelleenkään kadu mun ratkaisua, koska 9k on maksettu, mutta enpähän ole koskaan juossut karkuun aka antanut persettä...

Comprendeeeeeeeeee? :)

Miksiköhän muslimimaissa on kokoajan konflikti päällä....

Eikä Disgust siinä kaikki. Mä onneks oonki nopee juoksija notta tottakai mä valitsen juoksun. Miehisyyttäni sitten pitkitän sillä, että palkkaan muut hoitamaan nuo tuollaiset ilkeämmän puoleiset hommat puolestani. Polttelen sikaria ja siemailen konjakkia samalla kun disgustilta leikataan palleja irti. Sitten olen mies. Suorastaan Supermies!!!

edit. Sä niinku väen vängällä todistat sitä miksi te mamut ette suomeen sopeudu niinku viesti viestiltä. Etkä edes tajua sitä :D COMPRENDEEEEEEEE MOTAFUKA!!! :D

Koska muslimit ei juokse karkuun? What? :lol2:

Te suomenruotsalaiset oottekin aina ollut vähän nynnympää porukkaa..

Mut vastaavasti sitäkin homompaa!

Eikä Disgust siinä kaikki. Mä onneks oonki nopee juoksija notta tottakai mä valitsen juoksun. Miehisyyttäni sitten pitkitän sillä, että palkkaan muut hoitamaan nuo tuollaiset ilkeämmän puoleiset hommat puolestani. Polttelen sikaria ja siemailen konjakkia samalla kun disgustilta leikataan palleja irti. Sitten olen mies. Suorastaan Supermies!!!

edit. Sä niinku väen vängällä todistat sitä miksi te mamut ette suomeen sopeudu niinku viesti viestiltä. Etkä edes tajua sitä :D COMPRENDEEEEEEEE MOTAFUKA!!! :D

Hetkinen.. suomalainen käy kimppuun --> lyön takasin = mamut ei sopeudu? Kieltämättä outo ajatusmalli.

Korjaan sua vähän lisää. Mamu = maahanmuuttaja. Henkilö joka on muuttanut maahan.

Mä olen syntynyt maahan ja olen puoliksi suomalainen. Joten ohi ammuit taas.

Tänään alkoi (oisko ollu ylex:llä) joku mamujen oma radioshow ali&zulu tai joku semmonen. Kertovat kokemuksiian suomesta ja väittivät, että kokevat rasismia viikoittain, useimmiten kännisiltä ihmisiltä. Vähä aikaa kuuntelin ja en tiiä sit oliko joku läppä vai ihan oikee juttu :D

Ja voin kuvitella tuoho diskusti juttuun nojaten, että järjestyksenvalvojan sana on ehkä painavampi ku parin riehuvan muumin. Diskustiki sanoo olevansa kunnon kansalainen, mutta ollu suht paljon tekemisissä vartijoiden ja poliisien kanssa?! Aina valittaa, että vika oli toisissa ja aina menee tuomiot väärin. Ehkä se on vaa vika miehessä, muttei voi myöntää, koska muslimi ei voi olla väärässä.

Toihan onkin yksi muuten ihan huomattava ero kansoissa ja todistaa sen, ettei tänne maahanmuuttajia pitäisi tietyistä maista ottaa. Jos se penis pitenee toisia hakkaamalla, niin kyllä on eläimellistä toimintaa. Me suomalaiset tykätään pidentää penistä muunmuassa DI:n papareilla. Tietty se nyt ei homofoobikko Disgustille käy ja turpaanhan se on dippainssiä ladattava - muuten voi jäädä kakkoseksi peniksen kokoa mitatessa.

edit. Ikävää, että olet siis toisen polven maahanmuuttaja etkä ole vieläkään sopeutunut Disgust.

Diskusti on just semmonen henkilö joka ei varmasti koita rauhotella tilannetta vaan heittää sanoin pökköä lisää pesään, että saa toisen hermostumaan. Siitähän se tappelun syntyy. Semmonen kuva vähän jääny kaverista, mutta ei siinä jos on niin kova jätkä.

Toihan onkin yksi muuten ihan huomattava ero kansoissa ja todistaa sen, ettei tänne maahanmuuttajia pitäisi tietyistä maista ottaa. Jos se penis pitenee toisia hakkaamalla, niin kyllä on eläimellistä toimintaa. Me suomalaiset tykätään pidentää penistä muunmuassa DI:n papareilla. Tietty se nyt ei homofoobikko Disgustille käy ja turpaanhan se on dippainssiä ladattava - muuten voi jäädä kakkoseksi peniksen kokoa mitatessa.

edit. Ikävää, että olet siis toisen polven maahanmuuttaja etkä ole vieläkään sopeutunut Disgust.

Hypoteettinen tilanne: Kävelet vaimosi kanssa yöllä kadulla ja joku käy teidän kimppuun. Otatko esiin DI:n paperit? Vaimosi tuntee silloin olonsa varmasti turvalliseksi. :thumbs:

Mitä tekemistä DI:n papereilla on itsensäpuolustamisen kanssa? Eikö DI voi lyödä takaisin jos joku käy päälle? Edelleenkin sä jaksat hämmästyttää mua sun ajatusten kanssa.

Kyllä mun käsittääkseni monissa lähi-idän maissa voima on se joka jyllää ja jolla kunnioitus haetaan. Joustaminen ja kompromissien hakeminen koetaan päivastoin heikkoutena.

edit: Se on muuten erikoinen homma tähän edeltävään keskusteluun liittyen, että mututuntumalla yleensä niille jotka kokevat tarpeelliseksi vetää hyökkääjää turpaan ennemmin kuin poistua paikalta, tulee huomattavasti enemmän näitä satunnaisia katuhyökkääjiä päälle. Mä oon joskus 14-vuotiaana vissiin yhden kerran joutunu tuntemattoman ihmisen kanssa tappeluun, sekin oli lähinnä siksi etten itse tajunnut jatkaa kävelyä kun kyseinen koko kaupungintuntema ongelmatapaus alkoi huutelemaan jotain perään.

Välillä noita huutelijoita tulee kun yöelämässä kävelee, mutta kun ei noteeraa näitä ja jatkaa matkaansa niin ainakin toistaiseksi on homma jäänyt siihen. Kertaakaan ei kukaan ole varoittamatta hyökännyt kimppuun ja semmoinen käsitys mulla on, että yleensä noi huutelijat jotka hakee tappelua koittavat saada vastapuolen provosoitumaan jotta voivat sitten "perustellusti" käyttää väkivaltaa "koska se vittuili" tjsp.

Aika huonosti menee jos jonkun kännisen urpon vittuiluista ja huuteluista ottaa niin pahasti nokkiinsa, että on pakko puolustaa kunniaansa väkivalloin.

Vähän niinku salilla muslimit ynnämuut mamut hakee selvästi huomiota ja muiden reenaajien kunnioitus ihme mesoamisella ja ylisuurilla painoilla. Melkeen sama asia.

Kyllä mun käsittääkseni monissa lähi-idän maissa voima on se joka jyllää ja jolla kunnioitus haetaan. Joustaminen ja kompromissien hakeminen koetaan päivastoin heikkoutena.

edit: Se on muuten erikoinen homma tähän edeltävään keskusteluun liittyen, että mututuntumalla yleensä niille jotka kokevat tarpeelliseksi vetää hyökkääjää turpaan ennemmin kuin poistua paikalta, tulee huomattavasti enemmän näitä satunnaisia katuhyökkääjiä päälle. Mä oon joskus 14-vuotiaana vissiin yhden kerran joutunu tuntemattoman ihmisen kanssa tappeluun, sekin oli lähinnä siksi etten itse tajunnut jatkaa kävelyä kun kyseinen koko kaupungintuntema ongelmatapaus alkoi huutelemaan jotain perään.

Välillä noita huutelijoita tulee kun yöelämässä kävelee, mutta kun ei noteeraa näitä ja jatkaa matkaansa niin ainakin toistaiseksi on homma jäänyt siihen. Kertaakaan ei kukaan ole varoittamatta hyökännyt kimppuun ja semmoinen käsitys mulla on, että yleensä noi huutelijat jotka hakee tappelua koittavat saada vastapuolen provosoitumaan jotta voivat sitten "perustellusti" käyttää väkivaltaa "koska se vittuili" tjsp.

Aika huonosti menee jos jonkun kännisen urpon vittuiluista ja huuteluista ottaa niin pahasti nokkiinsa, että on pakko puolustaa kunniaansa väkivalloin.

Jos tällä nyt viittaat muhun niin aikamoista arvuuttelua ja päättelyä. Omassa tapauksessa oli mukana kolmas osapuoli, eli tuo aina yhtä paha................. nainen. Jotkut vaan on niin mustasukkaisia naisistaan, etteivät kestä nähdä omaa exää uuden miehen kainalossa. Hatunnosto teille jotka osaatte juosta karkuun. Jos mun kimppuun käydää nyrkein, niin vaistot käskee taltuttamaan kimppuunkävijän. Sillä kertaa se kävi kalliiksi.

Hypoteettinen tilanne: Kävelet vaimosi kanssa yöllä kadulla ja joku käy teidän kimppuun. Otatko esiin DI:n paperit? Vaimosi tuntee silloin olonsa varmasti turvalliseksi. :thumbs:

Mitä tekemistä DI:n papereilla on itsensäpuolustamisen kanssa? Eikö DI voi lyödä takaisin jos joku käy päälle? Edelleenkin sä jaksat hämmästyttää mua sun ajatusten kanssa.

Onks silla mun vaimolla isot tissit? Pakko olla, näin mä sen kuvittelen. Itsehän en siis voi tuollaista papyrusta taskusta esiin kaivaa, kun ei sitä ole eikä tule (viitaten DI:n papruun).

Ja itseasiassa mä oon niin vaffaukko kaikenpäällisiksi, että noukin vaimon syliin ja juoksen akka sylissä karkuun. BADABIM!

edit. Ja heiiii. Oonhan mä ollukin tommosessa tilanteessa. Baarissa tanssin (tai no miksi sitä nyt kutsutaankin sitä naurettavaa hetkumista) naisen kanssa - väärän naisen ja joku tuli selän takaa ja napautti nyrkillä nenille. Hymyilin ja kysyin mikä hätänä jutellaanko. Lähti pirulainen pois. :( Sain myös baarista ilmaisen salmarin - kipuun ja särkyyn.

Eli sulla ei ole DI:n papereita, etkä lyö takaisin? Eli sulla ei ole mitään erikoisvoimia ;)

Mulla on yks erikoisvoima. Se on semmonen vässykkäerikoisvoima. Sä varmaan oot kanssa (päätellen kirjoituksistasi) semmonen vinkuheinä/pulkannaru- kokoluokan kaiffari. Mää antaisin sun nykästä mua turpaan ihan huolella. Kaikki voittas. Sä voisit hehkuttaa miten vedit pullukkaa turpaan ja mä saisin sen tiedon, että sulla taas on jotain kerskailtavaa. Jeiiii!

Ja tietty kun olen kaiken lisäksi mulkkupullukka, niin ottaisin sen rahallisen hyvityksen tapahtuneesta. BADABIM!

Back
Ylös Bottom