Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Hahaha anna mun kaikki kestää :) Ensinnäkin suurin osa musunaisista täällä pukeutuu ihan niin kuin muutkin naiset.. eli ilman ninjapukua. Toisekseen koko tää raiskaushässäkkä johtuu pääasiassa yhdestä syystä.. tänne tullut mamu Afrikan tai Lähi-Idän maasta ei ole tottunut näkemään vaaleita naisia näin paljon ja näin "vähissä" vaatteissa kaduilla. Joten sairaammat yksilöt flippaa ja hormonit vie järjeltä voiton = raiskaus tapahtunut. Tää ei tietenkään ole ainut syy, sillä raiskaa kantaväestönkin edustajat. Eli kuten kaikkien maalaisten miesten joukossa, myös afrikkalaisissa ja lähi-itäläisissä on muuten vaan sairaita yksilöitä. Ja ennen kuin joku vajari tulee taas huutelemaan kuinka Disgusti puolustelee raiskaajia, niin ei, en puolustele raiskaajia.. kerroin vaan oman näkemykseni asiaan.

Käypäs laskee vaikka meri-rastilan musliminaisten pukeutumistyyli.

Vieläkin - ota koko muslimiväestö (suomessa asuva) huomioon äläkä pelkästään sitä sinua ympäröivää parin akan musulaumaa.

Riitatilanteessa mamu tuomitaan lähes aina syylliseksi jos vastapuoli on kantaväestön edustaja. Nähty jo moneen kertaan.. esim. tappelu jossa osapuolina mamu ja suomalainen, niin mitä itse tiedän, niin mamu on se joka on todettu syylliseksi.
Oman kokemuksen mukaan se johtuu siitä, että suurin osa näistä tulisieluisista mamuista on sen tappelun aloittaja. Sääli kun mua sitoo vaitiolovelvollisuus, olisi kiva jakaa täällä esimerkkejä tuolta Helsingin ytimestä. Mutta etköhän sä nämäkin tilanteet onnistuisi jotenkin selittämään niin sanotusti "kotiin päin".

Oman kokemuksen mukaan se johtuu siitä, että suurin osa näistä tulisieluisista mamuista on sen tappelun aloittaja. Sääli kun mua sitoo vaitiolovelvollisuus, olisi kiva jakaa täällä esimerkkejä tuolta Helsingin ytimestä. Mutta etköhän sä nämäkin tilanteet onnistuisi jotenkin selittämään niin sanotusti "kotiin päin".

AHAHHA. Tästä tulikin mieleen eräs tapaus kaupassa (vuosia sitten). Kaksi pitsan paistajaa (niitä tulisieluja) sattuivat samaan aikaan hedelmä ja vihannesosastolle ja kappas pirulaista, kun oli nainen vaihtanut näppärästi saman alueen karvakädestä toiseen. No käsirysyksihän se meni. Akka läks ja ukot tappeli. Tilanne alkoi pienellä huutelulla (jollain muulla kuin valtakielellä tietty) ja jonkinlaisella läpsimisellä. Siinä sitten kun rauhoiteltiin ukot niin toinen lampsi ottamaan säkin tomaatteja (n.1kg) ja käveli toisen perään ja mäjäytti säkillä takaraivoon. BUHAHAHA. Siinä niitä tomaatteja sitten lenteli ja luultavasti (vaikea tietää, kun ei kieltä osaa) kirouksia lenteli. Enhän siinä sivusta seuranneena voinu ku nauraa :D Sitten juteltiin ja tulimme siihen lopputulokseen, että tomaatit on maksettava. Toinen odotti, toinen maksoi tomaatit ja vartijat saattoivat ukot ulos tappelemaan. HAHAHAHAHHA :D

Käypäs laskee vaikka meri-rastilan musliminaisten pukeutumistyyli.

Vieläkin - ota koko muslimiväestö (suomessa asuva) huomioon äläkä pelkästään sitä sinua ympäröivää parin akan musulaumaa.

Ota koko muslimiväestö (Suomessa asuva) huomioon äläkä pelkästään Meri-Rastilan parin akan musulaumaa.

Vieläkin - olen koko elämäni ollut muslimien ympäröimänä, joten perustan tietoni pikkaisen laajempaan otantaan kuin parin akan musulaumaan.

Viihdyn kumma kyllä sun kummastukseksi paljon paremmin mun musu- kuin mun hurrikavereiden ympäröimänä ;)

Osaatko vastaa muihin kuin Rankkurin viesteihin, vai onko se niin, että kun tiedät varmasti jääväsi keskustelussa kakkoseksi, niin olet sitten mieluummin vastaamatta?

Osaatko vastaa muihin kuin Rankkurin viesteihin, vai onko se niin, että kun tiedät varmasti jääväsi keskustelussa kakkoseksi, niin olet sitten mieluummin vastaamatta?

Missä on kysymys?

- - - Updated - - -

Huh...tasan ei mene nallekarkit...

Hienosti by the way taas totuttuun tapaan skippaat aiheen kokonaan, kun ei vastauksia löydy ja keskityt vain vittuilemaan mulle. (posti #36209)

Perussettii..

Disgust 7 - 0 Rankkuri

Missä on kysymys?

Ei ollut missään tällä kertaa kysymystä, vaan olisin kaivannut kannanottoasi tuohon mun aikaisempaan postiin. Koskien siis sitä, miksi mamut leimataan yleensä aina syyllisiksi riitatilanteissa. Muistanko vallan väärin, että säkin olet joskus täällä kertonut olevasi hieman tulisieluinen? Voisiko se syylliseksi leimaaminen johtua siitä, että yleensä se on mamu joka lyö ensin?

Missä on kysymys?

- - - Updated - - -

Hienosti by the way taas totuttuun tapaan skippaat aiheen kokonaan, kun ei vastauksia löydy ja keskityt vain vittuilemaan mulle. (posti #36209)

Perussettii..

Disgust 7 - 0 Rankkuri

Asia käsiteltiin jo. Sä olit naurettavan väärässä. Halukkaat osaa etsiä kyseisen keskustelun halutessaan. Se oli jopa sulta surkea suoritus.

- - - Updated - - -

Disgust kiihottuu musta niin paljon ettei pysty olee vastaamatta.

Ota koko muslimiväestö (Suomessa asuva) huomioon äläkä pelkästään Meri-Rastilan parin akan musulaumaa.

Vieläkin - olen koko elämäni ollut muslimien ympäröimänä, joten perustan tietoni pikkaisen laajempaan otantaan kuin parin akan musulaumaan.

Tietämykseni rajoittuu valitettavasti seutuihin Turku-Tampere-Pääkaupunkiseutu... Että joo. Kyllähän vähän väärässä olin, kun kokomaata vertasin.

Ei ollut missään tällä kertaa kysymystä, vaan olisin kaivannut kannanottoasi tuohon mun aikaisempaan postiin. Koskien siis sitä, miksi mamut leimataan yleensä aina syyllisiksi riitatilanteissa. Muistanko vallan väärin, että säkin olet joskus täällä kertonut olevasi hieman tulisieluinen? Voisiko se syylliseksi leimaaminen johtua siitä, että yleensä se on mamu joka lyö ensin?

Eli et kysynyt mitään, joten älä ala urputtamaan etten vastaile kysymyksiin.

Mutta vastaus tähän kysymykseen.. Perustan oman näkemykseni täysin omiin havaintoihin. Uusimpana esimerkkinä tapaus jossa henkilö A (mamu) tuomittiin maksamaan henkilölle B (portsari) 15K korvauksia pahoinpitelystä. Käräjäistunto kesti alle puoli tuntia ja kun tuomari pyysi asianosaiset salin ulkopuolelle odottamaan tuomiota, niin B lähti pois koko oikeustalolta eikä tullut edes kuulemaan tuomiota, koska tiesi ettei hänen vaatimukset mene läpi. A oli siis täysin syytön koko tapaukseen. Jopa B:n asianajaja ihmetteli A:n asianajajan kanssa käsittelyn jälkeen että miten tämä juttu näin pääsi menemään, eli A määrättiin maksamaan kaikki korvaukset mitä B vaati. B:llä ei ollut mitään todisteita, ainoastaan hänen sana.. ja A:lla oli kaksi todistajaa jotka molemmat oli tapahtumapaikalla. Minä toinen niistä. Hovioikeuskaan ei muuttanut tuomiota. Koko juttu oli täysi farssi. Mutta A:ta ei naurattanut. Kyseessä ahkera kaveri joka on maksanut veroja yli 10 vuotta Suomeen ja nyt lyötiin valtion toimesta 15K lasku kouraan. Tämä keissi oli tosiaan sieltä pahimmasta päästä ja vähemmistövaltuutettukin oli kirjoittaa siitä jutun..

Joku voisi kysyä, että mitä ihonvärillä on tekemistä tällä jutulla. No sitä, ettei tämä ole ainut tapaus, jossa on mamu vs suomalainen ja sana vastaan sana, ja lopputuloksena suomalaisen sana on painavampi.

- - - Updated - - -

Asia käsiteltiin jo. Sä olit naurettavan väärässä. Halukkaat osaa etsiä kyseisen keskustelun halutessaan. Se oli jopa sulta surkea suoritus.

- - - Updated - - -

Disgust kiihottuu musta niin paljon ettei pysty olee vastaamatta.

Eli et edelleenkään vastannut mun kysymykseen.

Mä kiihotun? Kumpihan meistä menee jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin..

Mutta vastaus tähän kysymykseen.. Perustan oman näkemykseni täysin omiin havaintoihin. Uusimpana esimerkkinä...

Mutta vastaavia tapauksia ei löydy kun osapuolet ovat suomalaisia? Oliko tämä kyseinen mamu sitten oikeasti syyllinen, vai tuomittiinko syytön mies tosta vaan ilman todisteita?

Mitähän tässä keississä oli tapahtunut? Olitko itse näkemässä tapauksen, etkä osallistunut pahoinpitelyyn?

En yhtään ihmettele tuomiota, jos kolme väittää kuorossa että mitään pahoinpitelyä ei tapahtunut..

[venom];3999111 sanoi:
Mutta vastaavia tapauksia ei löydy kun osapuolet ovat suomalaisia? Oliko tämä kyseinen mamu sitten oikeasti syyllinen, vai tuomittiinko syytön mies tosta vaan ilman todisteita?

Täysin syytön. Olin paikalla kun tämä mukamas pahoinpitely tapahtui. Koomisinta oli se, että tällä pokella oli rintalihas revennyt. Ei muuta. Ja tämän poken mukaan tämä kaveri löi tätä kerran rintaan. öööö... rintalihas revennyt lyönnistä :D

Tuo 15k tuli vuoden saikusta, kuluista, kivuista ja säryistä yms yms. Kuulemani mukaan tämä herra A oli todellisuudessa loukannut itsensä salilla. Kyseessä päälle 4kymppinen mies. Niin uskomattomalta kuin koko juttu kuulostaakin, niin totta joka sana.

Ja mukana ei ollut mitään uhkauksia yms. mitä olisi oikeudessa käytetty?

Tommosia korvauksia ei ihan helpolla muuten tule maksettavaksi, joten eipä ole uskottava tarina.

Ja mukana ei ollut mitään uhkauksia yms. mitä olisi oikeudessa käytetty?

Tommosia korvauksia ei ihan helpolla muuten tule maksettavaksi, joten eipä ole uskottava tarina.

Itse jouduin tappeluun aikoinaan.. löin yhden kerran. Kaveri kaatui maahan ja etulegot meni uusiksi --> 9000 € jouduin maksamaan. Kyllä noi summat vaan on aika sairaita. Tuossa pokekeississä kun tuli kaikkien lääkäri- ja oikeudenkäyntikulujen päälle vielä asianomistajalle vuoden saikku duunista + nillitykset kivuista ja säryistä, niin äkkiä nousee summa taivaisiin. Ei kannata höpötellä ja arvuutella jos et tiedä mistä puhut.

Itse jouduin tappeluun aikoinaan.. löin yhden kerran. Kaveri kaatui maahan ja etulegot meni uusiksi --> 9000 € jouduin maksamaan. Kyllä noi summat vaan on aika sairaita. Tuossa pokekeississä kun tuli kaikkien lääkäri- ja oikeudenkäyntikulujen päälle vielä asianomistajalle vuoden saikku duunista + nillitykset kivuista ja säryistä, niin äkkiä nousee summa taivaisiin. Ei kannata höpötellä ja arvuutella jos et tiedä mistä puhut.

No oikeinhan se on rankasta tommosta kusipäätä. En edes arvaa, vaan tiedän että sinä olit syyllinen omaan tapaukseesi.

Tässä sunkin keississä korvaukset olivat varmaan sun mielestä täysin kohtuuttomat, koska et luonnollisesti tehnyt mitään? Millon tämä sun kaverin tapaus on tapahtunut? Päivämäärä riittää, niin tilaan käräjäoikeudelta asiakirjat, koska ne ovat täysin julkisia. Saan sitten tänne referoitua oikeuden päätökset ja muut ilman asianomistajan/todistajien/syytetyn nimeä tietenkin.

Back
Ylös Bottom