Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on yks erikoisvoima. Se on semmonen vässykkäerikoisvoima. Sä varmaan oot kanssa (päätellen kirjoituksistasi) semmonen vinkuheinä/pulkannaru- kokoluokan kaiffari. Mää antaisin sun nykästä mua turpaan ihan huolella. Kaikki voittas. Sä voisit hehkuttaa miten vedit pullukkaa turpaan ja mä saisin sen tiedon, että sulla taas on jotain kerskailtavaa. Jeiiii!
Ja tietty kun olen kaiken lisäksi mulkkupullukka, niin ottaisin sen rahallisen hyvityksen tapahtuneesta. BADABIM!
Tuossa sun supervoimassa vaan on yksi virhe miksi sitä ei voi olla olemassa. Koska eihän sulle tulisi mitään rahallista hyvitystä, jos sulle ei käy mitään jos kerran olen vinkuheinä/pulkannaru- kokoluokan kaiffari. Muuten hyvä idea.
Ja anteeksi tietämättömyyteni.. olihan sulla jo se yksi supervoima, eli juosta karkuun lujaa. Tosin jos olet pullukka, niin saattaa askel painaa eli se siitä supervoimasta. Oot vähän niinku Batman.. supersankari ilman supervoimia.
Perustuu omiin havaintoihin. Tämmöisestä aiheesta kun on vähän vaikea kaivaa lähteitä.
Itse jouduin tappeluun aikoinaan.. löin yhden kerran. Kaveri kaatui maahan ja etulegot meni uusiksi --> 9000 € jouduin maksamaan. .
Jos sinä olet valmis antamaan persettä ja juoksemaan karkuun jos sun kimppuun käydään niin onneksi olkoon. Mä en siihen pysty.
- - - Updated - - -
Toki tein. Löin ja kovaa, ja näin että kaveri kaatui pahannäköisesti maahan. En vaan olisi uskonut, että tuommoiset on korvaukset. Olisi vaan pitänyt ottaa turpaan.
.
Tämä kaverin tapaus sattui oisko ollut.. 2010. En ole ihan varma.
Kyllä kait sä ny senverta lyödä osaat, että saat nenän vähän vinoon. Ainakin luulis, ku oot yhellä lyönnillä tuupannu leegot kurkkuun joltakulta.
Mutta joo. Et voine kieltää sitä, että olet elänyt (et elä enään) maahanmuuttajan elämää vaikka toisenpolven maahanmuuttaja oletkin. Ja olet omilla teoillasi huonontanut maahanmuuttoasioita. Tai siis saanut ihmisistä maahanmuuttajakriittisempiä. Se, että olisit treenannut nopeammat jalat, olisit näyttänyt usealle suomalaiselle, että kyllä teistä tummemmista ihan kelpo yksilöitä tulee. Nyt olet näyttänyt sen mallin mitä ei pitäisi nähdä.
Jonkin aikaa sitten vanhempi mieshenkilö tiputtu pipon Alepan kassalla. Nappasin pipon, menin perään ja sanoin, että "anteeksi herra, teiltä tippui tämä".. mies havahtui ja sanoi että "voi kiitos, ei ole kukaan minua pitkään aikaan herroitellut". Mä veikkaan, että se pappa ei katsonut tätä neekeriä pahalla.
Ei, vaan juosta karkuun.
Arabit... on ne kiihkeitä poikia. Mut sulla ei vissiin ollu stilettiä?
Jos tollasen rikoksen tekee, EIKÄ EDES MUISTA PARIN VUODEN JÄLKEEN TARKKAA TAPAHTUMISAIKAA!!! niin se tarkoittaa sitä, ettei pahoinpitelysi ole jäänyt ainoaksi!
kuka tahansa, joka olisi kerran tehnyt vain yhden pahoinpitelyn, muistaisi sen , päivämäärineen ...ja tarkkaan!
Disquist kuule, olet tehnyt aikamoisen karhunpalveluksen muille mamuille!
Jonkin aikaa sitten vanhempi mieshenkilö tiputtu pipon Alepan kassalla. Nappasin pipon, menin perään ja sanoin, että "anteeksi herra, teiltä tippui tämä".. mies havahtui ja sanoi että "voi kiitos, ei ole kukaan minua pitkään aikaan herroitellut". Mä veikkaan, että se pappa ei katsonut tätä neekeriä pahalla.
Syntisi on sovitettu ja pahoinpitelystäsi huolimatta olet hieno mies, koska annoit herralle pipon?
Olen lukenut -tunnustettakoon- juttujasi joskus aikaisemmin sympatiseeraamallakin, mutta tuo "ennemmin lyön kuin juoksen pakoon" -asenteesi paiskasi arvosi tuonne pohjamutiin ja lisäsi ennakkoluulojani teistä musuista.
Entäs jos papparaiselta ois tippunu paksu lompakko seteleitä pursuten alepan ulkopuolella pihalle, missä kukaan ei olisi näkemässä, olisihan lompakko kuitenkin palautettu omistajalleen?
Ei nyt sulle mitenkään erityisesti, kun en sua tai kyseistä tapausta sen paremmin tunne, vaan ihan yleisesti sanoin. Toisaalta kun sun edesottamuksia tällä esim foorumilla seuraa, niin sellaisen kuvan susta kieltämättä saa, että otat joidenkin sulle ilmeisesti tuntemattomien henkilöiden mielipiteet ja kirjoittelut melko henkilökohtaisesti.Jos tällä nyt viittaat muhun niin aikamoista arvuuttelua ja päättelyä.
Mä en juokse karkuun, sä juokset.. ollaan erilaisia. Ei kai siinä sen kummempaa.

Kyllä mun käsittääkseni monissa lähi-idän maissa voima on se joka jyllää ja jolla kunnioitus haetaan. Joustaminen ja kompromissien hakeminen koetaan päivastoin heikkoutena.
edit: Se on muuten erikoinen homma tähän edeltävään keskusteluun liittyen, että mututuntumalla yleensä niille jotka kokevat tarpeelliseksi vetää hyökkääjää turpaan ennemmin kuin poistua paikalta, tulee huomattavasti enemmän näitä satunnaisia katuhyökkääjiä päälle. Mä oon joskus 14-vuotiaana vissiin yhden kerran joutunu tuntemattoman ihmisen kanssa tappeluun, sekin oli lähinnä siksi etten itse tajunnut jatkaa kävelyä kun kyseinen koko kaupungintuntema ongelmatapaus alkoi huutelemaan jotain perään.
Välillä noita huutelijoita tulee kun yöelämässä kävelee, mutta kun ei noteeraa näitä ja jatkaa matkaansa niin ainakin toistaiseksi on homma jäänyt siihen. Kertaakaan ei kukaan ole varoittamatta hyökännyt kimppuun ja semmoinen käsitys mulla on, että yleensä noi huutelijat jotka hakee tappelua koittavat saada vastapuolen provosoitumaan jotta voivat sitten "perustellusti" käyttää väkivaltaa "koska se vittuili" tjsp.
Aika huonosti menee jos jonkun kännisen urpon vittuiluista ja huuteluista ottaa niin pahasti nokkiinsa, että on pakko puolustaa kunniaansa väkivalloin.
Disgust oikein huokuu stereotyyppistä musua. Ei tarvi kuin sanoa homoksi/musuksi, niin heti on nyrkit pystyssä. Jos liian kännissä oleva suomalainen sanoo tuntematonta esim. baarijonossa homoksi, niin vastapuoli yleensä naureskelee ja kuittaa tilanteen sillä.