Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no höh..toivottavasti ei oo aiheutunu liikaa tarpeetonta mielipahaa :(
muuta vittuun täältä jos ei kelpaa. lopullisesti. maksan matkan.
Kun katselin kuvia Göteborgin instagram mellakasta niin näytti yllättävän paljon taas siltä että paikalla oli "nuoriso" eikä nuoriso.
Kun katselin kuvia Göteborgin instagram mellakasta niin näytti yllättävän paljon taas siltä että paikalla oli "nuoriso" eikä nuoriso.
Niin, poliisin ensisijainen tehtävähän on toimia kunnioittavasti ja ystävällisesti, kuin asiakaspelvelija konsanaan. Valtion lakien noudattamisen ja yleisen turvallisuuden/järjestyksen valvominen on luonnollisesti toissijainen asia. Asiakas ensin!Olen tavannut niitä mukaviakian ja hyvän asiakaspalveluasenteen omaavia poliisisetiä. Niitä vaan tuntuu olevan harvassa. Kyllä mä sen sakon voin ottaa ja maksaa kiltisti, kun oon sen ansainnut. Ei siinä mitään. Sä et ole tavannut mulkkuja kyttiä.. mä olen. Eipä siinä sen kummempaa.
Mikäli naishenkilö levitteli (perättömiä) huhuja nimenomaan ulkomaalaistaustaisista henkilöistä, on tietenkin loogista, että juuri he pahoittivat mielensä asiasta. Hyväksyttävää ei ole kuitenkaan se, miten tämä mielipaha ilmaistiin (julkisen/yksityisen omaisuuden tuhoaminen, järjestyshäiriöt).Eikös tossa joku mimmi levitellyt huhuja nimenomaan joistain mamuista, niin eikös silloin ole luonnollista, että mamut on ne ketkä tuosta kilahti?
Eikös tossa joku mimmi levitellyt huhuja nimenomaan joistain mamuista, niin eikös silloin ole luonnollista, että mamut on ne ketkä tuosta kilahti?
Niin, poliisin ensisijainen tehtävähän on toimia kunnioittavasti ja ystävällisesti, kuin asiakaspalvelija konsanaan. Valtion lakien noudattamisen ja yleisen turvallisuuden/järjestyksen valvominen on luonnollisesti toissijainen asia. Asiakas ensin!
Lupaan parhaan kykyni ja taitoni mukaan käyttäytyä aina ja kaikissa tilanteissa poliisin arvolle sopivalla tavalla.
Kunnioitan jokaisen ihmisarvoa ja oikeuksia.
Käytän poliisin valtuuksiani lainsäätäjän tarkoittamalla tavalla.
Noudatan esimiesteni käskyjä ja olen valmis kohtaamaan poliisin ammattiin liittyvät vaarat.
Toimin avoimesti ja sovinnollisuutta edistäen.
Käyttäydyn rehdisti, auttavaisesti ja ammatillista yhteishenkeä vahvistaen.
Olen oikeudenmukainen ja toimin koko työyhteisön parhaaksi.
Tällä tavalla tahdon poliisina palvella.
Eikös tossa joku mimmi levitellyt huhuja nimenomaan joistain mamuista, niin eikös silloin ole luonnollista, että mamut on ne ketkä tuosta kilahti?
Ei, vaan valtion lakien noudattamisen ja yleisen turvallisuuden/järjestyksen valvominen tulee tehdä luonnollisesti kanssaeläjää kunnioittaen. Olemalla mulkku heti kättelyssä, aloitat jo koko "tilanteen hoitamisen" väärin. Olemalla hyvä asiakaspalvelija saat ihmiset yhteistyöhaluisemmiksi ja täten hoidettua myös työtehtäväsi sujuvammin.
Poliisin vala:
www.poliisi.fi