Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ei, vaan valtion lakien noudattamisen ja yleisen turvallisuuden/järjestyksen valvominen tulee tehdä luonnollisesti kanssaeläjää kunnioittaen. Olemalla mulkku heti kättelyssä, aloitat jo koko "tilanteen hoitamisen" väärin. Olemalla hyvä asiakaspalvelija saat ihmiset yhteistyöhaluisemmiksi ja täten hoidettua myös työtehtäväsi sujuvammin.

Poliisin vala:

www.poliisi.fi

Olet siis sitä mieltä, että tuossa ylempänä olevassa videossa vaikuttava kaveri punasessa hupparissaan tuli selventämään poliisille miten tehdä työtänsä, oli oikeutettu niin tekemään?

Jos poliisi joutuu käskemään sitä käskyä noudatetaan ja välittömästi.

Onneksi en ole poliisi. En nimittäin olisi kauaa ainakaan jos stadissa joutuisi tommosta mössöttäjää kuuntelemaan.

Huomaa et on perjantai, kauheen hyökkäävää tekstiä suollatte.. no ei siinä.. vois itekki vetää piri töötit ja lähtee kylille riehuun koksu huuruissa.
Näissä oloissa sitten pistelemään mutiaisia ja muita naistenhakkaajia nenuun (sarkastista huumoria.. vai onko?).

Huomaa et on perjantai, kauheen hyökkäävää tekstiä suollatte.. no ei siinä.. vois itekki vetää piri töötit ja lähtee kylille riehuun koksu huuruissa.
Näissä oloissa sitten pistelemään mutiaisia ja muita naistenhakkaajia nenuun (sarkastista huumoria.. vai onko?).

Ainahan sitä tarvitaan materiaalia seuraavillekin tvpoliisien jaksoille. Anna mennä vaan :D :D

Toivottavasti en törmää suhun perjantaina missään kun tuun raivoviskeis tigeristä, alkaa tatti tummuu siinä vaiheessa ja kynä rupee kirjottamaan yhteiskuntakriittistä paskaa, jossa ei ole mitään pohjaa, uskomatonta et sun kaltanen kurahousu kirjottaa suomalaisten rasismista, ja mulkuista poliiseista, kai nyt poliiseja vituttaa ku jätkä vaan foorumille kirjottaa jotain onnetonta agendaa, menisit sinäkin töihin, ja jättäsit kirjoittelemisen niille ketkä sen osaa, ja kenellä on varaa puhua, jätkä asuu hyvin, ja safkat maksaa vanhemmat, ja nillität yhteiskuntaongelmista ja rasismista, niin kuka sut ottaa tosissaan? Kelaa nyt mihin paskaan itekki uskot, suomalaiset on paskoja, islam on rauhan uskonto, ja ei suomeen tuu ghettoja ja muutamasta tilastosta on pitkä matka kunnon kriitikoksi, ja huoriin zizssle my fichle nichle

Watch out, we have a bad ass over here.

Oikein avasit käyttäjätilin päästäksesi kertomaan kuinka paska jätkä mä olen. Tervetuloa ja hyvää joulua sinnekin. Korjaan vaan tuosta pari epäkohtaa: jos tulet tigerista raivoviskeissä, niin todennäköisesti promilleissasi jäät kasat alimmaiseksi. Teen töitä ja sun kirjoitusasusta päätellen olen virassa, jossa maksan aika paljon enemmän veroja kuin sinä. Mulla on varaa nillittää yhteiskunnanongelmista, koska asun tässä yhteiskunnassa ja olen veronmaksaja. Itseasiassa mä olen tässä ketjussa ehkä se, joka vähiten nillittää yhteiskuntaongelmista. "Te":hän täällä itkette kuinka Suomessa kaikki on pitkin vittua / menossa pitkin vittua, kun kaduilla kävelee muunkin värisiä kuin haamunvalkoisia Seppoja, kun Kokoomus voitti vaalit ja kuinka EU:hun liittyminen sitä ja tätä yms yms yms. En ole sanonut, että suomalaiset on paskoja tai että Islam on rauhan uskonto. Olen sanonut, että Suomessa on paljon rasisteja ja että ainakin pk-seudulla törmää töykeisiin poliiseihin. Jotain muuta?

Oikein avasit käyttäjätilin päästäksesi kertomaan kuinka paska jätkä mä olen. Tervetuloa ja hyvää joulua sinnekin. Korjaan vaan tuosta pari epäkohtaa: jos tulet tigerista raivoviskeissä, niin todennäköisesti promilleissasi jäät kasat alimmaiseksi. Teen töitä ja sun kirjoitusasusta päätellen olen virassa, jossa maksan aika paljon enemmän veroja kuin sinä. Mulla on varaa nillittää yhteiskunnanongelmista, koska asun tässä yhteiskunnassa ja olen veronmaksaja. Itseasiassa mä olen tässä ketjussa ehkä se, joka vähiten nillittää yhteiskuntaongelmista. "Te":hän täällä itkette kuinka Suomessa kaikki on pitkin vittua / menossa pitkin vittua, kun kaduilla kävelee muunkin värisiä kuin haamunvalkoisia Seppoja, kun Kokoomus voitti vaalit ja kuinka EU:hun liittyminen sitä ja tätä yms yms yms. En ole sanonut, että suomalaiset on paskoja tai että Islam on rauhan uskonto. Olen sanonut, että Suomessa on paljon rasisteja ja että ainakin pk-seudulla törmää töykeisiin poliiseihin. Jotain muuta?

Ootko ikinä ajatellut tätä koko maahanmuutto asiaa toiselta kantilta: Eli sinähän, vaikka suomessa syntynyt olisitkin, olet mamu. Koska ulkonäkö. Eikö? Ja sehän on selvää, että mamuista on ongelmaa suomessa (tai tulee olemaan ja tämä on jääväämätön fakta - ja vielä lieventäen niin ehkä tulee olemaan).
Luet itse itsesi siihen kastiin joka ymmärtääkseni elää nykyään (vanhat kunnon ilkeen vartijasedän pitsan ryöstöt on taakkejäänyttä elämää) Suomen maan tavoilla ja olet kunniallinen veron maksaja.
No minkä helevetin takia sä puolustat maahanmuuttoa millään saralla? Mietis nyt, jos Sinä olet jo se mallimamu, niin miksi sinäkään ottaisit sitä pienentäkään riskiä siitä että tänne joku laiska paska tulee jonka ihonväri on eri kuin valtaväestön.

Eli kaiken järjen mukaan sunhan pitäs olla maahanmuuttoa vastaan kaikissa määrin, koska ne samanväriset (oletusarvolla, että ole erivärinen) jokatapauksessa lasketaan samaan kastiin aluksi. Koska sinä olet jo ja sinä voit muuttaa käsityksen mutta sinun vaikutuksesi ympäristöön pienenee sitä mukaan mitä enemmän kantaväestöstä poikkeavia (tausta) suomeen sattuu sikailemaan tulemaan.

Olet siis sitä mieltä, että tuossa ylempänä olevassa videossa vaikuttava kaveri punasessa hupparissaan tuli selventämään poliisille miten tehdä työtänsä, oli oikeutettu niin tekemään?

Tosissaanko kysyt?

Jos poliisi joutuu käskemään sitä käskyä noudatetaan ja välittömästi.

Onneksi en ole poliisi. En nimittäin olisi kauaa ainakaan jos stadissa joutuisi tommosta mössöttäjää kuuntelemaan.

Tässähän tää juju onkin.. Poliisilla ei ole oikeutta käskeä, ellei heillä ole oikeutta käskeä. True story: monta vuotta taaksepäin poliisi pysäytti Kehällä. Kyselin syytä ja poliisin vastaus "Vanha auto", jonka jälkeen hän nosti päätään ja sanoi työkaverilleen katon yli "Tää auto on täynnä tummia päitä". Eikö tässä kohtaa täyty mulkun kytän kriteerit? No, totta kai siitä provosoiduin ja rullasin auton ikkun kiinni. Poliisi koputti auton ikkunaa fikkarilla ja vaati useita kertoja avaamaan ikkunan. En totellut vaan pidin ikkunaa kiinni täysin ignooraten poliisin käskyt. Hetken kuluttua aukaisin ikkunaa sentin verran ja sanoin kohteliaasti että "aloita alusta, niin voidaan jutella".. siinä kohtaa lainvalvoja tuijotti silmiin pitkiin sanomatta sanaakaan ja minä tuijotin takaisin. Pienen tuijotusskaban jälkeen hän kysyi ajokorttia ja rekisteriotetta. Kaikki oli kunnossa ja poliisi toivotti hyvää illanjatkoa.

Tässä siis yksi tapaus siitä miten poliisin EI pidä toimia. Jos poliisi olisi vastannut mun alkuperäiseen kysymykseen esim. "rutiinipysäytys", niin oltaisi vältytty tältä pikku episodilta. Näitä tapauksia on vaikka kuinka monta. Tästä ei montaa viikkoa ole kun yölliseen nälkään menin Helsingin keskustan Sokoksen mäkkiin syömään.. tultuani ulos huomasin kuinka kaksi suomalaista kaveria kävi yhden maahanmuuttajan päälle (mamu oli naisensa kanssa). En tiedä mistä tilanne alkoi.. toisen suomalaisen tämä mamu löi kanveesiin ja toisen kanssa jäi painimaan maahan. Poliisit tulivat paikalle todella nopeasti vielä kun nahistelu oli kesken ja kappas kummaa, mamu oli se joka lähti maijaan, ja näiltä kahdelta kaverilta otettiin vain tiedot ylös. Näin epäoikeuden tapahtuneen joten kävelin toisen poliisisedän luokse ja sanoin mielestäni varsin kohteliaasti, että nämä kaksi kaveria kävivät yhdessä tämän ulkomaalaisen kimppuun joka oli naisensa kanssa.. tähän poliisin vastaus oli todella tylysti "jatka matkaa siitä ja äkkiä". Vaikka olin sivullinen todistaja ja näin koko tilanteen. Eli taas päin vittua hoidettu työtehtävä.

Sanon vielä kerran.. niitä mulkkuja kyttiä on täällä ja paljon. Vaikka kuinka kuka täällä väittää vastaan.

Joo tollaisia kokemuksia on kaikilla jotka tuolla yöelämässä on olleet, sun kokemuksia värittää kokemukset ihonväristä johtuvista epäasiallisuuksista. Joillakin se on sit pelkästä ulkoasusta ja pukeutumistavasta kiinni.. syitä on monia.. poliisit eivät ole palveluammattilaisten eliittiä, yleisöpalvelijan ei tulisi asennoitua kenenkään puolelle vaan olla sovitteleva.

Mulla on kokemuksia poliiseista, enimäkseen rikosuhrin roolissa olen ollut, ja noin koskaan en ole saanut kovinkaan hyvää palvelua.. ne kerrat kun olen ollut epäiltynä jostain.. on se poliisi viranomaisen mielenkiinto hoitaa asiaa ollut aivan toisenlainen.. sitä virkaintoa onkin yhtäkkiä.. ja tämän havaitseminen kerta toisensa jälkeen on kyynistänyt minua.. mutta silti pidän poliiseja ammattinsa puolesta hyvinä tyyppeinä joiden olemassa olo on aivan kertakaikkisen mahtava juttu.

Tässähän tää juju onkin.. Poliisilla ei ole oikeutta käskeä, ellei heillä ole oikeutta käskeä. True story: monta vuotta taaksepäin poliisi pysäytti Kehällä. Kyselin syytä ja poliisin vastaus "Vanha auto", jonka jälkeen hän nosti päätään ja sanoi työkaverilleen katon yli "Tää auto on täynnä tummia päitä". Eikö tässä kohtaa täyty mulkun kytän kriteerit? No, totta kai siitä provosoiduin ja rullasin auton ikkun kiinni. Poliisi koputti auton ikkunaa fikkarilla ja vaati useita kertoja avaamaan ikkunan. En totellut vaan pidin ikkunaa kiinni täysin ignooraten poliisin käskyt. Hetken kuluttua aukaisin ikkunaa sentin verran ja sanoin kohteliaasti että "aloita alusta, niin voidaan jutella".. siinä kohtaa lainvalvoja tuijotti silmiin pitkiin sanomatta sanaakaan ja minä tuijotin takaisin. Pienen tuijotusskaban jälkeen hän kysyi ajokorttia ja rekisteriotetta. Kaikki oli kunnossa ja poliisi toivotti hyvää illanjatkoa.

Tässä siis yksi tapaus siitä miten poliisin EI pidä toimia. Jos poliisi olisi vastannut mun alkuperäiseen kysymykseen esim. "rutiinipysäytys", niin oltaisi vältytty tältä pikku episodilta. Näitä tapauksia on vaikka kuinka monta. Tästä ei montaa viikkoa ole kun yölliseen nälkään menin Helsingin keskustan Sokoksen mäkkiin syömään.. tultuani ulos huomasin kuinka kaksi suomalaista kaveria kävi yhden maahanmuuttajan päälle (mamu oli naisensa kanssa). En tiedä mistä tilanne alkoi.. toisen suomalaisen tämä mamu löi kanveesiin ja toisen kanssa jäi painimaan maahan. Poliisit tulivat paikalle todella nopeasti vielä kun nahistelu oli kesken ja kappas kummaa, mamu oli se joka lähti maijaan, ja näiltä kahdelta kaverilta otettiin vain tiedot ylös. Näin epäoikeuden tapahtuneen joten kävelin toisen poliisisedän luokse ja sanoin mielestäni varsin kohteliaasti, että nämä kaksi kaveria kävivät yhdessä tämän ulkomaalaisen kimppuun joka oli naisensa kanssa.. tähän poliisin vastaus oli todella tylysti "jatka matkaa siitä ja äkkiä". Vaikka olin sivullinen todistaja ja näin koko tilanteen. Eli taas päin vittua hoidettu työtehtävä.

Sanon vielä kerran.. niitä mulkkuja kyttiä on täällä ja paljon. Vaikka kuinka kuka täällä väittää vastaan.

MUAHAHAAA!

Yhdyn noihin edellisiin siinä, että sinulla on asennevamma.

Ja viela tuohon edelliseen missä tuo punatakkinen mulkku (täyttää mulkun kriteerit, jotka sinä annoit) toimii niinkuin ei pitäisi toimia. Poliisi pysäytti auton ja tutkii sitä. Mies menee väliin sönköttämään jotain että ei saa serkun autoa tutkia. Mitä ja vittua. Poliisi pyytää poistumaan, niin tuo sama punatakkinen mulkku jatkaa sitä inttämistä. Miksi ja vitussa? Kerro sinä. Suomessa ei niin toimita. Suomessa noudatetaan poliisin käskyjä.
Ja tommonen punahihanen mulkku kun yleistyy suomessa, niin arvaa tuleeko niistä poliiseista kiltimpiä. No ei tule.

Ja tohon sinun tarinaan samat sanat. Älä kyseenalaista poliisin toimia. Toiseen tarinaan myös opastus sinulle. Älä mene väliin, jos poliisit selventää. Sinä et voi tietää miksi ne suomalaiset kävivät sen mamun kimppuun. Ties vaikka olisi naistansa lyönyt (tod. näk tilanne).

Olet itseasiassa varmaan tuo punatakkinen mulkku itse.

edit.

Tästä ei montaa viikkoa ole kun yölliseen nälkään menin Helsingin keskustan Sokoksen mäkkiin syömään.. tultuani ulos huomasin kuinka kaksi suomalaista kaveria kävi yhden maahanmuuttajan päälle (mamu oli naisensa kanssa). En tiedä mistä tilanne alkoi.. toisen suomalaisen tämä mamu löi kanveesiin ja toisen kanssa jäi painimaan maahan. Poliisit tulivat paikalle todella nopeasti vielä kun nahistelu oli kesken ja kappas kummaa, mamu oli se joka lähti maijaan, ja näiltä kahdelta kaverilta otettiin vain tiedot ylös. Näin epäoikeuden tapahtuneen joten kävelin toisen poliisisedän luokse ja sanoin mielestäni varsin kohteliaasti, että nämä kaksi kaveria kävivät yhdessä tämän ulkomaalaisen kimppuun joka oli naisensa kanssa.. tähän poliisin vastaus oli todella tylysti "jatka matkaa siitä ja äkkiä". Vaikka olin sivullinen todistaja ja näin koko tilanteen. Eli taas päin vittua hoidettu työtehtävä.
Hehe, voi jeesus sentään.

Mitä sä meet kertomaan niille poliiseille sun "faktoja", kun itekkään et tiedät mistä tilanne lähti tai kuka mahdollisesti on lyönyt ensin?

Näit koko tilanteen, mutta et tiedä mistä se alkoi???

Ja jos oisin poliisi niin tuon eka tilanteen luettuani, oisin nakannu sut oisit naapuri tai valkonen, nii maijaan istumaan hetkeksi. Ei vittu oot urpo kaveri. Ei millään pahalla.

Juu siis "tiukkaa" tekstiä Disgustilta... Suomessa on noin niinkun aikuisten oikeasti maailman mukavimmat poliisit. Tottakai se vituttaa jos joutuu asiakkaaksi. Mutta liikaa äyskäröintiä koko ajan ja ne kytät on kohta oikeasti vittumaisia. Niinkuin tuolla isossa maailmassa. Ja minä en ainakaan halua sitä. Se on ihan mukavaa, että poliisiin voi luottaa. Näin ei välttämättä kaikkialla ole.

Itsekkin jurreissa joutunut muutaman kerran "asiakkaaksi" ainakin väliaikaisesti ja tilanteessa vitutti ja omasta mielestä itsessä ei tietenkään ollut vikaa. Mutta seuraavana päivänä sitä kyllä tajus, että paljon huonomminkin ois voinu käydä. Kunniakansalaisille se vaan on aina rasismia jos poliisi edes avaa suunsa....

Kuitenkin siellä Lähi-Idässä hakataan heti rusinaksi jos vähänkään äyskäröi kytille. Olit sitten vihreä, sininen tai uskoit Lentävään Spagettimonsteriin tai Allahiin.

Suomessa on ehkä "liiankin" mukavat poliisit. Venäjällä ja Puolassa pistetiin kyllä häiriköt nopeaan nippuun ja kunnolla. Suomessa yksi Virolainen kauppias tuottaa ongelmia.. Kyllä on pari kertaa vituttanut katsella kun esim. 3 isoa poliisimiestä ei meinaa saada yhtä alipainoista narkkaria pakettiin. Tämä siis nykypäivään, oli ennen aikaan oikeasti kovanaamoja poliiseina.

Ei täyty, poliisi mainitsi vain kaverilleen että olette kaikki tummia. Olisi voinut blondeista sanoa että olivat blondeja tai nahkapäistä että ovat nahkapaitä. Poliisi oli kuitenkin oikeutettu saamaan sinut kiinnostumaan puheistaan, vaikka voimalla. Onneksi oli rauhallinen poliisi.

Tästä ei paljoa pysty sanomaan kun et itsekkään tiedä kuka hässäkän aloitti.
Yleisesti voi sanoa että ei kannattaisi olla heti takajaloillaan, jos poliisi sanoo tai toimii siten, että se saattaa olla rasistista tai sitten ei. Kaikki meistä vierastaa eri määriä vieraan näköistä ja kun me valkoiset nyt totutellaan teihin tummiin, niin kannattaako meille heti antaa syytä olla rasistisia? Mitä luulet muuttuiko se sinut pysäyttänyt poliisi suvaitsevammaksi vai rasistisemmaksi?

MUAHAHAAA!

Yhdyn noihin edellisiin siinä, että sinulla on asennevamma.

Ja viela tuohon edelliseen missä tuo punatakkinen mulkku (täyttää mulkun kriteerit, jotka sinä annoit) toimii niinkuin ei pitäisi toimia. Poliisi pysäytti auton ja tutkii sitä. Mies menee väliin sönköttämään jotain että ei saa serkun autoa tutkia. Mitä ja vittua. Poliisi pyytää poistumaan, niin tuo sama punatakkinen mulkku jatkaa sitä inttämistä. Miksi ja vitussa? Kerro sinä. Suomessa ei niin toimita. Suomessa noudatetaan poliisin käskyjä.
Ja tommonen punahihanen mulkku kun yleistyy suomessa, niin arvaa tuleeko niistä poliiseista kiltimpiä. No ei tule.

Ja tohon sinun tarinaan samat sanat. Älä kyseenalaista poliisin toimia. Toiseen tarinaan myös opastus sinulle. Älä mene väliin, jos poliisit selventää. Sinä et voi tietää miksi ne suomalaiset kävivät sen mamun kimppuun. Ties vaikka olisi naistansa lyönyt (tod. näk tilanne).

Olet itseasiassa varmaan tuo punatakkinen mulkku itse.

edit.

En puolustanu tuota punahupparista hölöttäjää vaan päinvastoin. Enkä ainakaan itse ole tuo punahupparinen hölöttäjä. Oon paljon komeempi ja puhun suomea äidinkielenä.

- - - Updated - - -

Hehe, voi jeesus sentään.

Mitä sä meet kertomaan niille poliiseille sun "faktoja", kun itekkään et tiedät mistä tilanne lähti tai kuka mahdollisesti on lyönyt ensin?

En tiennyt mistä lähti mutta nimenomaan näin kumpi löi ensin.

Suomessa on ehkä "liiankin" mukavat poliisit. Venäjällä ja Puolassa pistetiin kyllä häiriköt nopeaan nippuun ja kunnolla. Suomessa yksi Virolainen kauppias tuottaa ongelmia.. Kyllä on pari kertaa vituttanut katsella kun esim. 3 isoa poliisimiestä ei meinaa saada yhtä alipainoista narkkaria pakettiin. Tämä siis nykypäivään, oli ennen aikaan oikeasti kovanaamoja poliiseina.

Vähän pakko olla samaa mieltä. Veikkaan että tuolla suuressa maailmassa ulkomailla poliisit on vähän enemmän varuillaan sillä siellä se kelmusilmä saattaa tosiaan kuljetella machetea tai jatimaticia mukanaan. Täällä se lienee vähän epätodennäköisempää (mahdollista kuitenkin)

Pistä nyt yhden kuva esimerkiksi kun ei me olla nähty. Mutta pliis tällä kertaa oikea afrikkalainen eikä mikään mulatti.

Miksi sen mustan pitää olla Afrikkalainen juuri? Mustia on E-Amerikassa, Karibialla, ja muuallakin kun Afrikassa.

Mutta koska kerjäät verta nokastasi:

50004_038.jpg

Oluchi8.jpg

Back
Ylös Bottom