Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Suomalaiset poliisit on kyllä melkein kaikkiin virkaveljiinsä suhteutettun hyvin keskustelevia ja rauhallisia. Kokeileppa vittuilla kytille esim. tuolla "Etelä-Espoossa", tai saati sitten Itänaapurissa... Stadin kytät joutuu kuunteleen sitä päänaukomista päivästä toiseen, niin kai sitä pikkuhiljaa alkaa kyynistymään.

http://www.youtube.com/watch?v=yQlc91hI6kM Siinä pojille katottavaa, vaikkei ihan uus juttu olekaan. Hyvä kun nainen ei halunnut oikeusistuntoa pidettävä suljetuin ovin niin saa enemmän näkyvyyttä nämäkin paskaraiskarit.

Ja diskusti edelleen aina on niin yleistämistä vastaan, mutta ite edelleen vaa yleistää ja yleistää. Harmi kun suomen poliisit ei aina neekerin nähdessää anna niille kukkakimppua niin mamujen olo paranis huomattavasti :(

Kun katselin kuvia Göteborgin instagram mellakasta niin näytti yllättävän paljon taas siltä että paikalla oli "nuoriso" eikä nuoriso.

Eipä oikeastaan yhtään.

Ruotsi haluaa olla edelläkävijä muissakin asioissa... Jos tämä moskeija rakennetaan ja rakentamisen jälkeen pysyy ilman tuhotyöyrityksiä valmistumisen jälkeen niin lupaan harkita täysin raitistumista. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012122016478707_ul.shtml

"Ma ei ola tehny mitan, miksi ma saa sahkoa?" Eniten vituttaa tälläset apinat, jotka perseilee vitusti, mutta sitten kun jää kiinni niin ollaan niin syyttömiä. Lapiolla naamaan.

Kun katselin kuvia Göteborgin instagram mellakasta niin näytti yllättävän paljon taas siltä että paikalla oli "nuoriso" eikä nuoriso.

Eikös tossa joku mimmi levitellyt huhuja nimenomaan joistain mamuista, niin eikös silloin ole luonnollista, että mamut on ne ketkä tuosta kilahti?

Olen tavannut niitä mukaviakian ja hyvän asiakaspalveluasenteen omaavia poliisisetiä. Niitä vaan tuntuu olevan harvassa. Kyllä mä sen sakon voin ottaa ja maksaa kiltisti, kun oon sen ansainnut. Ei siinä mitään. Sä et ole tavannut mulkkuja kyttiä.. mä olen. Eipä siinä sen kummempaa.
Niin, poliisin ensisijainen tehtävähän on toimia kunnioittavasti ja ystävällisesti, kuin asiakaspelvelija konsanaan. Valtion lakien noudattamisen ja yleisen turvallisuuden/järjestyksen valvominen on luonnollisesti toissijainen asia. Asiakas ensin!

Eikös tossa joku mimmi levitellyt huhuja nimenomaan joistain mamuista, niin eikös silloin ole luonnollista, että mamut on ne ketkä tuosta kilahti?
Mikäli naishenkilö levitteli (perättömiä) huhuja nimenomaan ulkomaalaistaustaisista henkilöistä, on tietenkin loogista, että juuri he pahoittivat mielensä asiasta. Hyväksyttävää ei ole kuitenkaan se, miten tämä mielipaha ilmaistiin (julkisen/yksityisen omaisuuden tuhoaminen, järjestyshäiriöt).

Niin, poliisin ensisijainen tehtävähän on toimia kunnioittavasti ja ystävällisesti, kuin asiakaspalvelija konsanaan. Valtion lakien noudattamisen ja yleisen turvallisuuden/järjestyksen valvominen on luonnollisesti toissijainen asia. Asiakas ensin!

Ei, vaan valtion lakien noudattamisen ja yleisen turvallisuuden/järjestyksen valvominen tulee tehdä luonnollisesti kanssaeläjää kunnioittaen. Olemalla mulkku heti kättelyssä, aloitat jo koko "tilanteen hoitamisen" väärin. Olemalla hyvä asiakaspalvelija saat ihmiset yhteistyöhaluisemmiksi ja täten hoidettua myös työtehtäväsi sujuvammin.

Poliisin vala:

Lupaan parhaan kykyni ja taitoni mukaan käyttäytyä aina ja kaikissa tilanteissa poliisin arvolle sopivalla tavalla.

Kunnioitan jokaisen ihmisarvoa ja oikeuksia.

Käytän poliisin valtuuksiani lainsäätäjän tarkoittamalla tavalla.

Noudatan esimiesteni käskyjä ja olen valmis kohtaamaan poliisin ammattiin liittyvät vaarat.

Toimin avoimesti ja sovinnollisuutta edistäen.

Käyttäydyn rehdisti, auttavaisesti ja ammatillista yhteishenkeä vahvistaen.

Olen oikeudenmukainen ja toimin koko työyhteisön parhaaksi.

Tällä tavalla tahdon poliisina palvella.

www.poliisi.fi

Veikkaan, että sulla Disgust on kuitenkin aika vääristynyt käsitys siitä, miten poliisin pitäisi toimia missäkin tilanteessa. Mitä noita sun postauksia täällä on tullut luettua, niin melko provoava tyyli sulla kieltämättä on. Eli sinällään en ihmettele, että vastakaiku sua kohtaan poliisin osalta on ollut paskaa, kun sun ulosanti on mitä on.

Mä en allekirjoita yhtään noita sun epämääräisiä juttuja.

Eikös tää nyt ole se sama jätkä, joka kävi pilaamassa vartijan pizzan sen kaverin pizzeriassa, koska vartija oli joskus käyttäytynyt mulkusti :D

Toivottavasti en törmää suhun perjantaina missään kun tuun raivoviskeis tigeristä, alkaa tatti tummuu siinä vaiheessa ja kynä rupee kirjottamaan yhteiskuntakriittistä paskaa, jossa ei ole mitään pohjaa, uskomatonta et sun kaltanen kurahousu kirjottaa suomalaisten rasismista, ja mulkuista poliiseista, kai nyt poliiseja vituttaa ku jätkä vaan foorumille kirjottaa jotain onnetonta agendaa, menisit sinäkin töihin, ja jättäsit kirjoittelemisen niille ketkä sen osaa, ja kenellä on varaa puhua, jätkä asuu hyvin, ja safkat maksaa vanhemmat, ja nillität yhteiskuntaongelmista ja rasismista, niin kuka sut ottaa tosissaan? Kelaa nyt mihin paskaan itekki uskot, suomalaiset on paskoja, islam on rauhan uskonto, ja ei suomeen tuu ghettoja ja muutamasta tilastosta on pitkä matka kunnon kriitikoksi, ja huoriin zizssle my fichle nichle

Se on jännä, miten ne paskaa palvelua poliisilta/järjestyksenvalvojalta/vartijalta saavat ja heidän kanssaan syyttä suotta tekemisiin joutuvat on useimmiten juuri niitä ihmisiä, ketkä suhtautuvat em. ammattien edustajiin kielteisimmin. Sama asia huvitti männävuosina kun nettiblogeissa ja vaihtoehtomedioissa kohistiin paljon vartijaväkivallasta ja annettiin kuva, että vartijat täysin mielivaltaisesti hyökkäilevät syyttömien kimppuun pahoinpidelläkseen tämän ja hävittävät sitten todisteita jne. Itse en ole ikinä saanut vartijoilta turpaani tai joutunut koppiin, vaikka noita käytännössä aina nään julkisilla paikoilla liikkuessa.

Back
Ylös Bottom