Maahanmuutto

BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Ehkä samalla tavalla kuin disgust ei käsitä suurempaa raiskausriskiä, niin sinä et käsitä, ettei hän käsitä. Ei halua hyväksyä, kun rikkois vaivalla rakennettua maailmankuvaa. Sinä et halua uskoa, kun rikkois uskoa ihmisiin.

Niin näin kai sen täytyy olla. On vaan oikeasti helvetin hankala käsittää etteikö disgust oikeasti pysty hyväksymään sitä faktana :s

^ :D

Noi työperäset mamutkin on yhtä turhia täällä ku muutkin. Jos suomessa on työttömiä omasta takaa, ni ei tartte työvoimaa, eikä huoltosuhdetta yhtään lisää.
No kerroppa sitten elektroniikkafirmoille, että mistä löytyy työvoimaa, jolla on kokemusta elektroniikkapaketoinnista puolijohdevalonlähteille, tai mistä saadaan tulkkeja Kiinankauppaan, tai kuinka saadaan korvattua mamulääkärit (niitä on muuten aika monta sellaista, jotka osaavat sujuvaa suomea, ja suorittaneet Suomessa lääkkiksenkin)? Mitä se auttaa, että meillä on työtön kirvesmies, jos tarvitaan manageria LED-tuotantoon? Pitäiskö sun edes joskus ajatella vähän ennen kuin kirjoitat aivottomuuksia?

Ollaan taas etsimässä pariakin työntekijää, ja löytäminen on täysin mahdotonta ja homma pitää siirtää Aasiaan, jos kielletään ulkomailta tuleva työvoima, kuten kaltaisesi iditootit vauhkoavat.

- - - Updated - - -

Sivulla 5 on tilasto. Sivulla 6 on tilasto. Melkeen jokaisella sivulla on tilasto. Jos vaan sanot ne sivut mitä pitää kattella? Ei se tän vaikeampaa ole.

No vaikka tuo kohta sivulla 3:

"Naisten riskissä joutua henkirikoksen uhriksi erot
väestöryhmien välillä ovat suuret. Vuosina 2003–2007
työttömien työikäisten naisten kuolleisuus henkirikoksiin oli yli yhdeksänkertainen työelämässä oleviin
naisiin verrattuna ja viisinkertainen naisten keskihenkirikoskuolleisuuteen nähden. Kaikista 15–64-vuotiaista
naisuhreista 46 prosenttia oli työttömänä, varhaiseläkkeellä tai laitoksissa, työelämässä ikäryhmän uhreista
oli 35 prosenttia (HRSJ).
Maahanmuuttajataustaisten naisten riski joutua
henkirikoksen uhriksi oli vuosina 2003–2007 kaksinkertainen kantaväestön naisiin verrattuna. Maahanmuuttajataustaisiin naisiin kohdistuneet henkirikokset
olivat pääosin etnisten ryhmien sisäisiä, 67 prosenttia
liittyi parisuhdeväkivaltaan. Kantaväestön vastaavista
rikoksista ne erosivat siinä, että kytkös alkoholin käyttöön yleensä puuttui (HRSJ)"

Eli maahanmuttajanaisia pahoinpidellään noin 100% enemmän, ja pääosin oman ryhmän toimesta. Ei sinällään yllätä, koska tuttavapiirissä on noita muutama, eivätkä ihan hirveästi kaipaa takaisin kotimaahansa, vaan ovat etsineet pohjoismaisen puolison.

Ongelma lienee siinä, että on oikeaa työperäistä maahanmuuttoa ja maahanmuuttajien maahan ottamista työvoimapulan paikkaamiseksi ;)

Vähän epäilen että näillä perheenyhdistämisten kautta tulevilla sompuilla ja lähi-idän sankareilla ei ole kovin korkealuokkaista osaamista meille annettavana, mutta silti kaikkea maahanmuuttoa perusteellaan aina mm. työvoimapulalla.

No vaikka tuo kohta sivulla 3:

työttömien työikäisten naisten kuolleisuus henkirikoksiin oli yli yhdeksänkertainen työelämässä oleviin
naisiin verrattuna ja viisinkertainen naisten keskihenkirikoskuolleisuuteen nähden. Kaikista 15–64-vuotiaista
naisuhreista 46 prosenttia oli työttömänä, varhaiseläkkeellä tai laitoksissa, työelämässä ikäryhmän uhreista
henkirikoksen uhriksi oli vuosina 2003–2007 kaksinkertainen kantaväestön naisiin verrattuna. Maahanmuuttajataustaisiin naisiin kohdistuneet henkirikokset
olivat pääosin etnisten ryhmien sisäisiä, 67 prosenttia
liittyi parisuhdeväkivaltaan. Kantaväestön vastaavista
rikoksista ne erosivat siinä, että kytkös alkoholin käyttöön yleensä puuttui (HRSJ)"

Eli maahanmuttajanaisia pahoinpidellään noin 100% enemmän, ja pääosin oman ryhmän toimesta. Ei sinällään yllätä, koska tuttavapiirissä on noita muutama, eivätkä ihan hirveästi kaipaa takaisin kotimaahansa, vaan ovat etsineet pohjoismaisen puolison.

Tässä esimerkkiä Disgustille joka voi samaan tapaan kaivaa ne tiedot esiin, jotka osoittaa mun olleen väärässä.

Ongelma lienee siinä, että on oikeaa työperäistä maahanmuuttoa ja maahanmuuttajien maahan ottamista työvoimapulan paikkaamiseksi ;)

Vähän epäilen että näillä perheenyhdistämisten kautta tulevilla sompuilla ja lähi-idän sankareilla ei ole kovin korkealuokkaista osaamista meille annettavana, mutta silti kaikkea maahanmuuttoa perusteellaan aina mm. työvoimapulalla.

No tuon humanitäärisen maahanmuuton perustelu työvoimapulalla on kyllä idioottimaista. Hirveästi ei helpota HUS:n neurokirurgin tarvetta, että maahan saadaan lukutaidottomia paimenia.

Meinaatko, ettei kieli-, luku-, kirjoitus- ja laskutaidottomilla paimentolaisilla olekaan käyttöä suomen työmarkkinoilla?

Ne LED managerit varmaan hengailee tuolla ostareilla rötöstelemässä? Toihan on sitä massaa mitä valtio tänne haluaa paikkaamaan "tekemättömiä töitä". Raiskaustilastoja suurentamaan ei tartte yhtään mustaa miestä tänne enään, toimitusjohtajaksi sopii tulla vaikka sitten jopa se somalikin, jos tosissaan on sellasia töitä täällä mihin ei suomalainen kykene. Mitä tulee kirvesmiehiin, niitä on turha enää suomessa kouluttaa, sellanen vironmolotus käy työmailla nykyään että eiköhän nekin saada vapaan liikkuvuuden ansiosta sieltä tänne rahdattua ja suomalainen on kortistossa jonossa.

Voidi tajus pointin. Ne LED managerit varmaan hengailee tuolla ostareilla rötöstelemässä? Toihan on sitä massaa mitä valtio tänne haluaa paikkaamaan "tekemättömiä töitä". Raiskaustilastoja suurentamaan ei tartte yhtään mustaa miestä tänne enään, toimitusjohtajaksi sopii tulla vaikka sitten jopa se somalikin, jos tosissaan on sellasia töitä täällä mihin ei suomalainen kykene. Mitä tulee kirvesmiehiin, niitä on turha enää suomessa kouluttaa, sellanen vironmolotus käy työmailla nykyään että eiköhän nekin saada vapaan liikkuvuuden ansiosta sieltä tänne rahdattua ja suomalainen on kortistossa jonossa.

Kirjoitit tuota ennen "Noi työperäset mamutkin on yhtä turhia täällä ku muutkin. Jos suomessa on työttömiä omasta takaa, ni ei tartte työvoimaa"

Eli olit vastustamassa sitä, että joku tulee tänne töihin toimitusjohtajaksi.

Kirjoitit tuota ennen "Noi työperäset mamutkin on yhtä turhia täällä ku muutkin. Jos suomessa on työttömiä omasta takaa, ni ei tartte työvoimaa"

Se oli mun moka, tarkotin siis tätä että otetaan muka palvelualoille tekijöitä vaikkei tarttis jne.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%

"Työperäinen maahanmuuttaja" kääntyy minun korvissa reaalimuotoon "kouluttamaton maahanmuuttaja, jota täytyy kouluttaa seuraavat 20 vuotta, silti tuloksena on vain somalin kielen tulkki tms."
Kaverit, jotka tulevat tänne toimitusjohtajiksi muutenkin kuin märissä unissaan, he ovat vaan toimitusjohtajia. Väristään, kotimaastaan riippumatta. Ei siinä muita määreitä tarvita.

Ettei olis käyny niin nolosti että Disgust jäi kiinni valehtelusta.

Mitä mä olen valehdellut ja missä kohtaa? Koko ajan jaksat jauhaa mun valehteluista, mutta et pysty osoittamaan mitä. Way to go, erittäin hienot debaattitaidot..

Itse nauroit ajatukselle, että perheväkivalta kukoistaa Suomessa.. Osaat varmasti itsekin lukea noita tilastoja mun linkittämältä sivulta, mutta esität tyhmää ettei vaan tämä sun show kärsi. Mutta tossa nyt pari..

Perhepiirissä tapahtuvista henkirikoksista yleisimpiä ovat tapaukset, joissa parisuhdekumppani surmaa naisen. Tämä on ylipäätään toiseksi yleisin henkirikostyyppimme.

Euroopan unionin jäsenmaista Suomessa on 11. korkein naisten ja 7. korkein miesten henkirikoskuolleisuus. Euroopan rahaunionin 16 maan joukossa naisten henkirikoskuolleisuus on Suomessa viidenneksi korkein ja miesten korkein.

Suomen sijoittuminen naisten henkirikoskuoleman vertailussa:

Eurooppa (42): 13
EU (27): 7
EMU (17): 3

Mitä mä olen valehdellut ja missä kohtaa? Koko ajan jaksat jauhaa mun valehteluista, mutta et pysty osoittamaan mitä. Way to go, erittäin hienot debaattitaidot..

Itse nauroit ajatukselle, että perheväkivalta kukoistaa Suomessa.. Osaat varmasti itsekin lukea noita tilastoja mun linkittämältä sivulta, mutta esität tyhmää ettei vaan tämä sun show kärsi. Mutta tossa nyt pari..

Ja miten nämä todistaa mun alkuperäiset väitteet vääriksi?

Sen sä valehtelit kun väitit, että noi tilastot todistais mun olleen väärässä siinä postissa, jossa mä kyykytin sua.

Perkelettekö tässä kokoajan hoen samaa asiaa muttakun sivuutat sen täysin kokonaan niin taidat tietää että olen asiassa oikeassa?

VÄITÄTKÖ SINÄ DISGUST ETTÄ MUSLIMI MAAHANMUUTTAJAMIES EI HAKKAA JA RAISKAA PIRUN PALJON SUUREMMALLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ KUIN SUOMALAINEN?

ei ole kukaan sanonut että suomalainen ei hakkaa. suomalainen ei raiskaa jne. Vaan sitä että muslimipojut paljon useemmin niin tekee.

Voisitko nyt vastata tähän faktoilla joita väitit olevan, eikä kiertelemällä.

edit. kuten varmaan osaat lukea, noi sinun antamasi lähteet kyllä kertoo ihan toista mitä väität.

Osaat varmasti myös itse lukea sen antamasi lähteen kaikki tiedot. Tämä kun näyttää jäävän sinulta huomioimatta täysin:

olivat pääosin etnisten ryhmien sisäisiä, 67 prosenttia liittyi parisuhdeväkivaltaan. Kantaväestön vastaavista

Parisuhdeväkivalta kukoistaa Suomessa, maahanmuuttajien toimesta. Oh snap! :rolleyes:

tuntuu vaan että sulla hyppää aina silmiin tuolla hakkaa ja raiskaa ja sitte sivuutat koko homman "ei ei näin ole" vaankun sanon vaan koko ajan että suuuuremmalla todennäköisyyydellä tekee niin. En suinkaan kaikki muslimit hakkaa ja raiskaa.

En vaan käsitä miten et voi ymmärtää kun näet tilastoissa selvän faktan että muslimi raiskaaa niin paljon todennäköisemmin?? miten sen voi kieltää oikeasti??? miten tuollainen itsepetoksen määrä on mahdollista

Sä puhut nyt ihan eri asiasta. Me puhuttiin nimenomaan perheväkivallasta, eikä raiskauksista yleisesti.

Mitä tulee ulkomaalaisten loistamiseen raiskaustilastoissa yleisesti, niin vituttaahan noi saatanan eläimet. Vituttaa uhrien puolesta ja vitutaa hyvien ulkomaalaisten puolesta, kenen maine menee siinä samalla. Mun puolesta ekasta kerrasta karkoitus..

Ja miten nämä todistaa mun alkuperäiset väitteet vääriksi?

Sen sä valehtelit kun väitit, että noi tilastot todistais mun olleen väärässä siinä postissa, jossa mä kyykytin sua.

Vanhaa tuttua Rankkuria, sivuutat täysin aiheen ja väittelet lapsellisesti. Kyykytit mua? :D Meillä on vissiin eri käsitys kyykyttämisestä.

Palataas aiheeseen..

Sinä sanoit:

Perheväkivalta kukoistaa. Hmmm, tartutaanpa tuohon..

..johon minä vastasin:

Perhepiirissä tapahtuvista henkirikoksista yleisimpiä ovat tapaukset, joissa parisuhdekumppani surmaa naisen. Tämä on ylipäätään toiseksi yleisin henkirikostyyppimme.

Euroopan unionin jäsenmaista Suomessa on 11. korkein naisten ja 7. korkein miesten henkirikoskuolleisuus. Euroopan rahaunionin 16 maan joukossa naisten henkirikoskuolleisuus on Suomessa viidenneksi korkein ja miesten korkein.

Disgust 1 - 0 Rankkuri

Sä puhut nyt ihan eri asiasta. Me puhuttiin nimenomaan perheväkivallasta, eikä raiskauksista yleisesti.

Mitä tulee ulkomaalaisten loistamiseen raiskaustilastoissa yleisesti, niin vituttaahan noi saatanan eläimet. Vituttaa uhrien puolesta ja vitutaa hyvien ulkomaalaisten puolesta, kenen maine menee siinä samalla. Mun puolesta ekasta kerrasta karkoitus..

Perkelettekö tässä kokoajan hoen samaa asiaa muttakun sivuutat sen täysin kokonaan niin taidat tietää että olen asiassa oikeassa?

VÄITÄTKÖ SINÄ DISGUST ETTÄ MUSLIMI MAAHANMUUTTAJAMIES EI HAKKAA JA RAISKAA PIRUN PALJON SUUREMMALLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ KUIN SUOMALAINEN?

ei ole kukaan sanonut että suomalainen ei hakkaa. suomalainen ei raiskaa jne. Vaan sitä että muslimipojut paljon useemmin niin tekee.

Hakkaa ja raiskaa vaimoaan? Väitän.

Anteeks miten se olikaan? Katso postauksesi #33323.

Se juju piileekin siinä, ettei sais tulla sitä ekaakaan kertaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom