Maahanmuutto

BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Esiintyykö enemmän kuin euroopassa tai suomessa keskimäärin? Onko naisen asema muutoin vahva?

Vain sillä on merkitystä miten ulkomaalaiset käyttäytyy Suomessa. Suomessa ulkomaalaiset naiset käy töissä, opiskelee ja käy ulkona kavereiden kanssa, aivan kuten kantaväestön naiset..

Ihan kuin se olisi jotenkin default oletus, että "muslmimies lyö naista". Joo sitä esiintyy joissain musuperheissä, mutta ei se ole mikään vakio. Varsinkaan Suomessa asuvissa perheissä. Ne tuppaa ne tavat hyvin usein jäädä sinne mistä on lähdetty..

Otetaan esimerkkinä ramadanin aikana paasto. Henkilö on saattanut koko elämänsä paastoa asuessaan synnyinmaassa, mutta kun tulee Suomeen, niin se paastoaminen jäiki sitten siihen. Eli ympäristö tekee kaltaisekseen.
Et sinä vaan millään voi väittää oikeasti etteikö se muslimimies lyö sitä naista pirun paljon todennäköisemmin ja useammin kuin kantaväestö täällä. Sehän olis ihan puhasta valehtelua.

Vain sillä on merkitystä miten ulkomaalaiset käyttäytyy Suomessa. Suomessa ulkomaalaiset naiset käy töissä, opiskelee ja käy ulkona kavereiden kanssa, aivan kuten kantaväestön naiset..
miks alan asiantuntijat sitten väittää noissa linkeissä muuta?

Sä tarkoituksella ilmeisesti rajaat tän asian pelkkään lyömiseen vaikka väkivaltaan kuuluu paljon muutakin, jotka on tuossa hetki sitten sulle lueteltu. Toki sulle on kätevintä puhua vain lyömisestä, koska sitä tapahtuu kaikissa kulttuureissa.

Lyöminen, raiskaaminen, uhkailu.. kaikki menee samaan kastiin ja kaikkia esiintyy perheissä kulttuuriin, ihonväriin tai uskontoon katsomatta.

Lyöminen, raiskaaminen, uhkailu.. kaikki menee samaan kastiin ja kaikkia esiintyy perheissä kulttuuriin, ihonväriin tai uskontoon katsomatta.

kuten säkkiin pukeminen, menemisien ja kouluttautumisen ja työntekemisen rajoittaminen ja pakkoavioliitot.

kyllä se täytyy vaan kerta kerran jälkeen ihmetellä miten ihminen voi kuulua noin sairaaseen uskontoon.

ootko muuten disgust ylpeä siitä että oot muslimi? hävettääkö koskaan myöntää, että mihin asioihin uskot?

ihan ku tilastot puhuis vähän toista kieltä.

No sit sä varmaa helposti ja selkeesti laitat ne tänne.

Kyseessä pdf tiedosto, josta yritin, mutta en onnistunut linkittämään haluamiani tilastoja.

Mitä kohtaa sä et tästä ymmärtäny? Sä raukka yrität vaan vetää täällä hirveetä showta, eikä sua nähtävästi oikeesti edes kiinnosta koko perheväkivalta aiheena, kun et halua yhtä hiiren klikin takana olevaa sivua käydä katsomassa. Sivua jossa on tilastoja, jotka kumoaa sun argumentit.

Perkelettekö tässä kokoajan hoen samaa asiaa muttakun sivuutat sen täysin kokonaan niin taidat tietää että olen asiassa oikeassa?

VÄITÄTKÖ SINÄ DISGUST ETTÄ MUSLIMI MAAHANMUUTTAJAMIES EI HAKKAA JA RAISKAA PIRUN PALJON SUUREMMALLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ KUIN SUOMALAINEN?

ei ole kukaan sanonut että suomalainen ei hakkaa. suomalainen ei raiskaa jne. Vaan sitä että muslimipojut paljon useemmin niin tekee.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
ootko muuten disgust ylpeä siitä että oot muslimi? hävettääkö koskaan myöntää, että mihin asioihin uskot?

Puhutaanko taas musta? Okei, puhutaan musta hetki, kun sua kiinnostaa se ilmeisesti enemmän kuin itse aihe.

Oon puolimuumi (jos pohjois-afrikkalaiset on sun mielestä muumeja). Olen papereissa musu, mutta en lue koraania, en rukoile, nussin ennen avioliittoa, dokaan välillä ja syön pepperoonia pizzan päällä. Jos naisin musliminaisen, niin kieltäisin tätä käyttämästä huntua. Eli mun kohdalla se muslimius on enemmänki kulttuuripohjaista, eli mä yritän aina jeesaa vähäosaisia ja heikompia, mä oon vieraanvarainen ja mulle perhe ja läheiset menee itseni ja kaiken muun edelle.

Vastasko tämä nyt sun treffinhakuilmoitusta?

Disgust on kyl uskomaton kaveri. Pastee 16 sivua tekstiä ja sitten itkee kun pyydetään pasteemaan tärkeimmät kohdat asiasta tähä. Pientä vinkkiä: pidä hiiren vasenta nappulaa pohjassa, maalaa haluamasi teksi. Paina copy. Tule tänne. Paina paste. Lopeta itkeminen.

Perkelettekö tässä kokoajan hoen samaa asiaa muttakun sivuutat sen täysin kokonaan niin taidat tietää että olen asiassa oikeassa?

VÄITÄTKÖ SINÄ DISGUST ETTÄ MUSLIMI MAAHANMUUTTAJAMIES EI HAKKAA JA RAISKAA PIRUN PALJON SUUREMMALLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ KUIN SUOMALAINEN?

ei ole kukaan sanonut että suomalainen ei hakkaa. suomalainen ei raiskaa jne. Vaan sitä että muslimipojut paljon useemmin niin tekee.

Hakkaa ja raiskaa vaimoaan? Väitän.

..ja äläkä huuda siellä. Kyllä mä sun viestit näen. Sun tapa keskustella on vaan sen verran vaivalloista ja mitään tietämätöntä, etten jaksa vaivautua. Sori ei mitään henkilökohtaista.

- - - Updated - - -

Disgust on kyl uskomaton kaveri. Pastee 16 sivua tekstiä ja sitten itkee kun pyydetään pasteemaan tärkeimmät kohdat asiasta tähä. Pientä vinkkiä: pidä hiiren vasenta nappulaa pohjassa, maalaa haluamasi teksi. Paina copy. Tule tänne. Paina paste. Lopeta itkeminen.

Niitä tilastoja en osannut jostain syystä pastea tänne. Voit toki neuvoa mua. Tässä kyseinen sivua, jossa tilastot on:

http://www.optula.om.fi/1247667026356

tuntuu vaan että sulla hyppää aina silmiin tuolla hakkaa ja raiskaa ja sitte sivuutat koko homman "ei ei näin ole" vaankun sanon vaan koko ajan että suuuuremmalla todennäköisyyydellä tekee niin. En suinkaan kaikki muslimit hakkaa ja raiskaa.

En vaan käsitä miten et voi ymmärtää kun näet tilastoissa selvän faktan että muslimi raiskaaa niin paljon todennäköisemmin?? miten sen voi kieltää oikeasti??? miten tuollainen itsepetoksen määrä on mahdollista

tuntuu vaan että sulla hyppää aina silmiin tuolla hakkaa ja raiskaa ja sitte sivuutat koko homman "ei ei näin ole" vaankun sanon vaan koko ajan että suuuuremmalla todennäköisyyydellä tekee niin. En suinkaan kaikki muslimit hakkaa ja raiskaa.

En vaan käsitä miten et voi ymmärtää kun näet tilastoissa selvän faktan että muslimi raiskaaa niin paljon todennäköisemmin?? miten sen voi kieltää oikeasti??? miten tuollainen itsepetoksen määrä on mahdollista

Vastaan diskustin puolesta. Itsepetoksen määrä on mahdollista, jos laittaa kaiken muun itsensä edelle. Ihminen on itsekäs eläin. Se, että pitää kaikkea muuta kuin itseään tärkeimpänä on sairaus. lainaus Disgustin tekstistä :"mulle perhe ja läheiset menee itseni ja kaiken muun edelle."

Hakkaa ja raiskaa vaimoaan? Väitän.

..ja äläkä huuda siellä. Kyllä mä sun viestit näen. Sun tapa keskustella on vaan sen verran vaivalloista ja mitään tietämätöntä, etten jaksa vaivautua. Sori ei mitään henkilökohtaista.

- - - Updated - - -

Niitä tilastoja en osannut jostain syystä pastea tänne. Voit toki neuvoa mua. Tässä kyseinen sivua, jossa tilastot on:

Mä väitän, että mä olen edelleen oikeassa noiden mun tilastojen kanssa ja että täällä:
ei ole mitään mikä todistais toisin.

- - - Updated - - -

Puhutaanko taas musta? Okei, puhutaan musta hetki, kun sua kiinnostaa se ilmeisesti enemmän kuin itse aihe.

Oon puolimuumi (jos pohjois-afrikkalaiset on sun mielestä muumeja). Olen papereissa musu, mutta en lue koraania, en rukoile, nussin ennen avioliittoa, dokaan välillä ja syön pepperoonia pizzan päällä. Jos naisin musliminaisen, niin kieltäisin tätä käyttämästä huntua. Eli mun kohdalla se muslimius on enemmänki kulttuuripohjaista, eli mä yritän aina jeesaa vähäosaisia ja heikompia, mä oon vieraanvarainen ja mulle perhe ja läheiset menee itseni ja kaiken muun edelle.

Vastasko tämä nyt sun treffinhakuilmoitusta?

Eli ei hävetä. That´s Disguting!

ps. foto ois ollu kiva.

^ :D

Noi työperäset mamutkin on yhtä turhia täällä ku muutkin. Jos suomessa on työttömiä omasta takaa, ni ei tartte työvoimaa, eikä huoltosuhdetta yhtään lisää. Stadissakin työttömyys taas lisääntynyt parilla prossalla vuoden aikana, ja nää urpot hankkii lisää mamuja tänne, ku tarvii duunareita? Paskan marjat. Eurooppaa uhkaavat katastrofit ovat maahanmuutto ja työttömyys, nämä koskettaa myös Suomea, noi puheet työvoimapulasta ja huoltosuhteen korjaamisesta itämaisilla tietäjillä on silkkaa paskaa. Suomalaiset hakee ihan samoja duuneja ku mamut, mut tottakai rasismin pelossa palkataan se nekru mieluiten, ja helpompi sille on maksaa alle TESin palkkaakin, ei se mitään tajua kuitenkaan. Heräis noikin päättäjät tähän tosimaailmaan.

Sivulla 5 on tilasto. Sivulla 6 on tilasto. Melkeen jokaisella sivulla on tilasto. Jos vaan sanot ne sivut mitä pitää kattella? Ei se tän vaikeampaa ole.

Ettei olis käyny niin nolosti että Disgust jäi kiinni valehtelusta.

Ehkä samalla tavalla kuin disgust ei käsitä suurempaa raiskausriskiä, niin sinä et käsitä, ettei hän käsitä. Ei halua hyväksyä, kun rikkois vaivalla rakennettua maailmankuvaa. Sinä et halua uskoa, kun rikkois uskoa ihmisiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom