Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

^ ei mitään sitten. Tiedostat tämän itsekin kiistämättä, joten ollaan samaa mieltä. Se riittää mulle. Onnea valitsemallesi tielle, sillä se tulee olemaan kivinen ja pitkä..

lopeta se nillitys sitten. ruotsissa ollaan herkempiä teidän eksoottiselle värinälle. sinne kulkee laivoja ja lentokoneita vähän väliä. kiitos kiitos, toistaseks on menny aika kiitettävän mukavasti.

Venäläinen, Virolainen, arabi tai ghanalainen niin samanlaista rotukammoa se herättää teissä isänmaan sankareissa.

(Korjatakseni väärinkäsitykset, niin nyt en siis puhu kaikista suomalaisisa yleisesti, vaan lähinnä tässä ketjussa vaikuttavien kaltaisista Aatuista, jotka pelkäävät eri värejä, kuin ruttoja..)

Tän ketjun "Aatut" on huolissaan siitä mihin tämä rakas maamme on menossa (ja lisättäköön vielä että täysin syystä) kun ne muut vihreät kukkamekkohipit ei näe metsää puilta. Jos Suomi tarjoaa "turvapaikkaa" omasta hyvästä tahdostaan eikä sitä osata kunnioittaa millään tasolla niin ei todellakaan tarvitse kenenkään mielistellä. Eikä pidä. Ulos maasta vaan ja nopeasti, ja samalla maahanmuuttopykälät uusiksi. Vituttaa tollanen perseily saatana.

Onneksi tähän ollaan pikkuhiljaa herätty, ja nyt jopa uskalletaan kritisoida tätä tilannetta. Että oikealla polulla ollaan. Toisilla vaan kestää vähän pidempää herätä todellisuuteen kuin muilla.

Totta kai saa ja pitää olla huolissaan kotimaasta. En mä sitä kritisoi mutta mittasuhteet kuntoon herranjumala. En myöskään tarkoittanut kommenteillani kaikkia tässä ketjussa vaikuttavia vaan nimenomaan näitä muutamia mallikansalaisia (joihin kyllä törmää huolestuttavan usein eri kanavissa)..

Ei tarvii kuin mennä edellisen sivun loppupuoliskolle..

Misä Suomen kaupungissa on vähiten etnisesti erilaisia ihmisiä? Sinne minä muutan ^^

Etelä-Karjalan pikkukylistä voin itse sanoa sanottavani.Puoleentoista vuoteen en ole nähnyt yhtään neekeriä Varjopuolena tosin, että kaikki palvelut ovat siirtyneet muualle

Muutin paikkakunnalle missä on reilusti ruotsinkielisiä ja sen jälkeen paikkakunnalle missä niitä oli vielä enemmän, eikä ole näkynyt etnistä meininkiä.

Paljon olen Eurooppaa kiertänyt, ja vaikka maahanmuuttovastaisuutta esiintyy eri maissa eri määrin, niin missään en ole tavannut samanlaista muukalaisvihaa kuin Suomessa. Junttikansa, eikä siitä pääse mihinkään..

En tätä kyllä allekirjoita. Se, että tänne foorumille muutama "hieman" muukalaispelkoinen ihminen kirjoittaa, ei tarkoita että perus kaduntallaaja näin ajattelisi ulkomaalaisista.

Kyllä Suomi nyt loppujen lopuksi on ihan kiva paikka asua.

Mäkin olen huolissani mun kotimaasta Suomesta, kun tämä maa on täynnä itsekeskeisiä juntteja.

- - - Updated - - -

En tätä kyllä allekirjoita. Se, että tänne foorumille muutama "hieman" muukalaispelkoinen ihminen kirjoittaa, ei tarkoita että perus kaduntallaaja näin ajattelisi ulkomaalaisista.

Kyllä Suomi nyt loppujen lopuksi on ihan kiva paikka asua.

Suomi on loistava paikka asua, mutta mä asunkin onneksi Helsingissä. En voisi kuvitellekaan asuvani alle 100 000 asukkaan kaupungissa. Enkä tarkoita, että kaikki kaduntallaajat näin ajattelisi ulkomaalaisista. Mutta liian moni kuitenkin..

Mäkin olen huolissani mun kotimaasta Suomesta, kun tämä maa on täynnä itsekeskeisiä juntteja.

Millainen on itsekeskeinen juntti? Onko se esimerkiksi joku ao esimerkeistä:

- henkilö joka on huolissaan maahanmuutosta aiheutuvista rikoksista ja raiskauksista joiden rikastilostoja tietyt ihmisryhmät edustavat hälyttävän suurella prosentilla?
- henkilö joka haluaa maahanmuuttoon tiukempia pykäliä?
- henkilö joka haluaa toistuvasti rikoksia tekevät maahanmuuttaajat karkotettavaksi maasta?

- - - Updated - - -

Suomi on loistava paikka asua, mutta mä asunkin onneksi Helsingissä. En voisi kuvitellekaan asuvani alle 100 000 asukkaan kaupungissa. Enkä tarkoita, että kaikki kaduntallaajat näin ajattelisi ulkomaalaisista. Mutta liian moni kuitenkin..

Pitäiskö teistä jotenkin erityisesti pitää sen takia että te ootte eri näkösiä tai jotenki erityisesti osoittaa se että kuinka ihmeellisiä te ootte? Suurimmalle osalle te ootte täysin yhdentekeviä, pientä osaa te vitutatte ja tietty osa ei saa teistä tarpeekseen. Mikä sua surettaa siinä että kaikki ei tykkää siitä että joka toinen vastaan kävelevä on jonkin sortin mugabe?

Olisko suomi hienompi paikka olla jos täällä olis asiat niinku ruotsissa esim?

Millainen on itsekeskeinen juntti? Onko se esimerkiksi joku ao esimerkeistä:

- henkilö joka on huolissaan maahanmuutosta aiheutuvista rikoksista ja raiskauksista joiden rikastilostoja tietyt ihmisryhmät edustavat hälyttävän suurella prosentilla?
- henkilö joka haluaa maahanmuuttoon tiukempia pykäliä?
- henkilö joka haluaa toistuvasti rikoksia tekevät maahanmuuttaajat karkotettavaksi maasta?

Ei, sillä olen itse samaa mieltä kaikista ylläolevista.

^ En mä fanita ketään. Mä oon ihminen ja katson ihmisiä ihmisinä. Ei siinä sen enempää. Eikä tarvii muuttua "meidän", rättipäiden tai afrikan sarven ihmiskuonan kaltaisiksi. Ja turha lähteä marttyyrilinjalle.. se on ihan sama minkä värinen tai kokoinen edessä seisoo, niin yhtä paska on vastaanotto. Venäläinen, Virolainen, arabi tai ghanalainen niin samanlaista rotukammoa se herättää teissä isänmaan sankareissa.

(Korjatakseni väärinkäsitykset, niin nyt en siis puhu kaikista suomalaisisa yleisesti, vaan lähinnä tässä ketjussa vaikuttavien kaltaisista Aatuista, jotka pelkäävät eri värejä, kuin ruttoja..)

Kysymys kuuluukin, missä menee terveen ennakkoluuloisuuden raja? Jos kohtaisit gorillan lenkkipolulla, niin kyllähän sä paskoisit housuun kuten kaikki meistä. Olisit siis ennakkoluuloinen, etkä ajattelisi, että suhtaudut gorillaan kuten mihin tahansa elävään olentoon. Vaikka ihmisiä ollaankin, niin yhtä lailla esim. somalit poikkeavat meistä niin käytökseltään kuin ulkonäöltään. Onko nuori nainen rasisti vältellessään kohtaamista somalin kanssa lenkkipolulla? Vai onko tässä kyse terveestä ennakkoluuloisuudesta?

Pitäiskö teistä jotenkin erityisesti pitää sen takia että te ootte eri näkösiä tai jotenki erityisesti osoittaa se että kuinka ihmeellisiä te ootte? Suurimmalle osalle te ootte täysin yhdentekeviä, pientä osaa te vitutatte ja tietty osa ei saa teistä tarpeekseen. Mikä sua surettaa siinä että kaikki ei tykkää siitä että joka toinen vastaan kävelevä on jonkin sortin mugabe?

Olisko suomi hienompi paikka olla jos täällä olis asiat niinku ruotsissa esim?

Ketkä me? :D Mä olen syntynyt Suomessa ja jos seison täysin suomalaisen vieressä, niin et välttämättä edes osaa erottaa kumman meidän veressä virtaa hieman muutakin, kuin arjalaista verta.

Eikö mua saa vituttaa te, jotka leimaatte ihmisen samantien pelkän ihonvärin takia, ettekä anna edes sijaa sille mahdollisuudelle, että se Ahmed, Sergei taj Mugabe voi olla ihan hyvä jätkä?

Mitkä asiat Ruotsissa? Maahanmuuttopolitiikka Ruotsissa on ollut liian löysää, mutta silti ihmisten asenteet ulkomaalaisia kohtaa ovat positiivisemmat kuin Suomessa.

Tästä lauseesta tuli mieleen, että kun aina viljellään tuota, että pelätään värejä niin voisko oikeesti olla kyse siitä, että jotkut olis vaan lopen vittuuntuneita siihen, että esim. somalit elää täällä ku siat pellossa ja perseilee muutenkin? Harvemmin ne starvin marvinit ny varsinaista pelkoa saa aikaa vastaan kävellessään.

- - - Updated - - -

Ketkä me? :D Mä olen syntynyt Suomessa ja jos seison täysin suomalaisen vieressä, niin et välttämättä edes osaa erottaa kumman meidän veressä virtaa hieman muutakin, kuin arjalaista verta.

Eikö mua saa vituttaa te, jotka leimaatte ihmisen samantien pelkän ihonvärin takia, ettekä anna edes sijaa sille mahdollisuudelle, että se Ahmed, Sergei taj Mugabe voi olla ihan hyvä jätkä?

Mitkä asiat Ruotsissa? Maahanmuuttopolitiikka Ruotsissa on ollut liian löysää, mutta silti ihmisten asenteet ulkomaalaisia kohtaa ovat positiivisemmat kuin Suomessa.

No te ulkomaalaiset.

Saahan sua vituttaa. Sä vaan koitat kovasti vakuuttaa, että kaikki olis niin paljon ihanampaa jos ne 25 kiljuskiniäki rakastais teitä varauksetta. En nää mitään pointtia tossa itkemisessä.

Kyllä ja tuo ihana asenne on muuttanut millä tavalla Ruotsin paremmaksi paikaksi?

[venom];3746546 sanoi:
Kysymys kuuluukin, missä menee terveen ennakkoluuloisuuden raja? Jos kohtaisit gorillan lenkkipolulla, niin kyllähän sä paskoisit housuun kuten kaikki meistä. Olisit siis ennakkoluuloinen, etkä ajattelisi, että suhtaudut gorillaan kuten mihin tahansa elävään olentoon. Vaikka ihmisiä ollaankin, niin yhtä lailla esim. somalit poikkeavat meistä niin käytökseltään kuin ulkonäöltään. Onko nuori nainen rasisti vältellessään kohtaamista somalin kanssa lenkkipolulla? Vai onko tässä kyse terveestä ennakkoluuloisuudesta?

Täysin samaa mieltä ja esimerkkisi kulkee nimenomaan terveen ennakkoluuloisuuden rajoissa.

Pitäiskö teistä jotenkin erityisesti pitää sen takia että te ootte eri näkösiä tai jotenki erityisesti osoittaa se että kuinka ihmeellisiä te ootte?

Ei. Onko joku väittänyt muuta?

Suurimmalle osalle te ootte täysin yhdentekeviä, pientä osaa te vitutatte ja tietty osa ei saa teistä tarpeekseen.

Aivan.

Mikä sua surettaa siinä että kaikki ei tykkää siitä että joka toinen vastaan kävelevä on jonkin sortin mugabe?

Surettaa? Kuka semmoisesta on puhunut? Jos joku ei diggaa musta ihonvärin takia, paska juttu. Mutta eipä se mua harmita.

Ei. Onko joku väittänyt muuta?

Aivan.

Surettaa? Kuka semmoisesta on puhunut? Jos joku ei diggaa musta ihonvärin takia, paska juttu. Mutta eipä se mua harmita.

Kovasti tuo Disgust tuntuu tarvitsevan kyseistä huomiota.

Aivan.

Disgust. Kuten ehkä huomaat niin en quotannu sua vaan Disgustia? Ihan ehkä pieni ärrimurri sieltä kuitenkin ton sun tekstin perusteella olis kömpimässä esiin.

"Teistä" ulkomaalaisistahan sä puhuit, joten koin ulkomaalaisena velvollisuuden vastata.

Tai sit kohteliaana kaverina teitittelin Disgustia?? Voi kun muutkin ulkomaalaiset kokisivat esimerkiksi työnteon velvollisuudekseen täällä.

Disgust voisi mennä sanomaan jollekin yllätysseksin kohteeksi joutuneelle, miten ennakkoluuloisen tie on kivinen ja pitkä.

No sehän on vallan kohtelias tapa. :D

Saatat muuten yllättyä, miten vaikeaa tummemman pigmentin kaverin on saada töitä. Ainakin jos ei koulut ole maistunut.

No sehän on vallan kohtelias tapa. :D

Saatat muuten yllättyä, miten vaikeaa tummemman pigmentin kaverin on saada töitä. Ainakin jos ei koulut ole maistunut.

Mä oon herrasmies.

Saatat muuten yllättyä, miten vaikeaa kenen tahansa on saada töitä. Ainakin jos ei koulut ole maistunut.
Tiedät varmaan, millä tasolla esim. nuorten työttömyysluvut pyörii? Helpoin selitys tummemman pigmentin kaverille on tietysti se, että sillä on tummempi pigmentti.

Tästä lauseesta tuli mieleen, että kun aina viljellään tuota, että pelätään värejä niin voisko oikeesti olla kyse siitä, että jotkut olis vaan lopen vittuuntuneita siihen, että esim. somalit elää täällä ku siat pellossa ja perseilee muutenkin? Harvemmin ne starvin marvinit ny varsinaista pelkoa saa aikaa vastaan kävellessään.

Ulkomaalaisia kun on eri värisiä ja eri kulttuurin omaavia. Se, että somppu perseilee, ei tee virolaisesta Aarnosta ja tunisialaisesta Ahmedista yhteiskuntakelvotonta ali-ihmistä.

No te ulkomaalaiset.

Saahan sua vituttaa. Sä vaan koitat kovasti vakuuttaa, että kaikki olis niin paljon ihanampaa jos ne 25 kiljuskiniäki rakastais teitä varauksetta.

Kiitos mä en tarvitse 25:n kiljuskinin myötätuntoa ja rakkautta. Onneksi niitä ei pääkaupunkiseudulla näy. Eniten mua vitutta, että vielä tänä päivänä ylipäätään on olemassa kiljuskinejä.

En nää mitään pointtia tossa itkemisessä.

Kyllä ja tuo ihana asenne on muuttanut millä tavalla Ruotsin paremmaksi paikaksi?

Se, että ihmiset ovat positiivisempia asenteiltaan tekee jo maasta hyvän paikan. Se riittää mulle.

Back
Ylös Bottom