Nyt ne juoksee yli jo em-kisoissaki..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hommaforum sanoi:Sedu Koskinen puhui Haaga Studia Restonomia-seminaarissa myös kysymyksestä, joka on poliittisesti varsin arkaluontoinen, nimittäin ulkomaalaisten päästämisestä ravintolaan.
"Tällä hetkellä ulkomaalaisongelma on olemassa. Se on pakko nostaa jossain foorumissa esiin. Minulle voi tulla viikossa kymmeniä valituksia siitä, että meillä on käynyt liikaa ulkomaalaisia. Tavalliset asiakkaat kokevat sen häiritseväksi. Ulkomaalaiset miehet eivät välttämättä arvosta varsinkaan naisia. Ryhdytään ihan avoimesta hiplaamaan ja kourimaan ja käyttäytymään huonosti. Se on todellisuutta."
On joo, kyllähän jugot, albaanit ja aasialaiset on aika vaarallista porukkaa. Ja ovathan somalitkin tulleet omana ryhmänään. Ne ovat asuneet täällä jo niin kauan, että ne tuntevat kaikki systeemit ja puhuvat suomea. Ne eivät enää ole ulkopuolisia. Ne ovat aika syvällä näissä systeemeissä. Enkä minä ole rasisti. Olen ollut paljon ulkomailla ja yritän aina ymmärtää mahdollisimman pitkälle, mutta ongelmat ovat faktaa tänä päivänä. Jossain vaiheessa ne saattavat riistäytyä käsistä niin kuin esim. Ruotsissa ja Saksassa on jo tapahtunut."
http://hommaforum.org/index.php/topic,72552.0.html
Tämän lisäksi kiinniotetut muistivat kunnioittaa poliisien toimintaa potkimalla ja huutelemalla "I will kill you!"-huutoja."
Todella huolestuttavaa. Nyt aletaan liikkumaan niillä rajoilla, jonka ylityksen jälkeen ei enää ole paluuta. Siitä pisteestä, kun virkavallan kimppuun käydään avoimesti, ei ole enää pitkä matka siihen, kun autot palavat lähiöissä.
Varjopuolena tosin, että kaikki palvelut ovat siirtyneet muualle, mutta se on yksi syy miksi täällä niin rauhallista onkin.Muutama venäläinen sillon tällöin kassajonossa, mutta muuten vastaa sitä idylliä, joka Häjyt elokuvassa esitettiin :DMisä Suomen kaupungissa on vähiten etnisesti erilaisia ihmisiä? Sinne minä muutan ^^
Suomalaiset vaan on niin saatanan uppiniskaista kansaa, ettei tosikaan.. ei tässä muuta voi sanoa. Pysykää siellä kylissänne, jossa ainut kauppa on Maijan marketti ja ainut paikka, jossa viettää aikaa on paikallinen Teboil. Siinä sitten rakennatte tulevaisuutta, eikä tarvitse nähdä yhtään ulkolaista. Hyvä, että teidät kaltaiset juntit pysyy kaukana pääkaupunkiseudulta.
En minäkään tänne mielellään kaksin käsin lappaa porukkaa sisään, mutta joku roti sentään. Paljon olen Eurooppaa kiertänyt, ja vaikka maahanmuuttovastaisuutta esiintyy eri maissa eri määrin, niin missään en ole tavannut samanlaista muukalaisvihaa kuin Suomessa. Junttikansa, eikä siitä pääse mihinkään..
^ En mä fanita ketään. Mä oon ihminen ja katson ihmisiä ihmisinä. Ei siinä sen enempää. Eikä tarvii muuttua "meidän", rättipäiden tai afrikan sarven ihmiskuonan kaltaisiksi. Ja turha lähteä marttyyrilinjalle.. se on ihan sama minkä värinen tai kokoinen edessä seisoo, niin yhtä paska on vastaanotto. Venäläinen, Virolainen, arabi tai ghanalainen niin samanlaista rotukammoa se herättää teissä isänmaan sankareissa.