Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

.
Hommaforum sanoi:
Sedu Koskinen puhui Haaga Studia Restonomia-seminaarissa myös kysymyksestä, joka on poliittisesti varsin arkaluontoinen, nimittäin ulkomaalaisten päästämisestä ravintolaan.

"Tällä hetkellä ulkomaalaisongelma on olemassa. Se on pakko nostaa jossain foorumissa esiin. Minulle voi tulla viikossa kymmeniä valituksia siitä, että meillä on käynyt liikaa ulkomaalaisia. Tavalliset asiakkaat kokevat sen häiritseväksi. Ulkomaalaiset miehet eivät välttämättä arvosta varsinkaan naisia. Ryhdytään ihan avoimesta hiplaamaan ja kourimaan ja käyttäytymään huonosti. Se on todellisuutta."

On joo, kyllähän jugot, albaanit ja aasialaiset on aika vaarallista porukkaa. Ja ovathan somalitkin tulleet omana ryhmänään. Ne ovat asuneet täällä jo niin kauan, että ne tuntevat kaikki systeemit ja puhuvat suomea. Ne eivät enää ole ulkopuolisia. Ne ovat aika syvällä näissä systeemeissä. Enkä minä ole rasisti. Olen ollut paljon ulkomailla ja yritän aina ymmärtää mahdollisimman pitkälle, mutta ongelmat ovat faktaa tänä päivänä. Jossain vaiheessa ne saattavat riistäytyä käsistä niin kuin esim. Ruotsissa ja Saksassa on jo tapahtunut."

http://hommaforum.org/index.php/topic,72552.0.html
Tämän lisäksi kiinniotetut muistivat kunnioittaa poliisien toimintaa potkimalla ja huutelemalla "I will kill you!"-huutoja."

Miksiköhän iltapaskat ei ota suoraan näiltä rasistisilta poliisi sivuilta näitä fakstoja..

"Vaasan keskustassa sijaitsevassa yökerhossa tapeltiin sunnuntaina klo 02-03 välillä. Paikalle meni poliisipartio rauhoittamaan tilannetta. Tilanteessa ulkomaalaistaustainen mies potkaisi järjestyksenvalvojaa päähän. Toista järjestyksenvalvojaa oli lyöty kasvoihin niin, että häneltä katkesi hammas. Myös yksi poliisimies sai potkun päähänsä, ja joutui sairaalaan tarkistuttamaan vammansa. Toinen loukkasi olkapäänsä rimpuilevan asiakkaan kanssa, ja kävi niin ikään sairaalassa. Poliisi otti yökerhosta kiinni kymmenkunta nuorta maahanmuuttajaa rikoksista tai häiriöistä epäiltyinä. "
http://www.poliisi.fi/poliisi/pohjanmaa/home.nsf/pfbd/E3AAA53E29292053C2257A2E0027E40A?opendocument

Todella huolestuttavaa. Nyt aletaan liikkumaan niillä rajoilla, jonka ylityksen jälkeen ei enää ole paluuta. Siitä pisteestä, kun virkavallan kimppuun käydään avoimesti, ei ole enää pitkä matka siihen, kun autot palavat lähiöissä.

Todella huolestuttavaa. Nyt aletaan liikkumaan niillä rajoilla, jonka ylityksen jälkeen ei enää ole paluuta. Siitä pisteestä, kun virkavallan kimppuun käydään avoimesti, ei ole enää pitkä matka siihen, kun autot palavat lähiöissä.

Tää on niitä harvoja asioita, joissa en haluais päästä sanomaan, että told you so...se on ajan kysymys, milloin roihuaa..eikä välttämättä edes kovin pitkän ajan kysymys..mullekin on ristus monta kertaa valistettu, ettei suomessa sellaista tapahdu...se on sit se väreilevän eksoottinen multikulttiparatiisi, josta vihervasemmistolaiset Hyvät Ihmiset ja neekerit unelmoi.

Saakohan sitä sanoa näin, että en olisi edes harmissani, jos jonkun vihervasemmistolaisen läheinen rikastettais. Ite ovat tilanteen tähän hoitaneet...

Stacey Dooley haastattelee änkyrämuslimeita kotikaupungissaan Lutonissa. Voi perkele sentään mitä menoa :face:

http://www.youtube.com/watch?v=psZBaJU_Cvo

Näitä videoita pitäisi tulla säännöllisesti telkkarista ilmaiskanavilta, niin osa suvaitsevaisistakin alkaisi hiukan nuivistua. Paitsi tietysti änkyrämokuttajat.

Edit: Tuo älämölö järjestettiin koska Tukholman itsemurhapommittajan vaimo pidätettiin epäiltynä terrori-iskun avustamisesta. "how dare they take our woman!". Vähän rikkautta ja etnistä värinää impivaaroihin eikösvain? Suomeenkin tuollaista ennenkuin me tukehdutaan omaan kulttuurinköyhyyteemme

Viimeksi muokattu:
Agahaagahaa, ei vittu mikä video :D Muija paasaa muille kun itse näyttää olevan tekopyhyyden huippu. Meni hermot tohon kimittämisee niin pahasti, että en jaksanu edes ärsyyntyä noista poliisi helvettiin jutuista.

Tossa videossa tuli yksi aivan mahtava juttu esille , ählyt huutaa kuinka britti kyttien pitäis palaa helvetissä / painua helvettiin ja sitä perustellaan sananvapaudella ("It's a freedom of speech so we can say what we say") , mut annas olla kun joku arvostelee heidän pedofiili profeettaansa niin johan ollaan heti tekemässä jotain saatanan pommi-iskuja ja muuta paskaa.. Niin kuka se tekopyhä olikaan?

Misä Suomen kaupungissa on vähiten etnisesti erilaisia ihmisiä? Sinne minä muutan ^^

Etelä-Karjalan pikkukylistä voin itse sanoa sanottavani.Puoleentoista vuoteen en ole nähnyt yhtään neekeriä :) Varjopuolena tosin, että kaikki palvelut ovat siirtyneet muualle, mutta se on yksi syy miksi täällä niin rauhallista onkin.Muutama venäläinen sillon tällöin kassajonossa, mutta muuten vastaa sitä idylliä, joka Häjyt elokuvassa esitettiin :D

^Etköhän sinäkin ehdi vielä afrikanveljiä näkemään uudestan tällä politiikalla. Vähintään sitten kun huomataan, että pikkupitäjien kulttuuri on jäänyt vanhanaikaiseksi ja on uudistettava rikkauden nimissä.

Misä Suomen kaupungissa on vähiten etnisesti erilaisia ihmisiä? Sinne minä muutan ^^

Muutin paikkakunnalle missä on reilusti ruotsinkielisiä ja sen jälkeen paikkakunnalle missä niitä oli vielä enemmän, eikä ole näkynyt etnistä meininkiä.

Suomalaiset vaan on niin saatanan uppiniskaista kansaa, ettei tosikaan.. ei tässä muuta voi sanoa. Pysykää siellä kylissänne, jossa ainut kauppa on Maijan marketti ja ainut paikka, jossa viettää aikaa on paikallinen Teboil. Siinä sitten rakennatte tulevaisuutta, eikä tarvitse nähdä yhtään ulkolaista. Hyvä, että teidät kaltaiset juntit pysyy kaukana pääkaupunkiseudulta.

En minäkään tänne mielellään kaksin käsin lappaa porukkaa sisään, mutta joku roti sentään. Paljon olen Eurooppaa kiertänyt, ja vaikka maahanmuuttovastaisuutta esiintyy eri maissa eri määrin, niin missään en ole tavannut samanlaista muukalaisvihaa kuin Suomessa. Junttikansa, eikä siitä pääse mihinkään..

Suomalaiset vaan on niin saatanan uppiniskaista kansaa, ettei tosikaan.. ei tässä muuta voi sanoa. Pysykää siellä kylissänne, jossa ainut kauppa on Maijan marketti ja ainut paikka, jossa viettää aikaa on paikallinen Teboil. Siinä sitten rakennatte tulevaisuutta, eikä tarvitse nähdä yhtään ulkolaista. Hyvä, että teidät kaltaiset juntit pysyy kaukana pääkaupunkiseudulta.

En minäkään tänne mielellään kaksin käsin lappaa porukkaa sisään, mutta joku roti sentään. Paljon olen Eurooppaa kiertänyt, ja vaikka maahanmuuttovastaisuutta esiintyy eri maissa eri määrin, niin missään en ole tavannut samanlaista muukalaisvihaa kuin Suomessa. Junttikansa, eikä siitä pääse mihinkään..

Sanoisin, että tällä tyylillä ja asenteella ollaan päästy keskimäärin aika paljon pidemmälle, ku sun fanittamat rättipäät ja afrikan sarven ihmiskuona. Ei mut hei, muututaan enemmän teidän kaltasiks ni voi vittu ku lähtee elämän laatu nousuun.

^ En mä fanita ketään. Mä oon ihminen ja katson ihmisiä ihmisinä. Ei siinä sen enempää. Eikä tarvii muuttua "meidän", rättipäiden tai afrikan sarven ihmiskuonan kaltaisiksi. Ja turha lähteä marttyyrilinjalle.. se on ihan sama minkä värinen tai kokoinen edessä seisoo, niin yhtä paska on vastaanotto. Venäläinen, Virolainen, arabi tai ghanalainen niin samanlaista rotukammoa se herättää teissä isänmaan sankareissa.

(Korjatakseni väärinkäsitykset, niin nyt en siis puhu kaikista suomalaisisa yleisesti, vaan lähinnä tässä ketjussa vaikuttavien kaltaisista Aatuista, jotka pelkäävät eri värejä, kuin ruttoja..)

^ En mä fanita ketään. Mä oon ihminen ja katson ihmisiä ihmisinä. Ei siinä sen enempää. Eikä tarvii muuttua "meidän", rättipäiden tai afrikan sarven ihmiskuonan kaltaisiksi. Ja turha lähteä marttyyrilinjalle.. se on ihan sama minkä värinen tai kokoinen edessä seisoo, niin yhtä paska on vastaanotto. Venäläinen, Virolainen, arabi tai ghanalainen niin samanlaista rotukammoa se herättää teissä isänmaan sankareissa.

Mitä sitten?

^ ei mitään sitten. Tiedostat tämän itsekin kiistämättä, joten ollaan samaa mieltä. Se riittää mulle. Onnea valitsemallesi tielle, sillä se tulee olemaan kivinen ja pitkä..

Back
Ylös Bottom