Onhan suomalaiset keksinyt paljonkin eri asioita, ja veikkaan Spliffer että suomalaiset on kustantanut sinunkin koulutuksesi ja koko perheesi elannon. Arabeista ja muslimeista ei ole mitään hyötyä maapallolle, täyttä roskaa. Te puoliveriset ette näe asioita täysin länsimaalaisesta näkökulmasta, teillä on sitä "islamin paskaa" siellä aivokopassa mikä estää objektiivisesti hahmottamasta tapahtumia ja estää rationaalisen ajattelun.
Luuletko että etninen tausta vaikuttaa jotenkin siihen, mistä näkökulmasta asioita katsoo?
Täällä kyllä on aina kova riski leimautua mokuttajaksi, jos koittaa erinlaista näkökantaa asioihin antaa.
Mun mielestä arabeissakin on hyviä tyyppejä. Teille tämä saattaa olla yllättävä tieto, koska epäilen että pahimmat "kriitikot" eivät täällä paljon maahanmuuttajia tunne. Tämä on mielipiteeni, ja jos tämän takia mulla on "islamin paskaa" aivoissa, niin sitten on.
SirMax puheidesi perusteella olet jo keski-iän kriisiä poteva vanhempi kaveri, joka on maailmaa nähnyt. Tosin sun postaukset kielii jotain aivan muuta. Mulla tulee 16v teinin katkera teksti aina mieleen.
Täällä on todella helppo heittää vihapuhetta nimimerkin takaa, mutta veikkaan että moni ei seiso sanojensa takana jos otetaankin nimimerkki pois.