Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä arvasin että sun argumentit loppuu.
Jos muslimilaumat riehuu, miten ihmeessä se liittyy kaikkiin maailman arabeihin?
Eikä kaikki arabit ole muslimeita, ota asioista selvää ennen kuin latelet niitä faktoina.
Maapallolla on liikaa ihmisiä, ekosysteemi ei kestä vaikka jokainen alkaisi hipeiksi. Pallomme pelastamisen voisi aloittaa noiden hiekan väristen sontaläjien siirtämisestä historiankirjoihin.
Onhan suomalaiset keksinyt paljonkin eri asioita, ja veikkaan Spliffer että suomalaiset on kustantanut sinunkin koulutuksesi ja koko perheesi elannon. Arabeista ja muslimeista ei ole mitään hyötyä maapallolle, täyttä roskaa. Te puoliveriset ette näe asioita täysin länsimaalaisesta näkökulmasta, teillä on sitä "islamin paskaa" siellä aivokopassa mikä estää objektiivisesti hahmottamasta tapahtumia ja estää rationaalisen ajattelun.
Onhan suomalaiset keksinyt paljonkin eri asioita, ja veikkaan Spliffer että suomalaiset on kustantanut sinunkin koulutuksesi ja koko perheesi elannon. Arabeista ja muslimeista ei ole mitään hyötyä maapallolle, täyttä roskaa. Te puoliveriset ette näe asioita täysin länsimaalaisesta näkökulmasta, teillä on sitä "islamin paskaa" siellä aivokopassa mikä estää objektiivisesti hahmottamasta tapahtumia ja estää rationaalisen ajattelun.
Se on jännää että rassissmi toimii vaan toiseen suuntaan. Mutta hei, jatkakaa.
Kuinka moni täällä on suomalaisia viemässä jonossa polttouuniin tai hirttoköyden jatkoksi? ..mutta hei, jatketaan.

No olipa taas idioottimainen kommentti. Käypä joskus katsomassa vaikka Irakia, Irania, Libanonia tai Pakistania, niin saattaisit oppia aika paljon uutta.Ei välttämättä kukaan tolla tekniikalla, mutta jos mä menisin Bagdadiin pyörimään ni multa lähtis pää keittiöveitsellä elävältä irti. Tääkin jonkun rauhanomaisen uskonnon nimissä toki, ei siinä mitään
Mekassa en ole käynyt, mutta haluaisin, vaikka onkin kristityiltä kielletty.
Miksi menisin? Mikä vihapuhe tuo muka on? Eihän minulla ole Suomessakaan pääsyä ortodoksien ehtoolliselle, joten mitä vihapuhetta se on, etten pääse muslimien uskonriitteihin?Mikset mene sinne ja vaadi mokomia vihapuheita loppumaan?