Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ei sun tartte ymmärtää. Ei nyt puhuta mistään yksittäisistä henkilöistä. Vaan ihan miten tällä pallolla on kehitys jakautunut. Onko mielestäsi Lähi-Idän panos globaaleihin tieteellisiin/vakaviin ongelmiin kovin kattavaa ja mittavaa?

Siis mitä vittua nyt..

Aluks oot kaikki 300 miljoonaa ali-ihmis Arabia manaamassa alimpaan helvettiin, otat esille 70-luvun pohjoismaiden maahanmuuttopoliitikan, annat melko propagandaista tekstiä "ählämeistä", ja nyt vielä kyselet Lähi-Idän panoksesta tieteellisiin ongelmiin?

Ei puhuttu yksittäisistä henkilöistä, mutta sähän juuri isoon ääneen kuulutit, että pidät kaikkia ali-ihmisenä. Ihan olennaista myös tsekata se fakta, että näitä arabeja on näihin ah - niin sivistyneisiin länsimaihin levinnyt. Sulle voi myös olla yllätys, että jopa arabilääkäreitä löytyy Euroopasta. Eli ihan kivasti ali-ihmiseltä.

Lähi-Idästä tuskin on kauhean isoa apua tullut tieteellisissä ongelmissa. Uskon että jopa sä tiedät tän itsekin, eli miksi kysyt?

Vittu mä en jaksa enää. :D Ota se suurennuslasi käteen ja tutki maailmankarttaa, ja kattele uutisia ni näkee miten muslimilaumat riehuu ympärimaailmaa, koraani toisessa kädessä ja AK-47 toisessa. Lähi-idästä ei ole mitään apua mihinkään. Korkeintaan ne vois kirjoittaa kirjan "Miten soditaan 10000 vuotta"

Kummat on älykkäämpiä ja sivistyneempiä länsimaiset ihmiset yleensä vai vaikkapa Irakilaiset?

Mä arvasin että sun argumentit loppuu.

Jos muslimilaumat riehuu, miten ihmeessä se liittyy kaikkiin maailman arabeihin?

Eikä kaikki arabit ole muslimeita, ota asioista selvää ennen kuin latelet niitä faktoina.

Mä arvasin että sun argumentit loppuu.

Jos muslimilaumat riehuu, miten ihmeessä se liittyy kaikkiin maailman arabeihin?

Eikä kaikki arabit ole muslimeita, ota asioista selvää ennen kuin latelet niitä faktoina.

Ei lopu. Mä en vaan jaksa jauhaa.

Ja se liittyy just siten, niinkuin aiemmin jo kirjoitin. Samat ajatukset heillä on taustalla ja samat ongelmat. Uskonto.

Hohhoijaa. Odotan vielä sitä tietoiskua, ettei muka muslimi voi olla sivistynyt ja fiksu.

Myös kristinuskoisia arabeja on paljon, ja jopa juutalaisia. Lasketaanko nämä taas ihmisiksi, vai ovatko vielä ali-ihmisiä koska ovat arabeja?

Maapallolla on liikaa ihmisiä, ekosysteemi ei kestä vaikka jokainen alkaisi hipeiksi. Pallomme pelastamisen voisi aloittaa noiden hiekan väristen sontaläjien siirtämisestä historiankirjoihin.

Tai sitten eliminoidaan suomalaiset pois planeetalta? Koska eihän suomalaisistakaan ole mitään hyötyä muulle maailmalle.

Onhan suomalaiset keksinyt paljonkin eri asioita, ja veikkaan Spliffer että suomalaiset on kustantanut sinunkin koulutuksesi ja koko perheesi elannon. Arabeista ja muslimeista ei ole mitään hyötyä maapallolle, täyttä roskaa. Te puoliveriset ette näe asioita täysin länsimaalaisesta näkökulmasta, teillä on sitä "islamin paskaa" siellä aivokopassa mikä estää objektiivisesti hahmottamasta tapahtumia ja estää rationaalisen ajattelun.

Tää on varmaan mun lempiketju, jota on ihan mielenkiintoista lukea. Mutta tässä vaiheessa kun ehdotellaan kansanmurhia puolin ja toisin, alkaa menemään aikalailla yli.

Onhan suomalaiset keksinyt paljonkin eri asioita, ja veikkaan Spliffer että suomalaiset on kustantanut sinunkin koulutuksesi ja koko perheesi elannon. Arabeista ja muslimeista ei ole mitään hyötyä maapallolle, täyttä roskaa. Te puoliveriset ette näe asioita täysin länsimaalaisesta näkökulmasta, teillä on sitä "islamin paskaa" siellä aivokopassa mikä estää objektiivisesti hahmottamasta tapahtumia ja estää rationaalisen ajattelun.

Ihmisistä ei oel mitään hyötyä maapallolle. Etenkään länsimaisesta teollisuudesta ei ole kuin haittaa ollut...

Alkaa muutenkin jutut kuulostaa jo vähän ns Wannseen protokollalta. Hienoa pojat, jatkakaa vaan! Se on hyvä että on joku kanava päästellä näitä höyryjä pihalle.

Toi mun kommentti oli sarkasmia aikaisemmalla holokausti -kommentillle..

Toiseksi, mä en ole puoliverinen, vaan täysin suomalainen. Kuka tässä ei pysty objektiivisesti hahmottamaan asioita, jos pitää toista ihmistä puoliverisenä heti kun huomaa ettei tämä vihaa samalla tavalla muita rotuja kuin itse vihaa? Ja jos puhutaan mun koulutuksesta (jos se nyt sua oikeesti kiinnostaa), niin on se varmaan samoilla verorahoilla maksettu kun sunkin koulutus. Ja mun perhe on elättänyt itse itseään aina, niinkuin minäkin 17 - vuotiaasta saakka. Enkä ole missään vaiheessa sanonut olevani muslimi, mutta nähtävästi sä pidät muslimeina kaikkia niitä, jotka eivät niitä vihaa. Eli kyllä sä tässä olet antanut itsestäsi sellaisen kuvan, että sulla ei ole muuta kuin yksi ja ainoa näkökulma asioihin, etkä pysty objektiivisesti asioita tarkastelemaan. Sä tuhlaat varmaan suurimman osan sun energioistasi muukalaisvihaan, joka luultavasti juontuu siitä, että sulla ei ole hirveesti muuta elämää.

Ps. Kyllä se on länsimainen teollisuus, joka tän maailman tulee pilaamaan. Luonnonvaroja myöten.

Kuinka moni täällä on suomalaisia viemässä jonossa polttouuniin tai hirttoköyden jatkoksi? ..mutta hei, jatketaan.

Ei välttämättä kukaan tolla tekniikalla, mutta jos mä menisin Bagdadiin pyörimään ni multa lähtis pää keittiöveitsellä elävältä irti. Tääkin jonkun rauhanomaisen uskonnon nimissä toki, ei siinä mitään. Täällä ainakin vielä saa jokainen uskontokunta kukkia täydessä loistossaan. Onhan se ihanaa, et me hyväksytään kaikki mut heidän ei tartte hyväksyä. :)

Ei välttämättä kukaan tolla tekniikalla, mutta jos mä menisin Bagdadiin pyörimään ni multa lähtis pää keittiöveitsellä elävältä irti. Tääkin jonkun rauhanomaisen uskonnon nimissä toki, ei siinä mitään
No olipa taas idioottimainen kommentti. Käypä joskus katsomassa vaikka Irakia, Irania, Libanonia tai Pakistania, niin saattaisit oppia aika paljon uutta.

Olen pyörinyt aika monessa äärimuslimipaikassa ilman ongelmia. Mekassa en ole käynyt, mutta haluaisin, vaikka onkin kristityiltä kielletty.

Mikset mene sinne ja vaadi mokomia vihapuheita loppumaan?
Miksi menisin? Mikä vihapuhe tuo muka on? Eihän minulla ole Suomessakaan pääsyä ortodoksien ehtoolliselle, joten mitä vihapuhetta se on, etten pääse muslimien uskonriitteihin?

Kerroppa nyt oikeasti, että mitä vihapuhetta tuo muka on?

Back
Ylös Bottom