Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullekin kelpais että joku maksaisi mun asumisen.

Eikö sitä yleensä kutsuta parisuhteeksi?![]()

http://www.tori.fi/uusimaa/Nuori_nainen_etsii_asuntoa__Kaupunki_maksaa_kulut_3137991.htm
http://www.tori.fi/uusimaa/Nuori_nainen_etsii_asuntoa__Kaupunki_maksaa_kulut_3137991.htm

Mustaa kenkälankkia naamaan ja Kelaan puhumaan ugabugamugaluga kieltä.
Joskus mietin et ois helpompi olla ulkomaalainen suomessa.
Teille se on ihan yhtä mahdollista. Siitä vaan hommat pystyyn ja sossun asiakkaaksi. Kyllä sossu vuokrat maksaa. Eikä tartte sotkea naamaan lankkia ja ihan Suomen kielellä voi asioida.
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että täällä ei kantasuomalainen saa mitään etuuksia niin helposti kuin nekrut. Puhutaan ihan eri summista.Nope.Omasta kokemuksesta voin sanoa, että täällä ei kantasuomalainen saa mitään etuuksia niin helposti kuin nekrut. Puhutaan ihan eri summista.
Nyt taitaa setä jaakob puhua palturia, suomalainen ei saa kotouttamistukea ja hyvin harvoin saa mitään harkinnanvaraistatukea, mutta harkinnanvarainentuki kuuluu perussettiin ku on musta naama tai muslimi.
E: mä haluan nyt painottaa, että tuo sosiaalitoimiston vuokranmaksu on IHAN NORMAALIA SUOMALAISTA KÄYTÄNTÖÄ. Ei se ole sidottu väriin tai uskontoon. Ei siinä ole mitään ihmeteltävää, jos kovasti käy kateeksi niin lopettakaa opiskelut työnteot yms jonka jälkeen astuu sosiaalitoimi kehiin ja rahantuloa ei voi estää. On se niin perkeleen rikasta puuhaa.
Koetapa suomalainen työtön käydä pyytämässä rahaa uusiin farkkuihin, kännykkään ja salikorttiin.

Näinhän se valitettavasti tuntuu olevan. Starttiraha ja harkinnanvaraiset tuet jää samassa mittakaavassa saamatta. Virkailijasta ja toimistosta riippuen harkinnanvaraista tukea voi saada useita satoja ellei tuhansia euroja kuukaudessa niin vaatteiden, puhelimien, kodinkoneiden hankintaan kuin muuhunkin harrastamiseen. Koetapa suomalainen työtön käydä pyytämässä rahaa uusiin farkkuihin, kännykkään ja salikorttiin.
En usko ainuttakaan moista vaitetta ennen kuin joku lyo poytaan faktatietoa.