..ai niin, koska salaliitto :jahas:
Huutonaurua!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
..ai niin, koska salaliitto :jahas:
Kirjoitat itse seuraavaa: "tarvittais joku vahva yksilö johtamaan ja tekemään päätöksiä, demokratia ei toimi."Olenko Marcus jossain vaiheessa sanonut että Teuvosta tulisi se? Vähän sitä oman järjenkäyttöä. Vai että puheesta rangaistus pitäis tulla? Kannattaa muuttaa Pohjois-koreaan tai johonkin ähläm maahan. Mutta jos tota Teuvon ajatusta vaikka vähän muokkaisi että ei lähetetä niitä perustaman sitä utopiaa, eli ihmiset saisi valita antaako verorahansa esim ulkomaanapuun tai muille moniosaajille ni mitä veikkaatte kuinka moni antaisi?
Kirjoitat itse seuraavaa: "tarvittais joku vahva yksilö johtamaan ja tekemään päätöksiä, demokratia ei toimi."
. Sitten kehotat mua muuttamaan Pohjois-Koreaan tai vastaavaan. Ei oo suakaan järjellä siunattu.
Itse oon ammatissa, jossa käytetään julkista valtaa ihmisiin melko näkyvästi. Mikäli mä möläyttelisin kylillä samanlaisia älyttömyyksiä kuin Teuvo tai käyttäytyisin samalla tavalla, niin ei tarttis enää kauaa olla hommissa.
Se kyllä osittain pitää paikkansa, että toimenkuvaani kuuluu ihmisten hiljentäminen silloin, kun jutut alkaa olla yllä mainitun kaltaisia.Oot varmasti poliisi, voin lyödä vaikka pääni vetoa siintä. Joo kirjoitin ton ja seison edelleen sen takana, joku fiksu saksalainen johtamaan, en viittaa millään lailla Aatuun tolla. Saksa on isoin ja tärkein maa Euroopassa ja yleensäkin saksalaiset on tehokkaita ja järkeviä kaikessa mitä tekee. Kehotan edelleen sinua muuttamaan johonkin noihin maihin koska yrität kieltää sananvapauden ihmisiltä ja olet jakamassa jotain tuomoita ja rangaistuksia. Yhteiskunnan tärkeimmät säännökset on sananvapaus ja yksilön oikeudet!!! Tämä on syy minkä takia tykkään jenkkilästä, suomessa nämä ei ole lähelläkään samaa tasoa.
En kyllä voi olla samaa mieltä tästä, jos huutelu tapahtuu kahvihuoneen ulkopuolella ihmisten ilmoilla.Ottamatta itse asiaan kantaa, on kuitenkin hieman eri asia huudella kärkeviä henkilökohtaisia mielipiteitä "arkaluonteisista asioista" miekka olkavarsissa, kuin yhtenä rivikansanedustajana. Mutta en tosiaan ota kantaa herra Hakkaraisen höpinöihin.
Se kyllä osittain pitää paikkansa, että toimenkuvaani kuuluu ihmisten hiljentäminen silloin, kun jutut alkaa olla yllä mainitun kaltaisia.
...Kehotan edelleen sinua muuttamaan johonkin noihin maihin koska yrität kieltää sananvapauden ihmisiltä ja olet jakamassa jotain tuomoita ja rangaistuksia. Yhteiskunnan tärkeimmät säännökset on sananvapaus ja yksilön oikeudet!!! ...
Teuvo Hakkarainen The Beginning:
Ketjun tarkoituksena ei ole loukata ketään ja Teuvon mielipiteet ovat miehen omia. Mutta laittakaa toki omia Teuvon suosikkikommenteja tulemaan![]()
Soini on kyllä taktinen nero; se on todella nätisti jakanut roolit pojille. Hakkarainen kerää sirmaxien ja muiden kohdussa kärsineiden äänet näillä jälkeenjääneillä rimanalituksilla, Halla-aho puolestaan hoitaa akateemisemman sektorin äänet. Lopuksi Soini jyrkästi ja ehdottomasti irtisanoutuu rasismista ja antaa ehkä parin viikon (etukäteen sovitun) näennäisbanaanin. Soini pelaa useammilla pelikorteilla kuin kokoomus, mutta kannatusluvut eivät kuseta, joten mikä ettei?
Otan vertauskuvan eläinkunnasta:
Soinia voisi verrata vaikkapa peuralauman johtavaan urokseen. Halla-Aho on samaa rotua oleva nuorempi ja vahva peura, joka haastaa, mutta toistaiseksi häviää. Hakkarainen taas on kuin tunturisopuli tai metsämyyrä, joka hengailee siinä peuralauman paikkeilla ja fanittaa ylväitä ja isoja peuroja, mutta jolla ei ikinä ole mitään mahdollisuutta olla yhtä nopea ja tarkkakorvainen, kuin aidot peurat. Aikuisen ja terveen peuran tarvitsee pelätä vain suurpetoja, kuten karhuja ja susia (kokoomuslaiset ja demarit?), metsämyyrä taas joutuu pelkäämään pienimpiäkin haukkoja ja lumikoita (vasemmistoliittolaiset, vihreät ja ruotsinkieliset?). Näinpä Soini ei oikein edes huomaa peuralauman johtajana pientä metsämyyrää, hänen ei tarvitse, vaan hän voi mutustaa ruohoa tyytyväisenä ja jatkaa rennosti laumaansa kaitsien vehmaammille laitumille.
Kuulehan penttihirvonen, mitä veikkaat että kumpi meistä on nähnyt enemmän maailmaa? Sanohan yksikin maa missä nämä moniosaajat on onnistunut jossain? Teillä vihervasemmistofemakoilla on kyllä raju maailmankuva, täysin epärealistinen, ilman meitä valkoisia hetero miehiä teillä ei olisi edes oikeutta sanoa omaa mielipidettänne ja todennäköisesti puhuisitte arabiaa.
Mä en nyt oikein ymmärrä, että millä tavalla mamujen määrä vaikuttaa suomalaisten lukutaitoon. Syrjäytymiseen ehkä siltä osin, että mamu saattaa viedä työt suomalaiselta, mutta toisaalta jos on niin saamaton ettei saa työpaikkaa hankittua ja sen takia syrjäytyy niin voiko sitä laittaa mamujen piikkiin? Kyllä se on mun mielestä ihan omaa tyhmyyttä/saamattomuutta siinä vaiheessa. Ja ei, en tässä yritä sanoa, että mamuja tarvittaisiin lisää. Yritän vain tarkastella asiaa objektiivisesti.